بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه

10 تا بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه + لوکیشن

یه چیزی از خاطراتی که همیشه تو ذهن زوج‌های عاشق مونده واقعاً قرارهای عاشقانه‌ست که قبل از ازدواج با هم تو یه جا خاص و دلنشین می‌ذارن. این قرارها تو موارد زیادی می‌تونه شروع یه داستان عاشقانه زیبا باشه. پس باید تلاش کنیم که بهترین و معنادارترین جاها رو پیدا کنیم برای این قرارهای خاص. و اگه تهرانی هستید، خوشحال می‌شیم بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه رو بهتون معرفی کنیم. جاهایی که می‌تونه لحظات خاص و خاطره‌سازی رو برای زوج‌ها فراهم کنه. مهم نیست که این قرارها فقط برای زمان ابتدایی ارتباط نباشن، زوج‌های عاشق می‌تونن سال‌ها از این لحظات عاشقانه لذت ببرن و همیشه عشقشون رو جشن بگیرن.

 

بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه

 

هیچوقت اجازه نده‌ایم مشکلاتی مثل ترافیک، شلوغی خیابان‌ها و زحمت‌های شهری از ما بگیرن این لحظات عاشقانه رو. خصوصاً تو شهر بزرگی مثل تهران که پره از فضاهای زیبا و رمانتیک. الان توی این متن، می‌خوام بهتون بهترین جاهای تهران برای گذراندن قرارهای عاشقانه رو معرفی کنم. این جاها می‌تونن به زوج‌ها کمک کنن تا لحظات خوشایندی رو با هم سپری کنن و خاطرات خوبی رو ایجاد کنن.

 

بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه

اگه دلتون خواسته که همیشه لبتون یه نیم‌خنده و یه لبخند داشته باشه و به یادآوری قرارهای عاشقانه‌تون بپردازید، باید به جاهای خاصی در تهران سر بزنید که اون اتفاق بیوفته. تهران شهریه‌ایه که پر از مکان‌های خوبی برای تجربه عشق و عاشقی هست.

حالا یه لیست براتون دارم از بهترین جاهای عاشقانه توی تهران که حتما باید یه بار توشون باشید.

1.بام تهران

بام تهران

باید بگم که اون قسمت اول، یعنی بام تهران، حقیقتا جای جذابیه. تو اون همه شلوغی تهران، برا خودت یه زاویه‌ای پیدا میشه که انگار دلتو از اون همه دغدغه‌ها و دردسرها راحت می‌کنه. اینجا جاییه که میتونی با عشقت بری و وقت خوبی داشته باشی. بام تهران یه جورایی باهات صحبت می‌کنه و میگه: “بیا اینجا، مناسب قرارهای عاشقانه‌ای که دارین.

اینجا فضاش واقعا دلچسبه. میتونی برای پیاده‌روی یا بازیهای شهربازی بیای، یا اگه دلت می‌خواد کافه‌ها و رستوران‌های مختلفش رو تجربه کنی. اون چشم‌اندازهای گسترده از شهر که از اینجا دیده میشه واقعا دل‌نشینه. بهترین قسمتش اینه که میتونی توی هوای تمیز و طبیعت زیباش بنشینی و با عشقت حرف بزنی. اونجا جاییه که همه چیز آمادست برای یه لحظه‌ی عاشقانه و خاص.

بیشتر بخوانید: بهترین اتاق فرار تهران

 

بیشتر بخوانید: جنگل لفور

2. پارک جنگلی سرخه حصار

پارک جنگلی سرخه حصار

پارک جنگلی سرخه حصار، خب، اون یک جاي واقعاً قشنگه براي دونفره ها و عاشقان. از یک زمانه، این جنگل یکی از کهن ترین جاهای شکار در ایران بوده. فضایی بزرگ و سبزی داره که اصلاً با سایر جنگل های دور و بر تهران قابل مقایسه نیست. داره یه طرح گیاهی متفاوت و جذاب داره که باعث میشه از یادتون برنگرده. اگه یه بار توی فصل پاییز اینجا رو ببینید، تا ابد به چهره شگفت انگیز و منحصر به فردش فکر کنید.

3. باغ کتاب

باغ کتاب

باغ کتاب، واقعاً یه جای ویژه تو پایتخته. توی باغستان شمالی تپه‌های عباس‌آباد قرار داره واقعاً. اگه عاشق کتابی و همچنین دوست فرهنگ و هنری دارید که باهاش وقت خوبی داشته باشید، باغ کتاب یه گزینه عالیه. اونجا می‌تونید تو یه محیط خیلی خوب و دلنشین، با کتابهای فراوان و متنوع، وقت خوبی داشته باشید. اینجا جای خوبیه برای قرار گذاشتن با عشقتون و تجربه‌ی لحظات عاشقانه.

4. باغ نگارستان

باغ نگارستان

یه جای خوب برای قرار عاشقانه تو تهران، باغ نگارستان تو منطقه بهارستانه. این باغ خیلی قدیمیه و به عنوان یه قسمت تاریخی تهران شناخته میشه. ساختمون‌های اینجا از هنر ایرانی الهام می‌گیرن و جاهایی آروم و دلنشین دارن. تو اینجا کلی کافه هم هست که با محیط باغ همخونی دارن. حتماً از خدمات خوب این کافه‌ها لذت می‌برید و یه خاطره خوب از اینجا با خودتون میبرید. تو باغ نگارستان، خیلی عمارت‌ها و تالارهای تاریخی هم وجود داره که معماری‌شون فوق‌العاده‌ست. عمارت دلگشا و تالار سلام به عنوان دوتا از معروف‌ترینشون شناخته میشن. به همین دلیله که یه جای محبوب برای عاشقان شده و زوج‌های زیادی اینجا قدم می‌زنن.

