معرفی مرکز خرید پروما مشهد: سفری به دنیای خرید، تفریح و سرگرمی

مرکز خرید پروما مشهد

تو مشهد دنبال یه جای باحال می‌گردی که هم خرید کنی، هم قرعه‌کشی ببری، هم کلی هیجان رو تجربه کنی و هم با خانواده یه عالمه خوش بگذرونی؟ پس برو پاساژ پروما! پروما مشهد یه مرکز خرید خیلی خفنه که تو مشهد کلی طرفدار داره، هم بین گردشگرا هم بین خود مشهدی ها. یه جورایی میشه گفت پروما یه مجموعه از فروشگاه های زنجیره ایه که تو اکثر شهرهای ایران شعبه داره. شعبه مشهدش هم سال 1379 تو یه زمین 25 هزار متری ساخته شده و سال 1383 هم افتتاح شده. جالبه که بدونی مرکز خرید پروما مشهد فقط یه عالمه مغازه نیست، کلی چیزای خفن دیگه هم داره. مثلا یه شهربازی خیلی باحال داره که میشه با بچه ها بری حسابی خوش بگذرونی. پارکینگ، کافی شاپ، بولینگ و بیلیارد هم از  امکانات دیگه پروما مشهد هستن. اگه میخوای با این پاساژ بیشتر آشنا بشی پس تا آخر این مقاله از مجله گردشگری همراهمون باش.

معرفی پاساژ پروما در مشهد

پروما یه مجتمع تجاری تو مشهده که 4 طبقه داره. طبقه همکف یه هایپر مارکت بزرگ به اسم پروما داره که 6000 متر مربع زیر بناشه. تو این هایپر مارکت میتونی هر چی که فکرشو بکنی پیدا کنی، از لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی گرفته تا میوه، لباس، کیف و کفش، لوازم خونه و … . طبقات دیگه پروما هم حدود 300 تا مغازه داره که پر از جنسای مختلفه. میتونی کلی خرید کنی و کیفشو ببندی. یه عالمه مغازه هم هست که برندای معروف دنیا رو میارن. خلاصه که اگه دنبال سوغاتی و اینجور چیزا هم میگردی، تو پروما میتونی زعفرون و خشکبار و این چیزا رو پیدا کنی. یه پیشنهاد هم دارم: اگه با تور رفتی خراسان رضوی و وقت کم داری، حتما یه سر به پروما بزن. هر چی که بخوای تو این پاساژ پیدا میشه.

مرکز خرید پروما مشهد کجاست

مرکز خرید پروما مشهد کجاست؟

این مرکز خرید تو مشهد، بلوار فردوسی، میدون جانباز، مجتمع تجاری پروما قرار گرفته. اصلاً نگران نباشید اگه ماشین ندارید و می‌خواید به این مرکز خرید برید. همیشه دم در مرکز خرید تاکسی هست که می‌تونید سوارش بشید و برید سر راحتتون. یه راه دیگه هم هست: اتوبوس‌های بلوار فردوسی رو سوار بشید و توی میدون جانباز پیاده بشید. از اونجا مرکز خرید خیلی نزدیکه. خلاصه که به راحتی می‌تونید به این مرکز خرید خرید برید، چه با ماشین، چه بی ماشین!

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی مشهد

آدرس پروما مشهد روی نقشه


امکانات پاساژ پروما مشهد

معرفی بخش های مختلف پروما مشهد

شهربازی:

تو طبقه آخر یه شهربازی بزرگ به اسم “جنگل جادویی” هست که پر از وسایل بازی و سرگرمی خفنه. دیگه نگران گشت و گذار طولانی و خسته‌کننده تو خرید نباش، چون بچه‌ها با این شهربازی کیف دنیا رو می‌کنن. جالبه که این شهربازی جزو بهترین‌ های مشهد هست و تمام وسایلش طبق استاندارد روز دنیا ساخته شده. خیالت راحت باشه که بچه‌ها تو این محیط امن و شاد می‌تونن هر چی دلشون می‌خواد بازی کنن و کیف کنن.

سینمای چند بعدی:

یکی از چیزایی که مجتمع تجاری پروما رو خاص می‌کنه، سینمای 7 بعدی و 6 بعدی اشه که هم برای بچه‌ها جذابه و هم برای بزرگ‌ترها. بعد از کلی خرید و گشت‌وگذار توی پاساژ می‌تونی بری توی این سینماها و یه فیلم یا کارتون حسابی تماشا کنی و غرق دنیای تصویر بشی. فرقی نمی‌کنه چند سالت باشه، توی پروما می‌تونی یه تجربه سینمایی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده داشته باشی.

بیشتر بخوانید: مکان های تفریحی رایگان مشهد

ساعت کاری مرکز خرید پروما مشهد

وی‌آر کلاب:

تو پروما دنبال یه تفریح هیجانی و خاص می‌گردی؟ وی‌آر کلابش رو حتماً امتحان کن! با عینک‌های واقعیت مجازی، می‌تونی یه عالمه تجربه‌های جدید و باحال داشته باشی. یه دنیای دیگه منتظرته تا غرقش بشی و کلی کیف کنی. با دوستات برو و با هم تو فضاهای مختلف سفر کنید، بازی‌های هیجان‌انگیز رو امتحان کنید و یه عالمه خاطره‌های قشنگ بسازید. وی‌آر کلاب پروما یه فرصت عالیه که از دنیای واقعی فاصله بگیری و یه مدتی رو تو دنیای خیال غرق بشی.

لیزرتگ:

دنیای بازی‌های جنگی کامپیوتری طرفداران زیادی داره، کلی آدم توی خونه می‌مونن و پای تلویزیون، مانیتور یا گوشی‌شون غرق این بازی‌ها می‌شن. اما یه عده‌ای هم هستن که اهل تحرک هستن و از یه جا نشستن و بازی کردن خوششون نمی‌اد، خصوصا توی این زمونه که اکثر شغل‌ها آدم رو مجبور می‌کنن که کل روز پشت میز بشینن. می‌تونید برید مجتمع پروما، طبقه سوم، و یه جنگ دوستانه و شاد رو با لیزر تگ تجربه کنید. تفنگ‌های لیزری رو بگیرید و حسابی توی یه محیط پر از نور و رنگ، آدرنالین خونتون رو بالا ببرید.

گیم سنتر:

توی گیم سنتر پروما یه عالمه بازی های پلی استیشن و ایکس باکس خفن منتظرته که حالشو ببری! اگه عاشق بازی های کامپیوتری هستی و تو خونه نمیتونی درست و حسابی بازی کنی، یه سر به گیم سنتر پروما بزن. پشیمون نمیشی! میتونی با دوستات بری و حسابی با هم رقابت کنید و کلی بهتون خوش بگذره.

بخش های مختلف پاساژ پروما مشهد

بولینگ و بیلیارد:

توی مشهد زیاد مرکز خرید هست، ولی کمتر جایی پیدا میشه که هم بشه بولینگ بازی کرد هم بیلیارد. پروما یکی از این جاهای خاصه که یه سالن بولینگ و بیلیارد باحال داره و حال همه رو حسابی سر جاش میاره. فرقی نمی‌کنه خانم باشی یا آقا، می‌تونی با خیال راحت بری اونجا و از بازی لذت ببری. فضای پروما هم خیلی خانوادگیه و یه تفریح حسابی میشه برای یه روز دورهمی با دوست و خونواده. برای استعلام قیمت بولینگ و بیلیارد هم میتونید به شماره 0517637428 زنگ بزنید.

کافی شاپ و رستوران:

تو هر مرکز خریدی یه کافه خوب لازمه که حال آدم رو خوب کنه. پروما هم از این قاعده مستثنی نیست و یه کافه خیلی باحال داره که کلی جای نشستن داره و واسه جشن و مهمونی عالیه. 120 نفر جا داره و خیلی ها واسه تولد و سالگرد و اینجور چیزا میرن اونجا. حتی بعضی ها میگن بهترین کافه مشهد واسه تولده! اما فقط فضاش نیست که خوبه، بلکه پرسنلش هم خیلی باحال و خوش برخوردن و حسابی به مشتری هاشون احترام میذارن. واسه همین هم خیلی ها میگن جزو بهترین کافه های مشهد هست.

 

سوالات متداول

آدرس مرکز خرید پروما مشهد کجاست؟

مشهد، بلوار فردوسی، میدون جانباز، مجتمع تجاری پروما

ساعت کاری پروما مشهد به چه صورت است؟

هر روز از 9 صبح تا 12 شب بازه، یعنی فرقی نمی‌کنه که شنبه باشه یا جمعه، صبح زود برید یا شب دیر، تا دیروقت می‌تونید خرید کنید و کیف کنید. ️

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 11 =