7 تا از بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران در 1403+ قیمت

ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران

بعضی افراد وقت خود را به دو روش مختلف می‌گذرونن. برخی از ما وقت فراغت خودمون رو با استراحت و آرومی می‌گذرونیم، ولی بعضی دیگه به دنبال تجربه‌های هیجان‌انگیز و فعالیت‌های مشوق‌کننده‌اند. یکی از چیزهایی که برای این دسته از افراد بسیار جذابه، انجام چالش‌ها و حل معماهاست. این کارها تجربه‌هایی هستن که واقعاً به ما احساس جذابیت و هیجان می‌دهن و برای سپری کردن اوقات فراغت عالی هستن. اگر شما هم از اون دسته از افرادی هستید که به دنبال تجربه‌های هیجان‌انگیز مثل حل معماها و چالش‌های جذاب هستید، ما توی این متن قصد داریم بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران رو بهتون معرفی کنیم.

 

ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران

 

بیاید یه نگاهی به دنیای اتاق‌های فرار بندازیم. این بازی‌ها فضایی دارن که شما و دوستاتون رو به چالش می‌کشن و می‌خوان توی یه مهمونی ترسناک یا ماجراجویی واقعی شرکت کنید. داستان‌ها و موضوعات این بازی‌ها معمولاً بسیار جذاب و پیچیده‌ان و شما باید با حل معماها و پیدا کردن راه‌حل‌ها به یه فرار موفقیت‌آمیز برسید.

همچنین، ما توی این مقاله از مجله گردشگری اطلاعاتی رو هم ارائه می‌دیم که به شما کمک می‌کنه که قبل از شروع بازی، اقدامات لازم رو انجام بدید. اگر به دنبال یه تجربه متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، با ما همراه باشید و این متن رو بخونید. باید توجه داشته باشید که از جمله اتاق‌هایی که در اینجا معرفی می‌شوند، دو تا از آن‌ها ترسناک نیستند، اما سناریوی جذاب و جالبی دارند.

 

ترسناک ترین اتاق فرار تهران کدام است؟

اتاق‌های فرار، یکی از بهترین گزینه‌های تفریحی و معمایی هستن که می‌تونیم تجربه کنیم، و اصلش از ژاپن گرفته شده. البته الان تو شهرهای ایران هم این بازی‌ها رو می‌شه پیدا کرد با انواع مختلف و در سبک‌های گوناگون. مخصوصاً در تهران، تعداد زیادی اتاق فرار وجود داره که خدمت به هر سطح بازیکنی، از حرفه‌ای تا مبتدی، رو انجام می‌دن.

در بازی‌های اتاق فرار، شما تنها یا با دوستاتون وارد یه اتاق پر از پازل و معما می‌شید و باید تو مدت زمان معینی به همه‌ی اون معماها جواب بدید و از اتاق بیرون برید. البته برای حل معماها، بیشتر به هوش و خلاقیت نیاز دارید تا به قدرت جسمی. این بازیا خیلی جذاب و چالش‌برانگیزن، حتماً یه بار تجربه کنید.

 

1. اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم

اتاق فرار طاعون، یکی از عالی‌ترین اتاق‌های فرارِ اسکیپ روم هست. داستان این بازی بر مبنای بیماری طاعون جاری شده و حوادث اصلی اون با این بیماری پیوند دارن. دیکوراسیون بازی به خوبی طراحی شده و باعث میشه که به داستان بازی عمیقتر وصل بشین. اتفاقات و چالش‌هایی که در طول بازی بوجود میان، هیجان اون رو دوچندان میکنن.

 

اتاق فرار طاعون
عکس از مجموعه اسکیپ روم

حالا در مورد موضوع اتاق فرار طاعون: داستان بازی به این شکله که بیماری طاعون داره به سرعت شهر رو فرا میگیره و یک وبا در حال گسترشه. مراکز مختلفی در شهر و اطرافش ساخته شدن که برای قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک به این بیماری ایجاد شدن. حالا به یک دلیلی عجیب، شما و دوستانتون به عنوان معافیت‌زاورها، وارد یکی از این مراکز شدید، حتی اگه هیچ علامتی از بیماری نداشتید. اطلاعاتی به شما منتقل میشه که سرپرستان این مرکز قصد دارن شما رو یه نوع آزمایشی بکنن تا درمانی برای بیماری پیدا کنن. اولین گامشون اینه که شما رو به عنوان طاعونی تشخیص بدن و بعد درمان رو شروع کنن. حالا تنها یک ساعت فرصت دارید تا از این مخمصه خارج بشید و تمام این ماجرا رو برملا کنید.