 

بیشتر بخوانید: نقشه مترو تهران ۱۴۰۲

5. باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قرارهای عاشقانه در تهرانه. دلیلش؟ اینجا فضایی فوق‌العاده زیبا داره که قدم‌زدن دو نفره رو واقعاً لذت‌بخش می‌کنه و به اون قرارها یه حس ویژه می‌ده. اگه دنبال یه جای خوب برای قرارهای عاشقانه هستید و نمی‌دونید کجا برید، باشگاه انقلاب با فضای آرومش می‌تونه یاریتون کنه. این مکان زیبا توی خیابان سئول، کنار نمایشگاه بین‌المللی قرار داره.

 

6. کافه لونا لانژ

کافه لونا لانژ

یکی از بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه کافه لونا لانژ هست. داخلش خیلی دنج و خوشاینده‌ست، با این دکوراسیون منحصربه‌فرد و میزهای دو نفره. می‌تونید اونجا یه قرار عاشقانه و یا حتی یه قرار رسمی داشته باشید. همه‌چیز روی آب می‌افته. تهران داره از این نکته زیبا و دلنشین استفاده می‌کنه. حتی اگه فقط دنبال یه جای دنج و زیبا برای قرار گذاشتن با فرد خاصی هستید، لونا لانژ جوابگوی شماست.

بیشتر بخوانید: بهترین کافه برای ولنتاین در کرج

7. پارک نهج البلاغه

پارک نهج البلاغه

این پارک که تو غرب تهرانه و روی جاده کرجه، خودش یه چیزیه! بهترین جاهای عمومی که تو ایران تو دهه‌های اخیر ساخته شدن. این پارک واقعاً با حالتی خاص و خلاقانه تو یه دره بزرگ طراحی شده، فرسایشی هم داره و یه رودخونه کوچیک از وسطش رد میشه. اونقدر این مکان به خانواده‌ها و مردم ایرانی خوش‌آومدگی داره که اصلاً معلوم نیست چقدر دلتون بخواد برید.

تو این پارک، فضای خوبی برای هرج و مرج و تفریح داریم، واقعاً گفتنیه. میشه به بازی‌های ورزشی مثل بدمینتون یا تنیس روی میز پرداخت، ولی به نظر من از همه چیز، پیاده‌روی تو اینجا خیلی دلنشینه، مخصوصاً برای دو نفره رفتن و باهم قدم زدن.

 

8. باغ موزه ایرانی یکی از بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه

باغ موزه ایرانی

این باغ، توی منطقه الهیه وسط یه آب و هوای خوب و دلچسب قرار داره. توی این باغ، مدلهای کوچیکی از بناهای تاریخی ایران رو داریم که می‌شه بهشون نگاه کرد. اینجا شامل هشت بهشت، چهل ستون، شمس‌العماره، گنبد قابوس و… هستن. این مکان به عنوان یه فضای سبز نیمه عمومی شناخته میشه و توی اینجا گالری‌های هنری و کافه‌های زیادی هم وجود داره.

 

بیشتر بخوانید: آبشار اسکندر

 

با اومدن به اینجا، می‌تونید وقت خوبی داشته باشید و از هوای خوب و طبیعت اطراف لذت ببرید. اگر دنبال فرار از زحمت و شلوغی شهر هستید و دوست دارید وقت خوبی با عشقتون داشته باشید، باغ موزه ایرانی یه گزینه عالیه و می‌تونه بهتون ساعات آروم و شادی رو هدیه بده.

 

9. پل طبیعت

پل طبیعت

یه جای رمانتیک تهران که واقعا دلتونو میبره، پل طبیعته. توی اینجا یه ترکیب دلنشین از شلوغی شهر و طبیعت زیبا داریم. پل طبیعت روی بزرگراه مدرس قرار داره، واقعا تو مکان خوبیه. یه چیز خوب دیگه اینه که این پل پارک آب و آتش رو به پارک طالقانی وصل می‌کنه، بنابراین می‌تونید از هر دوتا پارک عبور کنید و به پل برسید. همچنین اگه با مترو بیاید، خیلی راحت می‌تونید به پل طبیعت برسید. فقط توی ایستگاه حقانی پیاده بشید و توی چند دقیقه به پل می‌رسید.

پل طبیعت خیلی امکانات خوبی داره، مخصوصاً اگه گرسنه باشید. توی اینجا یه فودکورت داریم که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی رو سرو می‌کنه. ولی به نظر من، ویژگی دیدنی‌ترین این مکان توی ساعت‌های غروب و شبه. وقتی چراغ‌های رنگارنگش روشن می‌شن، واقعاً یه حس و حال رمانتیکی به فضا می‌دن و قدم زدن توی اینجا به یه تجربه فوق‌العاده‌تر تبدیل میشه.

 

بیشتر بخوانید: نقشه کوه سبلان

 

10. کافه دستساز

کافه دستساز

یه کافه دست‌ساز با یه طراحی انگلیسی و فضای رنگی و چشم‌نواز، تو لیست بهترین مکان‌های عاشقانه تهران جا گرفته. این کافه تو شهرک غربه و با کیک‌های دونفره‌ای که با الهام از گل رز برای مناسبت‌های مختلف مثل ولنتاین و … درست می‌کنه، معروف شده.

Related Posts

Comments 1

  1. Amir says:

    مکانایی که‌ گفتید خوراک دیت اوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

مقالات پربازدید