بهترین آژانس مسافرتی عظیمیه کرج

بهترین آژانس مسافرتی عظیمیه کرج | آدرس + شماره تماس

عظیمیه یکی از محله‌های مدرن و شلوغ کرج هست که توش چند تا آژانس هواپیمایی وجود داره و کلی خدمات گردشگری ارائه می‌دن. اگه دنبال یه سفر یا تور باکیفیت هستید، باید بهترین آژانس مسافرتی عظیمیه کرج رو پیدا کنید تا با خیال راحت از خدمات گردشگری‌شون استفاده کنید. اینجوری مطمئنید که سفر شما به یادماندنی و پر از خاطرات خوب خواهد بود. آژانس‌های هواپیمایی عظیمیه می‌تونن انواع تورهای داخلی و خارجی رو به شما پیشنهاد بدن و شما رو با گزینه‌های مختلف آشنا کنن. با آشنایی با این آژانس ها این مقاله رو دنبال کنید.

تبلیغات

لیست بهترین آژانس هواپیمایی عظیمیه کرج

 

آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی

شماره تماس: ۰۲۶۱۸۰۹

آدرس: عظیمیه – بلوار شریعتی ، نبش پامچال جنوبی

لوکیشن رویای زندگی روی نقشه

آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی از سال ۱۳۹۷ توی تهران کارش رو شروع کرده و با تجربه و دانش مدیرش، آقای امیر شیزری، تونسته خدمات عالی مسافرتی و توریستی رو به گردشگران ارائه بده. این آژانس با جلب رضایت مشتری‌هاش، خیلی زود گسترش پیدا کرد و بعد از دو سال شعبه‌ای هم توی عظیمیه کرج افتتاح کرد و حالا یه نمایندگی توی استانبول به نام “دریم لایف” هم داره.

اگه دنبال یه سفر رویایی هستید، رویای زندگی می‌تونه بهترین گزینه برای شما باشه. رویای زندگی به عنوان بهترین‌ آژانس مسافرتی کرج شناخته می‌شه و انواع تورهای هیجان‌انگیز به نقاط مختلف جهان رو با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌ده. با تورهای ارزان و لحظه آخری، بهترین امکانات گردشگری رو براتون فراهم می‌کنه و تمامی نیازها و انتظارات شما رو برآورده می‌سازه. از اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما، واچر هتل تا برگزاری تورهای فردی و گروهی، همه چیز رو می‌تونید از رویای زندگی بخواهید.

اگه به دنبال اخذ ویزا برای اقامت، گردشگری، تحصیلی یا هر نوع ویزای دیگه هستید، دیگه نگران نباشید! با رویای زندگی وقت و انرژی خودتون رو ذخیره کنید و همه امور ویزا و وقت سفارت رو بهشون بسپارید. با داشتن کارشناسان مجرب، ریسک ریجکت شدن ویزا رو به حداقل میرسونن و صدها پرونده موفق رو در کارنامه‌شون دارن.

یکی از مهم‌ترین خدمات رویای زندگی، صدور بلیط هواپیما با بهترین قیمت و کیفیت هست. به شما کمک میکنن تا مناسب‌ترین بلیط رو برای سفر پیدا کنید. قیمت بلیط به عوامل مختلفی مثل نوع ایرلاین، فصل و زمان سفر، روز سفر و مقصد بستگی داره.

رویای زندگی با تجربه و تخصص زیادی که در زمینه صدور بلیط هواپیما و ارائه تورهای ویژه، از جمله تور استانبول ۷ شب و ۸ روز، داره، به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی و گردشگری عظیمیه کرج شناخته می‌شه. همیشه تلاش میکنن کیفیت خدمات‌شون رو بالا ببرن و تورهای ارزشمند و خاطره‌انگیزی رو برگزار کنن.

