راه اندازی وبسایت تخت جمشید

وب سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید راه اندازی شد

مجموعه میراث جهانی تخت جمشید پس از سالها دارای وب‌سایت شد. تخت جمشید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین محوطه‌های باستانی ایران بالاخره وب‌سایت خود را فعال کرد.

مدیر مجموعه میراث جهانی تخت جمشید از راه‌اندازی وب‌سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید خبر داد و گفت:

در حال حاضر با راه‌اندازی این وب‌سایت دسترسی آسان و جامع به اطلاعات، جزئیات و برگزاری رویدادها در این سایت جهانی برای عموم مردم و علاقه‌مندان فراهم‌ شده است.

علیرضا عسکری چاوردی گفت:

این وب‌سایت شامل بخش‌های متنوعی از جمله «درباره تخت جمشید»، «آثار هخامنشی»، «پایگاه دانش»، «گردشگری» و «پایگاه تخت جمشید» است که هرکدام به‌صورت تفصیلی این مجموعه تاریخی را معرفی می‌کند.

مدیر مجموعه میراث جهانی تخت جمشید ادامه داد:

از امکانات منحصربه‌فرد وب‌سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید می‌توان به تور مجازی سه‌بعدی، پخش زنده تخت جمشید، گالری تصاویر غنی و بخش‌های اطلاعات مفید گردشگری شامل اطلاعات بازدید، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و مسیرهای دسترسی اشاره کرد که این امکانات به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا پیش از سفر خود، مجموعه میراث جهانی تخت جمشید را به‌طور کامل بشناسند و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنند.

او تصریح کرد:

هدف از قرار دادن «پخش زنده تخت جمشید» در این وب‌سایت، نشان دادن تصویری زنده و دقیق از تخت جمشید، به‌عنوان مهم‌ترین میراث جهانی ایران و یکی از شاهکارهای معماری جهان باستان برای عموم علاقه‌مندان است.

عسکری چاوردی گفت:

وب‌سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید به آدرس Persepolis.ir به‌عنوان پایگاه دانش این مجموعه جهانی عمل می‌کند و با بخش‌هایی چون مقاله‌ها، کتاب‌ها، نشریات و ویدئوها، اطلاعات بسیار خوبی از آخرین منابع منتشر شده، در خصوص مجموعه میراث جهانی تخت جمشید را در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد و به‌عنوان یک منبع اطلاعاتی معتبر در حوزه تخت جمشید و هخامنشیان ایفای نقش می‌کند.

مدیر مجموعه میراث جهانی تخت جمشید با بیان اینکه کاربران و مخاطبان این وب‌سایت می‌توانند به‌طور مرتب از آخرین اخبار، رویدادها، ساعات بازدید، برنامه نور و صدا و اطلاعات مربوط به تخت جمشید مطلع شوند و در جریان آخرین تحولات و برنامه‌های مرتبط با این اثر ارزشمند قرار گیرند، اظهار کرد:

این وب‌سایت، امکان ارتباط مستقیم با مدیریت پایگاه و کارشناسان مربوطه را نیز فراهم کرده است و از طریق شماره تلفن گویای ۰۲۱۹۱۰۱۱۴۲۵ دسترسی به اطلاعات گردشگری و سایر امکانات فراهم‌ شده است و وب‌سایت پایگاه میراث جهانی به‌طور مستمر در حال به‌روزرسانی و توسعه است تا تجربه بازدید از تخت جمشید را برای همگان مفید و جذاب‌تر کند.

منبع:‌کجارو

بیشتر بخوانید: قیمت ورودی باغ ارم شیراز 1403

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

مقالات پربازدید