  • آدرس اتاق فرار طاعون: بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک 31، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما
  • مدت زمان بازی  60 دقیقه
  • قیمت اتاق فرار طاعون:  نفری 130 هزار تومان
  • درجه سختی اتاق فرار طاعون: 8 از 10

 

 

بیشتر بخوانید: نقشه مترو تهران ۱۴۰۲

 

2. اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو

مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار داره که یکی توی خیابون شریعتی و دیگری توی صادقیه تهران واقع شدن. این دو اتاق فرار به اسم “طالع نحس” و “آخرین نفر” هستن و به خاطر ترسناک بودنشون شهرت دارن. با خوندن نظرات شرکت‌کنندگان می‌شه فهمید که چقدر این اتاق‌ها ترسناک هستن. دکور اتاق فرار “طالع نحس” یک نکته مثبت داره که با داستان بازی همخوانی داره.

دوستان، این اتاق فرار یه چیزهای خیلی جذاب و ترسناک داره. اولاً، باید بگم که تعداد معماها و قفل‌هاش واقعاً بی‌شماره! این یعنی ما باید دقیقاً فکر کنیم و هوشمون رو به چالش بکشیم. این یه تجربه عالی برای تقویت قدرت ذهنیمونه. حالا این نکته جالبی هم هست که توی این اتاق فرار، بازیگرها واقعاً حرفه‌ای هستن. اونا توی ساخت این تجربه عالی روی دادن و از ما خیلی خوب می‌گیرن. اینم یه نکته مثبت دیگه که توی این اتاق داریم. حالا اینکه طالع نحسه یا نه، اگر ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران نباشه، حتماً توی لیست ترسناک‌ترین اتاق‌هاش قرار می‌گیره. یعنی توی این اتاق، چیزهای ترسناک و وحشتناک داریم که شما رو ترساندن. اینم یه تجربه بی‌نظیره که حتماً باید امتحان کنید.

 

اتاق فرار طالع نحس
عکس از مجموعه دژاوو

 

داستان اتاق فرار طالع نحس: ببینید، داستان اتاق فرار طالع نحس خیلی جذابه.  تصور کنید که شما و دوستاتون دارید به دادگاه منتقل میشید، مثل مجرما. ولی ناگهان، ماشینی که داشتید باهاش حرکت می‌کرد، منحرف میشه و یه جاده کناری می‌ره. حالا تصمیم می‌گیرید که از این موقعیت بهره‌برداری کنید و وارد یه خونه عجیب و غریب میشید. از همون لحظه‌ای که پایتون داخل اون خونه می‌ذارید، اتفاقات عجیبی شروع میشه. یه سری پازل و معماها پیش روتونه که باید حل کنید تا بتونید از این خونه بیرون برید. شاید اولین نگاه به این خونه نیاز به ذکاوت و حوصله داشته باشه، ولی با تلاش و همت، شاید بتونید از این داستان خارق‌العاده خارج بشید.

  • آدرس اتاق فرار طالع نحس: خیابان شریعتی، 100 متر پایین‌تر از ایستگاه مترو دکتر شریعتی، نبش کوچه فلسفی
  • مدت زمان بازی 75 دقیقه
  • تعداد نفرات اتاق فرار طالع نحس: 4 تا 10 نفر
  • قیمت اتاق فرار طالع نحس: نفری 170 هزار تومان
  • درجه سختی اتاق فرار طالع نحس: 7 از 10

 

 

 

 

3. اتاق فرار منفی چهار؛ مجموعه بینگو اسکیپ روم

اگه شما از اضطراب و ترس فراری نیستید و دوست دارید با دوستانتون معماهای جالب رو حل کنید، اتاق فرار منفی چهار یکی از بهترین انتخاب‌هاییه که می‌تونید تهران پیدا کنید چون این اتاق فرار ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران هه. حالا ببینید، مثل هر چیز دیگه‌ای، این موضوع کاملاً به نظرات و ترجیحات شما بستگی داره. شاید اتاق فراری که براتون ترسناک به نظر میاد، برای دیگران بهترین تجربه‌ای نباشه.

