ترسناک ترین اتاق فرار کرج

ترسناک ترین اتاق فرار کرج که مو به تنتون سیخ میکنه!

چند ساله که اتاق فرار یا همون اسکیپ روم ها حسابی رقیب بازی های کامپیوتری و کنسول ها شدن و هر روز هم طرفداراشون بیشتر میشه. خب همه ما برای اینکه از استرس و دغدغه های زندگی خلاص بشیم یا یه وقت خوشی رو سپری کنیم، دنبال یه فضای مناسب می گردیم.اتاق فرار دقیقا همون محیطیه که می تونی توش لحظات هیجان انگیز و البته ترسناکی رو تجربه کنی. ولی بعد از اینکه یه اسکیپ روم حرفه ای رو امتحان کنی، می فهمی که چقدر از انرژی منفی و فشار روحی و روانیت کم شده.

همین موضوع باعث شده که جوون ها و نوجوون ها خیلی به اتاق فرارها علاقه مند باشن. چون می تونن تو این فضا انرژی اضافی خودشون رو تخلیه کنن و برای چند ساعت هم که شده، یه بازی گروهی تو دنیای واقعی رو با تمام هیجانش تجربه کنن.هنوز چند سال بیشتر نیست که بازی اتاق فرار به ایران اومده، ولی شهر کرج یکی از اولین شهرهایی بود که از این بازی استقبال کرد. الان هم جزو شهرهایی هست که خیلی اتاق فرار با ژانرهای مختلف داره.بین ژانرهای مختلف اسکیپ روم، ژانر ترسناک محبوب ترین و پرطرفدارترین ژانره. ما هم تو این مطلب می خوایم به معرفی ترسناک ترین اتاق فرار کرج بپردازیم. پس با ما همراه باشین.

لیست اتاق فرار ترسناک در کرج

اویجا (OUIJA)، اتاق فرار ترسناک در گلشهر

داستان بازی:

وسطای شب بود که بالاخره رسیدید به همون خونه‌ی مخروبه‌ ای که همه می‌ گفتن جن داره. شما و رفقا عاشق احضار روحید و واسه همینم الان اینجایید! هوا تاریک بود و صدای جغد از دور می‌ اومد. ته دلتون خالی شده و عرق پیشونیتون رو گرفته بود. ولی خب اگه می‌خواستید بترسید که تا اینجا نمی‌ اومدید! پریدن از روی دیوار کوتاه عمارت بیشتر از زور بازو، به جرات و جسارت نیاز داشت. که شما و رفقا از این نظر کم ندارید. ولی غافل از اینکه…

توضیحات:

اگه دنبال یه اسکیپ روم ترسناک و هیجان‌انگیزی که حسابی تنت رو بلرزونه، “اویجا” بهترین انتخابه. این بازی با تم وحشت و جن طراحی شده و توی بعضی قسمت‌ ها هم حسابی اسلشری می‌ شه که خیلی هم برای بازیکن‌ ها جذاب و دلچسبه. خیلی از بازیکن‌ ها می‌خوان بدونن که سطح سختی بازی چقدره. اگه بخوایم به “اویجا” نمره بدیم، باید بهش نمره چهار از چهار رو بدیم.

یکی از نقاط قوت “اویجا” دکور و فضاسازی فوق‌العاده‌ اشه. وقتی وارد بازی می‌ شی، حس می‌ کنی که واقعاً توی یه عمارت متروکه و تسخیر شده قرار گرفتی. این موضوع باعث می‌ شه که حسابی توی بازی غرق بشی و ازش لذت ببری.

“اویجا” از بازیگرای زیادی استفاده می‌ کنه و یکی از نقاط قوتش هم بکای هیجان‌انگیز و به‌ یاد ماندنیه. تعامل بازیکن با بازیگر هم توی این بازی خیلی خوب طراحی شده و باعث می‌ شه که تجربه جذاب‌ تری داشته باشی.

ترس، هیجان و معما توی “اویجا” خیلی خوب با هم هماهنگ شدن. این موضوع باعث شده که این بازی از بازیکن‌ ها نمره خیلی خوب نزدیک به پنج رو بگیره.

یه سوپرایز ویژه هم در انتظارته!ما به شما این خبر رو هم می‌دیم که در انتهای بازی، یه سوپرایز ویژه برای شما آماده شده که امیدواریم ازش لذت ببرید!