آژانس راشا سفر پارسیان البرز در عظیمیه کرج

راشا سفر پارسیان البرز

شماره تماس: ۰۲۶۹۱۰۱۳۰۰۸

آدرس: کرج ، عظیمیه ، ابتداى بلوار شریعتى ، برج پارادایس ، طبقه دوم

لوکیشن راشا سفر روی نقشه

آژانس هواپیمایی و گردشگری راشا سفر یکی از بهترین و معتبرترین آژانس های هواپیمایی عظیمیه کرج هستش که تمام تلاشش رو کرده خدمات مناسبی رو به مسافران داخلی و خارجی ارائه بده. رزرو و صدور بلیط برای تمامی خطوط هوایی داخلی و بین‌المللی انجام میده و هتل‌های مناسب توی هر شهر رو برای شما رزرو میکنه. همچنین تورهای داخلی و خارجی رو برگزار میکنه و کار اخذ ویزا، بیمه مسافرتی، خدمات وقت سفارت و پیکاپ پاسپورت رو هم انجام میده.

مدیریت و پرسنل ما از تحصیلات عالی و تجربه زیادی برخوردارند و با استفاده از خلاقیت، نوآوری و برنامه‌ریزی دقیق، سعی دارن بهترین خدمات رو در زمینه گردشگری و اخذ ویزا به شما ارائه بدن. هدفشون که با تلاش‌های مستمر، به پیشرفت صنعت هواپیمایی و گردشگری، به‌ویژه گردشگری ایران، کمک کنن.

آژانس مسافرتی پرواز رویایی ویهان

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۰۴۷۲

آدرس: کرج – عظیمیه – میدان استقلال(اسبی) – بین کوچه عدلیه و الهام

لوکیشن پرواز رویایی روی نقشه

شرکت سرزمین پرواز رویایی ویهان با تجربه و دانش زیادی که مدیرش داره، کارش رو توی حوزه گردشگری شروع کرده و همچنان با قدرت و به روز پیش میره. مستقیماً تورهای مسافرتی رو برگزار می کنه، هتل‌های داخلی و خارجی رو رزرو می کنه و حتی کار ویزا و بیمه مسافرتی رو هم انجام میده. با بیش از ده سال سابقه عالی و مجوز رسمی از وزارت گردشگری، هدفشون اینه که توی این دنیای پیچیده گردشگری، بهترین خدمات رو به مسافران ارائه بدن تا سفرهای راحتی داشته باشن.

آژانس ایده آل پرواز پرشین در عظیمیه کرج

شرکت ایده آل پرواز پرشین

شماره تماس: ۰۲۶۳۶۱۴۷

آدرس:  کرج، عظیمیه، بلوار گلستان، پلاک ۱۱۶

لوکیشن ایده آل پرواز پرشین روی نقشه

آژانس مسافرتی ستاری گشت

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۹۸۰۰۹۸

آدرس: کرج, عظیمیه، میدان مهران، مرکز خرید ماندگار

لوکیشن ستاری گشت روی نقشه

آژانس تینوگشت در عظیمیه کرج

آژانس تینو گشت اسمان فراز

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۶۹۷۴۶۵

آدرس: کرج- عظیمیه- میدان اسبی-بلوار شریعتی-جنب ساختمان سلام

لوکیشن تینو گشت روی نقشه

آژانس مسافرتی پرواز هوروش نوین

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۴۱۳۳۷

آدرس: کرج، عظیمیه،  ندای جنوبی , ساختمان اداری سپه , طبقه سوم , واحد ۲۱

لوکیشن هوروش نوین روی نقشه

 

اگه تو منطقه درختی زندگی می‌کنی و دنبال یه جای خوب برای انجام کارای مسافرتت میگردی، پیشنهاد میکنم مقاله بهترین آژانس مسافرتی درختی کرج حتما بخونش. یه لیست کامل از آژانس‌های مسافرتی برات آماده کردم که دیگه لازم نباشی کلی بگردی تا بهترینشونو پیدا کنی.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *