تو اراک کلی آژانس مسافرتی هست که می‌تونن تور، بلیط هواپیما، هتل و هر چی که برای سفر لازم داری رو برات جور کنن. اینجوری دیگه لازم نیست خودت همه چی رو تکی تکی پیدا کنی و خیالت راحته که یه سفر خوب و برنامه‌ریزی‌شده داری. تو این مقاله از مجله گردشگری میخوام بهترین آژانس های مسافرتی اراک رو بهت معرفی کنم تا بتونی یه مسافرت خوب و مطمئن داشته باشی.

تبلیغات سایت

بهترین آژانس های گردشگری اراک

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آفتاب طلایی

آفتاب طلایی از سال 1394 توی کار گردشگری و مسافرت‌بریه و کلی مجوز و تخصص داره. توی آفتاب طلایی تورهای داخلی و خارجی، طبیعت‌گردی، بلیط هواپیما، رزرو هتل و ویزا رو با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه میده. آفتاب طلایی با ارائه خدمات سریع و باکیفیت، رضایت کامل شما رو جلب میکنه. این مجموعه برای اینکه بهترین باشه، چند تا قانون رو همیشه رعایت میکنه:

  • احترام به شما مسافران عزیز و برآورده کردن تمام نیازها و خواسته‌های منطقی براشون خیلی مهمه.
  • همیشه در تلاشن تا با ارائه خدمات باکیفیت، رضایت مسافرارو رو جلب کنن و هر روز بهتر از دیروز باشن.
  • توی آفتاب طلایی، بهترین امکانات و خدمات رو توی هر مسیر و هر تور به شما ارائه میدن. هتل‌های 4 و 5 ستاره، پروازهای باکیفیت، رستوران‌های عالی و … از جمله امکاناتی هستن که ما برای شما در نظر میگیرن.
  • تورهایی رو توی مکان‌های جدید گردشگری برگزار میکنن تا با فرهنگ و تمدن ملل مختلف آشنا بشید و تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشید.
  • پرسنل و کارکنان آفتاب طلایی همیشه در حال یادگیری و به‌روز کردن دانش و مهارت‌های خودشون هستن تا بهترین خدمات رو به شما ارائه بدن.
  • این مجموعه فضایی رو برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما ایجاد کرده تا بتونن از تجربیات شما برای ارائه خدمات بهتر استفاده کنن.
  • خیالتون از بابت امنیت اطلاعات و هویت‌ تون راحت باشه. تمام تلاششون رو میکنن تا اطلاعات شما به طور کامل محرمانه باقی بمونه.

آدرس: انتهای خیابان شهید رجایی(ملک)، بلوار قدوسی، روبروی بیمه معلم

شماره تماس: 08634021119

لوکیشن آفتاب طلایی روی نقشه

سفرهای نمونه آمیهان

آمیهان یه گروه گردشگری-آموزشی تازه‌کاره که از سال 98 توی کار تولید محتوای باحال درباره سفر و گردشگری، طراحی تورهای خفن، گرفتن ویزا، برگزاری تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل و بلیط قطار و خلاصه هر چی که برای یه سفر خوب لازمه فعالیت می‌کنه. زیر نظر وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی هستش و خیالتون راحته که همه چی طبق قانون و با نظارت کامله. هدفشون اینه که به شما توی هر سطحی که هستید، بهترین خدمات گردشگری رو با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه بدن. تیم جوون و با انگیزه و متخصص توی آمیهان عاشق سفر و گردشگری هستن و تمام تلاششون رو می‌کنن که سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیز رو براتون رقم بزنن.