بازی‌کننده‌های اتاق فرار منفی چهار میگن که این بازی یکی از ترسناک‌ترین اسکیپ روم‌های ایرانه. دلیلش چیه؟ به دلیل اجزای مختلفی که داره. بازیگران حرفه‌ای، فضای بزرگ، و طراحی خوب فضا، همه اینها باعث شده تا این اتاق فرار جذابیت خودش رو داشته باشه. حتی اگه اینجا حس خانه‌ای دقیقاً به شما القا نشه، این موضوع به عنوان یک نکته منفی در نظر گرفته نمی‌شه. با این وجود، با فضاسازی‌های خوبی که در این اتاق انجام شده، روند بازی به خوبی پیش می‌ره و تجربه‌ی شما رو به یک چیز جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کنه.

 

اتاق فرار منفی چهار
عکس از مجموعه بینگو اسکیپ روم

 

داستان اتاق فرار منفی چهار: یه دختر به اسم مریم، با پدر و نامادری‌اش توی یه طبقه متروکه در منفی چهار یه ساختمان داغون زندگی می‌کنه. البته، این داستان تو دهه 60 اتفاق افتاده، یعنی دهه‌ای که ما تو این زمونه دیگه نیستیم. مادر مریم یکی از دعانویسان معروف تهرانه. اما عجیبه که برای کارهای دعانویسیش، از مریم خودش استفاده می‌کنه. مریم مجبوره موهاشو، ناخناشو و حتی خونشو به مادر بده تا اون ازشون برای جادوگری‌هایش استفاده کنه. این خیلی عجیبه، واقعا!

یه چیزای عجیب‌تر هم تو این داستان هست. از سی سال پیش تا الان، از این خونه صداهای عجیب و فریادهای وحشتناکی میاد. حتی پلیس هم بارها تو این مورد مداخله کرده، اما چیزی متوجه نشدن. شاید شما باشید که این معما رو حل کنید و اسرار این خونه رو بیرون بیارید. این وقته که شجاعتتون رو به چالش بکشید و وارد این داستان وحشتناک بشید!

  • آدرس اتاق فرار منفی چهار: صادقیه، کاشانی، خیابان گلدشت(خیابان حاجی‌زاده)، روبه‌روی بیمارستان پیامبران.
  • مدت زمان بازی 90 دقیقه
  • تعداد نفرات اتاق فرار منفی چهار: 5 تا 8 نفر
  • قیمت اتاق فرار منفی چهار: هر نفر 190 هزار تومان

 

 

بیشتر بخوانید: نقشه بی آر تی تهران ۱۴۰۲

 

4. اتاق فرار روانی یکی از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران ؛ مجموعه انیگما

اتاق فرار روانی، جزء یکی از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران هه. به نظر خیلی از بازیکنا، یکی از ترسناک‌ترین اتاق فرارهای ایرانه. دکورش و بازیگری که توش بازی می‌کنه، واقعاً کارهای عالی کردن و اون رو به یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران تبدیل کردن. با توجه به معماهای سختی که داخل بازی وجود داره، باید حواستون رو به خودتون جمع کنید و با تیمتون همکاری خوبی داشته باشید تا بازی رو برداشت کنید.

 

اتاق فرار روانی
عکس از مجموعه انیگما

 

داستان اتاق فرار روانی: قصه‌ای دارم براتون که همشون توی یه هتل مرموز و شیکاگویی اتفاق میفته. هتلی که تو سال 1893 میلادی ساخته شده و یه دکتر به اسم هولمز داره دست از یه کار ترسناک نمی‌کشه.