اویجا (OUIJA)، اتاق فرار ترسناک در گلشهر کرج

قوانین اتاق فرار اویجا

  • حجاب: حجاب یادتون نره!
  • مواد مخدر و مشروب: هر کی از این چیزا استفاده کرده باشه راهش نمیدیم تو. اگه ببینیم کسی مواد زده یا مست کرده، مجبوریم به پلیس خبر بدیم.
  • تعداد نفرات: گروهتون باید حداقل 5 نفره باشه. اگه کمتر از 5 نفر هستید، باید پول ورودی 5 نفر رو بدید.
  • بیعانه: اگه کنسل کنید، بیعانه رو پس نمیدیم.
  • حضور به موقع: همه باید سر ساعت جلوی در باشن. اگه بیشتر از 20 دقیقه دیر کنید، سانس شما کنسل میشه و بیعانه رو هم پس نمیدیم.
  • نکته: این قوانین برای اینه که همه بتونن خوش بگذرونن و یه تجربه خوب داشته باشن.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین اتاق فرار تهران

اتاق فرار وحشتناک مهمانسرا در گوهردشت

داستان بازی:

وای رفیق، بوداپست به این بارونی رو کمتر کسی دیده! چتر و کاپشن هم داشته باشی بازم نم‌دار می‌رشی. قدم‌رزنان از روی پل مارگیت رد می‌رشی و به موج‌رهای رود دانوب خیره می‌رشی؛ راست می‌رگفتن که دانوب شب‌ ها یه حال عجیب و غریبی داره و دیدنی‌ تره. یهو یادت می‌ افته که چند وقت اخیر آمار خودکشی تو این شهر خیلی بالا رفته. به آدم‌هایی فکر می‌ کنی که خودشون رو تو دانوب غرق کردن و رودخونه اجسادشون رو بالا آورده.

اما عجیب‌ ترینش مرگ یه خانم میان‌ ساله بود که شوهرش صاحب یه مهمانسرای کوچیک کنار هتل «قایق گرند جولز» بود. الان هم داری می‌ ری اون‌ جا؛ باید بفهمی چی شده، چرا یهو بعد از مرگ اون زن، همه‌ چی توی مهمانسرا به‌ هم می‌ ریزه؟ چرا شوهرش غیبش می‌ زنه؟ چرا دیگه هیچ‌ کسی برای اقامت اون‌ جا نرفت؟ چرا همه می‌گن اون‌جا تسخیر‌ شده ست؟ چرا بعد از متروکه‌ شدن مهمونخونه، حتی دزدها هم برای سرقت وسایل جرات نکردند برن اون‌جا؟

تو همین فکرها هستی که یهو به‌خودت میای و می‌ بینی رسیدی جلوی درب مسافرخونه. روی دیوار کلی هشدار نوشته که اگه جونتون رو دوست دارید نزدیک این محل نشید!

دیگه وقت فکر کردن نیست، درب چوبی مهمان‌سرا رو با فشارِ دست باز می‌ کنی و وارد مهمونخونه‌ ی تاریک می‌ شی غافل از این‌که…

توضیحات:

وای خدای من، فکرشو بکن یه شب بری تو یه مکان متروکه، چه خوابگاه باشه چه مدرسه چه مسافرخونه، چه حالی بهت دست میده؟! وحشت مطلق! حالا یه اتاق فرار رو تصور کن که دقیقا تو همچین جایی ساخته شده باشه. یه عالمه ترس و هیجان که با هیچ چیزی قابل وصف نیست.

بازی اتاق فرار مهمانسرا، یه تجربه ترسناک و هیجان‌انگیزه که مو به تنت سیخ می‌کنه! این بازی تو ژانر وحشت و با تم جن و روح طراحی شده، و اگه دنبال یه اسکیپ روم پر از ترس و آدرنالین هستی، مهمانسرا بهترین انتخابه.یکی از نقاط قوت این بازی، دکور و فضاسازی فوق‌العاده عالیه که باعث می‌شه حس کنی واقعاً توی یه دنیای دیگه گیر افتادی.

این اتاق فرار یه عالمه نقطه قوت داره که آدم نمی‌دونه از کجا شروع کنه. اول از همه باید بگم گیم‌پلیش محشره. انقدر با دقت طراحی شده که یه لحظه هم خسته نمی‌شی. معماهاش هم خیلی چالش‌برانگیزن و حسابی ذهنت رو به کار می‌ندازن.موسیقی متن بازی هم عالیه. خیلی با فضای بازی هم‌خوانی داره و حس هیجان و ترس رو به خوبی القا می‌ کنه.

اکت‌های بازی هم به موقع و به‌ جا انجام می‌ شن و حسابی غافلگیرت می‌کنن. تئاترهای تعاملیش هم که دیگه حرف نداره. انقدر باکیفیت و جذابن که انگار داری یه فیلم تماشا می‌ کنی.

و در آخر هم باید از بک‌ های جذاب بازی بگم که خیلی با جزئیات طراحی شدن و به فضای بازی کمک می‌ کنن. معماهای اسکیپ روم مهمانسرا خیلی سختن، تقریبا میشه گفت از چهار، سه هستن. یادتون باشه که لباس راحت بپوشید چون خیلی بهتون کمک می‌کنه. این اتاق فرار انقدر خوبه که توی نظرسنجی‌ها از پلیرها، نزدیک‌ترین نمره به پنج (که بیشترین امتیازه) رو گرفته.