آدرس: خیابان شهید بهشتی،نرسیده به موزه مفاخر،مجتمع پارس،واحد7

شماره تماس: 08632222000

لوکیشن آمیهان روی نقشه

آژانس مسافرتی دل آراگشت

آدرس: خیابان شهید رجائی(ملک)، جنب بانک سامان

شماره تماس: 08632222010

لوکیشن دل آرا گشت روی نقشه

آژانس مسافرتی مرصاد

آدرس: شهرک صنایع اراک،خ. آیت الله غفاری،خ. راهزان

شماره تماس: 08633286107

لوکیشن مرصاد روی نقشه

گردشگری پارس ماهور

آدرس: بلوار قدوسی روبه روی هتل زاگرس ساختمان دماوند طبقه3

شماره تماس: 09108830882

لوکیشن پارس ماهور روی نقشه

آژانس فجر مرکزی

آدرس: تپه مستوفی،خ طالقانی

شماره تماس: 08632765552

لوکیشن فجر مرکزی روی نقشه

آژانس مسافرتی کورش سیر فیروزی

آدرس: خیابان میرزای شیرازی نبش کوچه گلشن بر خیابان اصلی. کنار سوپر افق

شماره تماس: 09183481530

لوکیشن کورش سیر روی نقشه

شرکت خدماتی زیارتی مهاجر

آدرس: کوی انقلاب،خ جواد الامه نبش کوچه حیدری

شماره تماس: 08633250700

لوکیشن مهاجر روی نقشه

 

آژانس ساحل نقره ای

آدرس: شهرک مصطفی خمینی،بلوار قدس

شماره تماس: 09124283453

لوکیشن ساحل نقره ای روی نقشه

بهترین آژانس های گردشگری در اراک

بهترین آژانس های مسافرتی اراک چه خدماتی ارائه می دهند؟

تو فکر یه سفر برنامه ریزی شده و خفن هستی؟ آژانس های مسافرتی اراک تمام ترفنداشون رو به کار می گیرن تا یه سفر رویایی برات بسازن. بذار یه دوری تو خدمات این آژانس ها بزنیم:

  1. پرواز: بلیط هواپیما میخوای؟ فرقی نداره کجا میخوای بری، اونا با یه عالمه اطلاعات و قیمت های به روز، بهترین پرواز رو برات پیدا میکنن.
  2. هتل: دنبال یه هتل توپ تو یه جای خوب میگردی؟ آژانس ها هتل هایی بهت معرفی میکنن که با هر سلیقه و بودجه ای جور درمیاد. تازه تخفیف و پیشنهادات خفن هم میدن که جیبت رو هم پر پول نگه دارن.
  3. تور: عاشق گشت و گذار و دیدن جاهای مختلفی؟ تورهای گروهی و انفرادی به همه جای ایران و خارج از ایران رو میتونی ازشون رزرو کنی. دیگه نگران هیچی نباش، چون همه چی از بلیط و هتل گرفته تا گشت و گذار و تفریح باهاشونه.
  4. سفر کاری: سفر کاری داری و دنبال یه عالمه کار اداری و هماهنگی خسته کننده میگردی؟ همه این کارارو برات انجام میدن تا تو فقط رو کار خودت تمرکز کنی.
  5. ویزا و مهاجرت: گیر ویزا و کارهای مهاجرت موندی؟ راهنماییت میکنن و تمام کارهای لازم رو انجام میدن تا به آرزوت برسی.
  6. بیمه مسافرتی: یه اتفاق غیرمنتظره تو سفر میتونه حسابی برنامه هاتو بهم بریزه. با بیمه مسافرتی خیالت رو راحت میکنن تا از هرگونه ضرری در امان باشی.
  7. مشاوره سفر: نمیدونی کجا بری؟ چیکار کنی؟ با یه عالمه تجربه و اطلاعات، بهترین مسیر رو بهت نشون میدن و یه برنامه ریزی خفن برات انجام میدن.
  8. جشن و خوش گذرونی: دنبال یه جشن تولد یا عروسی تو یه جای خاص میگردی؟ با ایده های خلاقانه و برنامه ریزی دقیق، یه روز به یاد موندنی برات میسازن.

خلاصه که بهترین آژانس های مسافرتی اراک یه عالمه خدمات دیگه هم دارن که میتونی ازشون استفاده کنی و یه سفر بی نقص و لذت بخش رو تجربه کنی. فقط کافیه یه سر بهشون بزنی و از برنامه ها و ایده هاشون با خبر بشی. مطمئن باش پشیمون نمیشی!

مطلب پیشنهادی: سفر یک روزه اطراف اراک

 

اگر خواستید میتونید با بهترین آژانس های مسافرتی کرمان هم آشنا بشید.

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *