بهترین آژانس های مسافرتی کرج

بهترین آژانس های مسافرتی کرج در ۱۴۰۳ + شماره تماس و آدرس

دنبال یه آژانس گردشگری خوب تو کرج می گردی که یه سفر رویایی برات تدارک ببینه؟ یه نفس عمیق بکش و خیالت راحت باشه! توی این لیست چنتا از معتبرترین و بهترین آژانس های مسافرتی کرج رو برات جمع آوری کردم که کلی تورهای داخلی و خارجی باحال دارن و می تونن یه سفر بی نقص رو برات رقم بزنن. فقط کافیه بگی کجا میخوای بری، اونا همه چی رو برات ردیف می کنن!

بهترین آژانس های گردشگری کرج

آژانس مسافرتی سفرهای دانا

دانا یه آژانس باسابقه و خوش‌نامه که با ارائه خدمات درجه‌یک، حسابی تو دل مسافرها جا باز کرده. فرقی نمی‌کنه کی از روز یا شب باشه، هر وقت که بخوای می‌تونی با کارشناسای مجربشون تماس بگیری و از راهنمایی‌هاشون استفاده کنی. خیالت راحته که تو هر شرایطی، یه پشتیبان هست که مشکلت رو حل کنه و بذاره از سفرت لذت ببری.

تیم دانا پر از آدم‌های کاربلد و با تجربه‌ست که توی کارشون مو رو از ماست می‌کشن. از اطلاعات دقیق درباره مقصدی که می‌ری گرفته تا معرفی بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها، همه چی رو بهت می‌گن تا یه سفر بی‌نظیر رو تجربه کنی.

آدرس: کرج، میدان والفجر، ضلع جنوب، شرقی

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۷۳۳۰۰۶

لوکیشن سفرهای دانا روی نقشه

آژانس هواپیمایی ماسه های سفید

ژانس هواپیمایی ماسه‌های سفید با ارائه خدمات کامل مسافرت هوایی و گردشگری، همراه همیشگی شما در سفرهایتان خواهد بود. فرقی نمی‌کند که به دنبال بلیط هواپیما باشید یا رزرو هتل و اقامتگاه، یا اینکه تورهای گردشگری هیجان‌انگیز را ترجیح می‌دهید، در ماسه‌های سفید تمام نیازهای شما را برآورده می کنند. تیم مجرب و کارآزموده ما در تمام مراحل سفر در کنار شماست تا سفری بی‌دغدغه و لذت‌بخش را تجربه کنید.

می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر به صورت حضوری مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در ساعات ذکر شده با تماس تلفنی با کارشناسان مجرب در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.

آدرس: کرج، درختی، بین پنجم و حیدری

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۱۲۹۰۰۰

لوکیشن ماسه های سفید روی نقشه

شرکت گردشگری البرزمن

تیم البرزمن خیلی حرفه ای و باحالن، خیالت راحت که همه چی رو برات درست و حسابی برنامه ریزی میکنن. از همون اول که میخوای تور رزرو کنی تا آخر سفر، هروقت سوالی داشته باشی یا کمکی بخوای، در کنارت هستن و با حوصله بهت جواب میدن. راستش رو بخوای، یه چیزی که البرزمن رو از بقیه آژانس ها جدا میکنه، اینه که خیلی به مشتریاشون اهمیت میدن. تمام سعیشون رو میکنن که تو سفرت حسابی بهت خوش بگذره و خاطره های قشنگی برای خودت بسازی.

خلاصه که اگه دنبال یه سفر خوب و مطمئن میگردی، شک نکن و البرزمن که یکی از بهترین آژانس های مسافرتی کرجه رو انتخاب کن. با البرزمن خیالت راحته که یه سفر بی نقص و لذت بخش در انتظارت هست.

آدرس: کرج ، میدان سپاه ، ساختمان گلستان طبقه اول

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۲۱۳۵۲۹

لوکیشن البرزمن روی نقشه

آژانس هواپیمایی استوار پرواز

دنبال یه سفر عالی می‌گردی؟ فرقی نمی‌کنه که دلت بخواد تو ایران بگردی یا به یه کشور دیگه سفر کنی، استوار پرواز نمونه بهترین تورها رو برای تو داره!

تورهای داخلی:

کیش: بهشت خلیج فارس منتظر توئه! با استوار پرواز نمونه می‌تونی یه سفر بی‌نظیر به کیش داشته باشی و از تفریحات هیجان‌انگیز و ساحل‌های فوق‌العاده‌اش لذت ببری.
مشهد: زیارت بارگاه امام رضا (ع) آرزوی هر مسلمونیِ. با تورهای مشهد استوار پرواز نمونه می‌تونی به راحتی به مشهد سفر کنی و از معنویت و آرامش این شهر مقدس بهره‌مند بشی.