اتاق فرار ترسناک در کرج

قوانین اتاق فرار مهمانسرا:

  • کسایی که خماری یا مواد زدن، حق ورود به مجموعه رو ندارن. اگه ببینیم کسی مواد زده، مجبوریم به پلیس خبر بدیم.
  • قبل از بازی و وسط بازی، دستشویی رفتن ممنوعه.
  • اگه به اکتورها توهین کنید یا باهاشون دعوا کنید، بازی رو متوقف می‌کنیم.
  • گروه‌ها باید حداقل 5 نفر باشن. اگه گروهتون کمتر از 5 نفره، باید پول 5 نفر رو بدید.
  • همه باید سر ساعت جلوی در مجموعه حاضر باشن. هر دقیقه تاخیر، از زمان بازیتون کم میشه. اگه بیشتر از 20 دقیقه تاخیر داشته باشید، بازی رو کنسل می‌کنیم و پولتون رو پس نمیدیم.
  • به هیچ چیزی که روش استیکر “دست نزنید” هست یا گیم مستر گفته دست نزنید، دست نزنید. اگه عمدا دست بزنید، بازی رو متوقف می‌ کنیم.
  • سن بازیکن‌ها باید بین 17 تا 55 سال باشه.

اتاق فرار لوناتیک در گوهردشت

داستان بازی:

سلام رفقا، من آرمانم.

آخرین باری که فرهاد بهم پیام داد، گفت: “یادته بهت گفتم یه خونه دانشجویی نزدیک بلوار انقلاب گوهردشت اجاره کردم؟””همسایه پایینیمون یه پیرمرده که با مادرش که از خودش هم پیرتره زندگی می‌ کنه. یه کم هم عجیب غریبن! همیشه ساکتن، فقط وقتایی که ماه کامل می‌ شه یه صداهای خیلی عجیبی از خونشون میاد!”

“ماه پیش که این صداها رو شنیدم، رفتم پایین ببینم چه خبره و این صداها از کجا میاد. در خونه پیرمرده باز بود، رفتم تو که سر از کارشون در بیارم. اما خونشون شبیه خونه ارواح بود! تورج منو دید و دنبالم کرد. شبیه یه هیولا شده بود! تا بالا دنبالم کرد و اومد تو خونه. منم در رو بستم. این‌بار که ماه کامل بشه خیلی می‌ترسم تنها باشم…”

بعد از این پیام دیگه نتونستم از فرهاد خبری بگیرم. حتی به پلیس هم زنگ زدم و کل خونه رو زیر و رو کردن، ولی چیزی پیدا نکردن. اما من حس می‌کنم که فرهاد هنوز تو همون خونه است. امشب می‌ رم اون‌جا تا پیداش کنم. شما هم باهام بیاید تا مراقبم باشید!

توضیحات:

قدیمی‌ها می‌گفتن تو شب چهاردهم که ماه کامل می‌شه، دیوونه‌ها دیوونه‌تر می‌شن! می‌گفتن این شب پر از اتفاقات ترسناکه و تا صبح نباید از خونه بیرون رفت.حالا شما و دوستاتون تو اتاق فرار “لوناتیک” گیر افتادین و باید با همین ماجرا روبه‌رو بشید!

این بازی هیجان‌انگیزه (با یه ذره ترس!) یه تئاتر تعاملیه که توش حسابی با بازیگرها تعامل دارید.چیزی که این بازی رو انقدر محبوب کرده، شخصیت‌های جذابش هستن که تا مدت‌ ها تو یادتون می‌مونن.از بقیه مزیت‌های “لوناتیک” می‌تونم به گیم‌پلی عالی، نورپردازی خفن، موسیقی بی‌ نظیر، دکور قشنگ و نقشه‌ باز بودنش اشاره کنم.معماهای بازی خیلی سخت نیستن (سطح سختی 2 از 4) ولی یادتون باشه که لباس راحت بپوشید که اذیت نشید.

بهترین اتاق فرار ترسناک در کرج

قوانین اتاق فرار لوناتیک:

  • لطفا ساکت باشید: اینجا آپارتمان مسکونی هست و همسایه‌هامون اذیت میشن.
  • مواد مخدر و مشروب الکلی ممنوعه: اگه پلیس بفهمه، ما رو به دردسر میندازه.
  • با بازیگرها بدرفتاری نکنید: نه فحش بدید و نه دعوا کنید. بازی رو براتون قطع می‌کنیم.
  • تعداد نفرات گروهتون رو درست انتخاب کنید: حداقل باید 5 نفر باشید و حداکثر 8 نفر. اگه کمتر از 5 نفر باشید، باید پول 5 نفر رو بدید.
  • دقیق سر ساعت بیاید: هر دقیقه تاخیر، از زمان بازیتون کم میشه. اگه بیشتر از 20 دقیقه دیر کنید، دیگه نمی‌تونید بازی کنید.
  • اگه دیر رسیدید، در رو براتون باز نمی‌کنیم: پس لطفا سر موقع برسید.
  • به چیزهایی که علامت “دست نزنید” دارن، دست نزنید: اگه عمدی این کار رو بکنید، بازی رو متوقف می‌کنیم.
  • سانس بازی رو با دقت انتخاب کنید: پول بیعانه رو به هیچ عنوان پس نمی‌دیم.
  • فقط کسایی که بین 17 تا 55 سال سن دارن می‌تونن بازی کنن. اگه زیر 17 سال باشید، سانس کنسل میشه و پولتون رو هم پس نمی‌ دیم.

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

مقالات پربازدید