این دکتر هولمز نه تنها می‌پذیره مهمونت کنه، بلکه به شکل‌های ترسناکی می‌خوادت به دنیای ابدی بفرسته. تو بعضی اتاقاش که حتی پنجره‌ای هم ندارن، گازهای سمی پخش می‌کنه و مهموناش رو می‌بره به سوم جهان. اونا رو تو اتاقای دیگه تا سر حد مرگ شکنجه می‌کنه و دنیا رو براشون تاریک میکنه. هولمز تازه دنیا رو براشون تاریک نمیکنه، بلکه اثری از این اجساد ترسناک رو هم نمیذاره. باقایای مهموناش رو تو کوره‌های خودش سوزونده یا تو ظرف‌های اسید حل میکنه تا هیچ اثری از جنایتاش باقی نمونه.

واسه بدترین بخش، هیچکس از این جنایتا خبری نداره! حالا، تو که داری این متن رو میخونی، تو مهمون بعدی این هتل شیکاگویی هستی! باشد که سرنوشتت بهتر از مهمونای قبلی باشه.

  • آدرس اتاق فرار روانی: برج میلاد، گذرگاه میلاد، ورودی پارکینگ
  • مدت زمان بازی 60 دقیقه
  • تعداد نفرات اتاق فرار روانی: 4 تا 6 نفر
  • درجه سختی اتاق فرار روانی: 8 از 10
  • قیمت اتاق فرار روانی: نفری 135 هزار تومان

 

 

بیشتر بخوانید: رودخانه جاجرود

 

5. اتاق فرار احضار؛ مجموعه اسکیپ روم

حتماً تو فیلما دیدی که یه خانواده یه خونه‌ی کهنه و قدیمی رو خریداری می‌کنه، خوشحال و پر از امید داخلش میشن. ولی بعدش چیزایی اتفاق می‌افته که ناخودآگاه ترس و وحشت بهشون دست می‌ده. داستان‌هایی مثل اتاق فرار هم به همین سبکن. خونه‌ها از نظر دکوریشون و معماهای مختلفی که دارن، اون اتمسفر و ترس جونی رو بهشون می‌ده که شما رو داخل داستان جا می‌ندازن.

 

اتاق فرار احضار
عکس از مجموعه اسکیپ روم

 

داستان بازی اتاق فرار احظار: یه خونه به اسم “مارستوف” داریم که یکی با قیمت خیلی پایین خریده. این خونه به شدت مرموزه، هر کسی که تاحالا توش زندگی کرده، یا به قتل رسیده یا روی روانش اثر گذاشته. به تازگی، صاحب جدید این خونه دیده که چیزهای مرموزی داره توی خونه رخ می‌ده و دعوت کرده ما رو که تخصص داریم (که البته شما هم توی اون گروهی که دعوت شدی هستی) بیاد و این معماها رو حل کنیم. حالا شما باید تلاش کنی که سر از این رازها و معماهای خونه‌ی مارستوف برداری.

  • آدرس اتاق فرار احضار: بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک 31، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما
  • مدت زمان بازی 60 دقیقه
  • تعداد نفرات اتاق فرار احضار: 4 تا 6
  • قیمت اتاق فرار احضار: نفری 140 هزار تومان
  • درجه سختی اتاق فرار احضار: 8 از 10

 

بیشتر بخوانید: باغ نگارستان

 

 

 

6. اتاق فرار ترسناک توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر

اگه شرق تهرانی هستی و دنبال یه تفریح هیجانی با دوستات می‌گردی، اتاق فرار توهم می‌ تونه یه گزینه عالی باشه. مجموعه اسکیپ مستر قبلا بازی‌های مختلفی با موضوعات مختلف داشت که نشون می‌داد این گروه ایده‌های خلاقانه‌ای داره. ولی الان فقط یه بازی ازشون به اسم اتاق فرار توهم فعاله.

قیمت‌ها هم اینطوریه:

شنبه تا چهارشنبه: 130 هزار تومان
پنجشنبه و جمعه: 150 هزار تومان
سانس 12 شب: 170 هزار تومان
البته خیلی از اتاق فرارها هم همین حدود قیمت دارن.