تورهای خارجی:

ترکیه: استانبول، کوشاداسی، مارماریس، ازمیر… فرقی نمی‌کنه کدوم شهر ترکیه رو دوست داری، استوار پرواز نمونه تورهای بی‌نظیری به تمام شهرهای ترکیه داره.
و کلی مقصد دیگه! استوار پرواز نمونه تورهای خارجی به کشورهای مختلف دنیا داره، از جمله: امارات، ارمنستان، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و…

آدرس: کرج مهرویلا میدان معلم ساختمان میر عماد ط ۱

شماره تماس: ۰۹۰۲ ۰۳۷ ۷۲۰۹

مطلب پیشنهادی: ترسناک ترین اتاق فرار کرج

ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی در کرج

بهترین آژانس های مسافرتی کرج چه ویژگی هایی دارند؟

۱. مشتری‌ها ازشون راضی ان: بهترین آژانس باید مشتری‌هاش رو راضی نگه داره. اگه بری نظرات مشتری‌هاشون رو بخونی، می‌بینی که همه از خدماتشون راضی بودن.

۲. قیمت‌هاشون خوبه:  فقط دنبال سود خودشون نیستن، بلکه به جیب مشتری‌هاشم فکر می‌کنن. قیمت تورها و بلیط‌هاشون معقوله و میتونی با یه بودجه مناسب، یه سفر خوب داشته باشی.

۳. با کلی کشور کار می‌کنن: فقط تور یک یا دو تا کشور رو نمی‌دن، بلکه با کلی کشور تو دنیا در ارتباطن و می‌تونی به هر جایی که دوست داری سفر کنی.

۴. هروقت مشکلی داشته باشی، می‌تونی روشون حساب کنی: همیشه پشت مشتری‌هاشونن و اگه تو طول سفر مشکلی پیش بیاد، می‌تونی رو کمکشون حساب کنی.

۵. با هتل‌های خوب تو همه جا کار می‌کنن:  با هتل‌های مختلف تو کشور‌های مختلف دنیا در ارتباطن و می‌تونن یه هتل خوب رو با یه قیمت مناسب برات رزرو کنن.

۶. لیدرهای باحال و کاربلد دارن: از لیدرهای با تجربه و کاربلد استفاده می‌کنن که بتونن تو طول گشت و گذار اطلاعات جالبی بهت بدن و حسابی بهت خوش بگذره.

۷. تورهای تفریحی جذاب دارن: فقط تورهای سیاحتی معمولی رو ارائه نمی‌دن، بلکه تورهای تفریحی جذاب و هیجان‌انگیزی هم دارن که می‌تونی از بینشون انتخاب کنی.

۸. می‌دونن کی کجا بری: با آب و هوای کشورها تو فصل‌های مختلف آشنا هستن و می‌تونن بهترین زمان رو برای سفر بهت پیشنهاد کنن.

۹. کاربلد و باتجربه‌ان: از پرسنل کاربلد و با تجربه‌ای تشکیل شدن که می‌تونن به بهترین شکل تور رو برات برنامه‌ریزی و اجرا کنن.

۱۰. تورهای متنوعی دارن: تورهای مختلفی رو برای سلیقه‌های مختلف ارائه می‌دن تا بتونی تور مورد علاقه‌ات رو انتخاب کنی.

۱۱. ۲۴ ساعته در دسترس‌ان: یه تیم پشتیبانی داره که ۲۴ ساعته در دسترس هستن و اگه سوالی یا مشکلی داشته باشی، می‌تونی باهاشون تماس بگیری.

۱۲. اطلاعات دقیقی بهت می‌دن: تمام اطلاعات مربوط به تور، مثل قیمت، امکانات و قوانین کشور مقصد رو به طور دقیق و شفاف بهت ارائه می‌دن.

۱۳. به محیط زیست احترام می‌ذارن: به حفظ محیط زیست اهمیت می‌دن و از روش‌هایی برای ارائه خدماتش استفاده می‌کنه که کمترین آسیب رو به محیط زیست داشته باشه.

۱۴. کیفیت کارشون رو همیشه چک می‌کنن: همیشه نظارت و کنترلی بر کیفیت خدماتشون دارن تا مطمئن بشن که همه چیز طبق برنامه پیش می‌ره.

این‌ها فقط چند نمونه از ویژگی‌های یه آژانس مسافرتی خوب تو کرج بود. اگه دنبال یه سفر خوب و خاطره‌انگیز هستی، حتماً قبل از انتخاب آژانس، این ویژگی‌ها رو بررسی کن.

پیشنهاد میکنیم با بهترین آژانس های مسافرتی تهران هم آشنا بشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

مقالات پربازدید