مکان های تفریحی یزد برای جوانان

مکان های تفریحی یزد برای جوانان را از دست ندهید

می‌دونم که خیلی از جوونا دنبال یه سفر باحال و پرماجرا می‌گردن، پس یزد می‌تونه یه گزینه بی‌نظیر باشه. تو این شهر بجز جاذبه‌های تاریخی پر از جاهای طبیعی و تفریحی هست که حسابی حالتون رو جا میاره. فرقی نمی‌کنه که با دوستات دنبال یه گشت و گذار پرماجرا هستید یا یه تفریح آبی خنک می‌طلبید، یه عالمه گزینه‌های جذاب وجود داره که توی این مقاله می‌خوام بهتون معرفی کنم. پس کوله‌ها رو ببندید و آماده یه سفر پر از خاطره‌های قشنگ بشید که میخوام مکان های تفریحی یزد برای جوانان رو بهتون معرفی کنم!

جاهای تفریحی یزد برای جوونا

مکان های تفریحی یزد برای جوانان

شهربازی سرزمین ستاره ها

تو دل شهر یزد، یه شهربازی هست که اسمش سرزمین ستاره‌هاست. یه جای باحال که پر از تفریحات هیجان‌انگیزه و قشنگه. فرقی نمی‌کنه با خانواده باشی یا با دوستات، این شهربازی یه عالمه وسیله داره که سرگرمت کنه. سرزمین ستاره ها پر از چیزای خفنه که یه روز پر از هیجان و خنده رو برات بسازه:

  • کشتی‌سواری: با یه کشتی کوچولو تو برکه‌های شهربازی بچرخ و لذت ببر.
  • میدان نبرد لیزری: تو این بخش با دوستات لیزری بازی کن، مهارتتو نشون بده و حسابی هیجان‌زده شو.
  • بازی‌های مکانیکی: سوار چرخ‌وفلک شو، با قایق دورپیچ بچرخ و کلی جیغ و داد کن!
  • مینی‌گلف: یه دست مینی‌گلف با دوستات یا خونوادت بزن و ببین کی برنده میشه.
  • رستوران و کافه: وقتی گرسنت شد، می‌تونی تو رستوران‌ها و کافه‌های شهربازی یه چیزی بخوری و حالت رو جا بیاری.

با این همه امکانات باحال، شهربازی سرزمین ستاره‌ها یه جای فوق‌العاده‌ست که می‌تونی تو یزد حسابی خوش بگذرونی.

بیشتر بخوانید: مسجد جامع یزد

پردیس سینما تک یزد

پردیس سینما تک

تو یزد دنبال یه جای باحال واسه فیلم دیدن می‌گردی؟ مجتمع پردیس سینمایی تک یه انتخاب بی‌نظیره! شش تا سالن بزرگ و کوچیک داره که هر کدوم یه جوره، می‌تونی هر فیلمی که دلت می‌خواد رو اینجا ببینی. صدای سالن‌ها عالیه، انگار وسط فیلم هستی، نورپردازی هم خیلی قشنگه، یه حس و حال خاص به فیلم دیدن می‌‌ده. تو پردیس تک یه عالمه امکانات دیگه هم هست، مثل بخش دالبی دیجیتال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خلاصه که همه چی رو یه جا داره واسه یه فیلم دیدن حسابی!

علاوه بر سالن‌های سینما، مجتمع پردیس سینمایی تک کلی چیزای دیگه هم داره که می‌تونه حسابی سرگرم‌تون کنه. مثلاً بخش نگارخانه با اجرای تئاتر در فضای باز، سالن کودک، کتابخانه و نمایشگاه دائمی کتاب، یه عالمه برنامه برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر داره. مرکز نجوم مجتمع هم یه فرصت عالی برای کساییه که عاشق علم و اخترشناسی هستن. می‌تونن توی این مرکز کلی چیزای جدید یاد بگیرن و به دنیای ستارگان و کهکشان‌ها سفر کنن. خلاصه که مجتمع پردیس سینمایی تک یه مکان کامله که هم می‌تونید فیلم ببینید، هم تفریح کنید و هم چیزای جدید یاد بگیرید. پس اگه دنبال یه جای باحال و پرماجرا توی یزد می‌گردید، حتماً به این مجتمع سر بزنید.

موج های آبی یزد باران

موج های آبی یزد

یه مجموعه آبی تو شهر رضوانشهر یزد هست به اسم موج های آبی باران که بزرگترین مجتمع آبی تو شرق ایرانه. سال ۹۶ افتتاح شده و کلی امکانات باحال داره. موج‌های آبی باران یه جای فوق‌العاده‌ست که کلی امکانات باحال برای آب‌بازی و خوشگذرونی داره. فرقی نمی‌کنه دنبال چی باشی، توی موج‌های آبی همه چی پیدا میشه. استخرهای رنگارنگ، سرسره‌های خفن توی محوطه باز و سرپوشیده، چاله فضایی، سونا خشک و بخار، سقوط آزاد، وان آب سرد، سرسره‌های تند و تیز تک نفره و دو نفره، سرسره U، جکوزی، استخر موج و رودخانه توی موج‌های آبی منتظرتن. با این همه امکانات یه روز فوق‌العاده و پرماجرا توی انتظارته که هیچ‌وقت یادت نمی‌ره. خلاصه که اگه جوونی و دنبال یه جای باحال واسه تفریح و سرگرمی می‌گردی، موج‌های آبی باران یه گزینه عالی و بی‌نظیره. شک نکن که پشیمون نمی‌شی!

مجموعه تفریحی جنگ ستارگان یزد

مجموعه جنگ ستارگان

جنگ ستارگان یه باشگاه تفریحی ورزشی مدرن و جذابه که کلی چیزای خفن داره. اینجا اولین مجموعه لیزری تو یزده و حسابی طرفدار داره. می‌تونی با دوستات یا خونوادت بری اونجا و کلی بازی‌های هیجان‌انگیز و بی‌خطر رو تجربه کنی. آدرسش هم سمت هتل صفائیه و هتل ارگ یزده. باشگاه جنگ ستارگان با راهروهای پیچ در پیچ و موانع باحال، یه دنیای شاد و خاطره‌ انگیز برای همه درست کرده. از بازی‌ ها و مسابقات هیجان‌ انگیز گرفته تا لیزر تگ و تخت پرنده، کلی تفریح و سرگرمی برای تک‌ نفره‌ها و خانواده‌ ها تدارک دیده. این باشگاه یه عالمه امکانات داره که هم می‌تونی حسابی توش ورزش کنی و هم کلی خوش بگذرونی. تو باشگاه جنگ ستارگان می‌تونی انواع و اقسام ورزش‌ها رو امتحان کنی، از فوتبال و بسکتبال گرفته تا والیبال و تنیس. یه عالمه موانع و وسایل فانتزی هم تو باشگاه هست که می‌تونی باهاشون بازی کنی و حسابی بهت خوش بگذره.

مجموعه چشمه بور برای جوانان

مجتمع گردشگری تفریحی چشمه بوز

تو خضرآباد یزد دنبال یه جای باحال می‌گردی؟ چشمه بوز رو حتما یه سر بزن! یه مجتمع گردشگری تفریحی که مقصد اصلی همه مردمای یزد یا مسافراست. این مجتمع ۷ هزار متر مربعه و پر از امکانات مختلفه. می‌تونی بری اونجا پیک‌نیک، تو چمن‌زار و زیر درخت‌ها لم بدی، یه چیزی بخوری و استراحت کنی. باغ‌ها و فضاهای آبی هم دارن که حسابی حالت رو خوب می‌کنه. یه چیز دیگه که چشمه بوز رو خاص می‌کنه، چشمه‌های آبی زلال و قشنگش هستش که می‌تونی توشون آب‌تنی کنی و از خنکیش لذت ببری. این مجموعه یه جای فوق‌العاده‌ست برای اینکه از طبیعت و آرامش لذت ببری و یه روز شاد و پرماجرا رو با خانواده و دوستات تجربه کنی.

بیشتر بخوانید: بهترین آژانس مسافرتی یزد

پارک کوهستان یزد

پارک کوهستان یزد

تو جاده تفت که بری یزد، یه پارک خوشگل به اسم پارک کوهستان میبینی که میشه گفت مهم ترین جاهای دیدنی یزد به حساب میاد. این پارک اولای یزد قرار گرفته و حسابی بزرگه، یه چیزی حدود ۵۰ هکتار. از سال ۱۳۸۴ ساختنش شروع شده و پر شده از درختای مختلف. توی این پارکه میشه از اقاقیا و کاج و زیتون و نارون و … کلی درختای دیگه دیدن کرد. تو این پارک یه دریاچه مصنوعی خیلی قشنگ هست که میشه دورش گشت و از هوا لذت برد. یه شهربازی هم داره که واسه بچه ها عالیه. اگه مسافر باشی، میتونی تو این پارک چادر بزنی و شب رو اونجا بمونی. آلاچیق های خوشگلی هم داره که میشه تو روزای آفتابی زیرشون نشست و چای نوشید. یه جای بزرگ هم واسه پارک ماشین ها داره که خیالت راحته ماشینت جای امنه.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

مقالات پربازدید