توهم، اتاق فرار تهران ترسناک

داستان اتاق فرار توهم چیه؟

تو این بازی، شما و دوستانتون به یه مهمونی دعوت می‌شید. بعد از یه مدت، یه دود غلیظ تو اتاق پخش می‌شه و شما وارد یه مخمصه می‌شید. حالا باید با هم همکاری کنید تا خودتون رو نجات بدید و از اتاق فرار کنید. جای نگرانی هم نیست، چون تو این اتاق فرار، نکات ایمنی به طور کامل رعایت شده. یه گیم مستر هم هست که روند بازی و وضعیت شما رو زیر نظر داره و اگه به کمکتون نیاز باشه، راهنماییتون می‌کنه. پس اگه دنبال یه تجربه هیجان‌انگیز و ترسناک هستید، اتاق فرار توهم می‌تونه یه انتخاب خوب باشه.

  • آدرس اتاق فرار توهم: نارمک، خیابان 46 متری ثانی، خیابان طاهری
  • مدت زمان بازی: 60 تا 90 دقیقه
  • تعداد نفرات : 4 تا 8
  • قیمت اتاق فرار توهم: نفری 130 تا 170 هزار تومان
  • درجه سختی : 8 از 10

7. اتاق فرار سرقت از بانک: اسکیپ می

فکر می‌کنی دزد قهاری هستی؟ فیلم‌های دزدی از بانک حالت رو خوب می‌کنه؟ پس این اتاق فرارِ معمایی دقیقاً برای تو ساخته شده! البته که این فقط یکی از 5 تا بازی هیجان‌انگیزِ “اسکیپ می” هستش. اسکیپ می توی یکی از بهترین مجتمع‌های تجاری تهران، یعنی مجتمع کوروش، منتظر شما و دوستتانه. شما و هم‌گروهیتون سابقه‌دارین و می‌خواید یه دزدی بزرگ انجام بدین. هدف: پول بانک، که شامل شمش طلا، یورو و دلارِ. این بانک یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه‌ست و دزدیدن پولش کار هر کسی نیست.

اتاق فرارهای مجموعه اسکیپ می، توی تهران و چالوس و نمک‌آبرود، یه عالمه بازی‌های مختلف با ژانرهای متنوع دارن. اما اگه دنبال یه چالش سرشار از دلهره و هیجان هستی، حتما سری به اتاق فرار “سرقت” بزن.

اتاق فرار سرقت در تهران

داستان بازی:

۲۵ جولای، روزی که شما و تیمتون به عنوان یه مشت خلافکار قهار، نقشه یه سرقت بزرگ رو تو ذهنتون دارید. هدف: یکی از معتبرترین بانک‌های ارزی خاورمیانه که پر از پول نقد و طلا هست. 15 شمش طلا، 1000 دلار و 7000 یورو منتظر شماست، فقط کافیه 60 دقیقه وقت بذارید و همه اینارو مال خودتون کنید.اما یه شرط داره: همه چیز طبق برنامه پیش نمیره و یه اشتباه کوچیک باعث میشه آژیر خطر بانک به صدا دربیاد. حالا فقط 15 دقیقه فرصت دارید تا این آژیر رو خاموش کنید، وگرنه پلیس سر میرسه و کل بازیتون رو خراب میکنه. یک تیک ساعت شروع میشه و آدرنالین تو رگهاتون جریان پیدا میکنه. 15 دقیقه زمان زیادی نیست، باید تمام تمرکزتون رو بذارید رو پیدا کردن راهی برای خاموش کردن آژیر. هر ثانیه که میگذره به معنای نزدیک شدن پلیسیه که میتونه همه چی رو خراب کنه. با یه ذره شانس و کار تیمی حساب شده، بالاخره موفق میشید آژیر رو خاموش کنید. نفس عمیقی بکشید، چون حالا 45 دقیقه دیگه فرصت دارید تا نقشه رو عملی کنید و به پول و طلای رویاتون برسید.

  • آدرس اتاق فرار سرقت از بانک: تقاطع بزرگ‌راه حکیم و بزرگ‌راه ستاری، مجتمع تجاری کورش، طبقه دوم، جنب شهربازی
  • مدت زمان بازی: 60 دقیقه
  • تعداد نفرات : 4 تا 6
  • قیمت اتاق فرار سرقت از بانک: نفری 240000 هزار تومان
  • درجه سختی : 8 از 10

 


 

Comments 2

  1. امیرعلی says:

    خدایی جرئت میخواد رفتن به اینجورجاها

  2. محمد says:

    طاعون یکی از بهترین اتاق فرارای تهرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =