بهترین آژانس مسافرتی جهانشهر کرج

بهترین آژانس مسافرتی جهانشهر کرج | نشانی + شماره تماس

خسته شدی از خونه موندن و میخوای یه دل سیر سفر کنی؟ جهانگرد که باشی، حتما دنبال یه آژانس مسافرتی خوب میگردی که هم تورهای متنوعی داشته باشه و هم قیمتاش مناسب باشه. اگه تو کرج زندگی می‌کنی یا اهل این شهر هستی، حتما اسم جهانشهر رو شنیدی. این منطقه پر از آژانس‌های مسافرتیه که هر کدوم یه ویژگی خاص دارن. اما کدومشون بهترینن؟ تو این مقاله میخوایم با هم بریم سراغ معرفی بهترین آژانس‌ مسافرتی جهانشهر کرج تا بتونی با خیال راحت سفرتو برنامه‌ریزی کنی.

تبلیغات

لیست بهترین آژانس هواپیمایی جهانشهر کرج

آژانس هواپیمایی گشت رویایی در جهانشهر کرج

آژانس مسافرتی گشت رویایی

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۴۰۲۰۱۶

آدرس: کرج- جهانشهر- بلوار جمهوری . جنب پل روحانی .نبش کوچه میثم

لوکیشن گشت رویایی روی نقشه

آژانس هواپیمایی گشت رویایی نه تنها تورهای جالب و هیجان‌انگیزی برگزار می‌کنه، بلکه بهتون این امکان رو می‌ده که هزینه‌ها رو به صورت قسطی پرداخت کنین. این مجموعه که یکی از بهترین آژانس های مسافرتی کرج محسوب میشه، توی مسیرهای زمینی مثل ترکیه، ارمنستان و گرجستان فعالیت داره. گشت رویایی از سال ۱۳۸۹ توی استان البرز تأسیس شده و اول مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشور رو گرفته، بعدش مجوز بلیط قطار از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رو دریافت کرده و آخرش هم مجوز بند ب از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری رو کسب کرده.

از سال ۱۳۹۲ به بعد، این شرکت شرایط پرداخت اقساطی رو فراهم کرده تا مسافرت‌ها براتون راحت‌تر بشه. سال ۱۴۰۰ هم شروع به ارائه خدمات رزرواسیون هتل و تور در ترکیه کرده و با نام کلاب تریپ (clubtrip) فعالیتش رو ادامه می‌ده.

آژانس هواپیمایی ماهبد پرواز

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۲۰۸۱۲۵

آدرس: کرج،کوی اتحاد،خ دهخدا،بلوار شهید مطهری،پلاک ۵۹۴

لوکیشن ماهبد پرواز روی نقشه

 ماهبد پرواز توی یکی از معروف ترین آژانس های مسافرتی جهانشهره و خدمات مسافرتی هوایی، زمینی و قطار رو ارائه می‌ده. این آژانس با برگزاری تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل توی تمام نقاط دنیا، اخذ ویزا و صدور بلیط‌های داخلی و خارجی در خدمت شماست. خدماتش شامل رزرو آنلاین، ویزا، بلیط، هتل و تور می‌شه. این آژانس ویزا می‌گیره، بلیط قطار و بلیط به سراسر دنیا صادر می‌کنه، بیمه مسافرتی و ویزا می‌گیره، و هتل توی همه جای دنیا رزرو می‌کنه. تورهای ایران‌گردی، جهان‌گردی، تخصصی داخلی و خارجی، نمایشگاهی تحصیلی، طبیعت‌گردی، آموزشی، و حتی تورهای پروازی با کایت و پاراگلایدر هم داره.

ماهبد پرواز سابقه درخشانی داره و مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی هست و دفاتر نمایندگی توی ۹ کشور آسیایی داره. همچنین دو سال پیاپی توی استان البرز تحسین شده و کادر مجرب و متعهدی داره.

آژانس فيروزه سرزمين مادری در جهانشهر

فيروزه سرزمين مادری

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۴۴۶۲۸۲

آدرس: جهانشهر، خیابان استانداری البرز

لوکیشن سرزمین مادری روی نقشه

آژانس نگین گشت البرز در جهانشهر کرج

آژانس هواپیمایی و مسافرتی نگین گشت البرز

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۴۸۳۱۲۰

آدرس : جهانشهر-بلوار ماهان-بین خیابان سنبل وفتوح

لوکیشن نگین گشت روی نقشه

آژانس هواپیمایی ماهان در جهانشهر

آژانس هواپیمایی ماهان

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۲۰۷۱۶۱

آدرس : کرج،جهانشهر،خ. بهشتی،خ. استانداری البرز،خ. میر رضی

لوکیشن آژانس ماهان روی نقشه

شرکت خدمات مسافرتی اختر گردان آسمان آبی

شرکت خدمات مسافرتی اختر گردان آسمان آبی

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۲۰۶۰۰۰

آدرس : کرج،جهانشهر،بلوار شمس،خ. بهشتی

لوکیشن اخترگردان روی نقشه

اگه تو فردیس زندگی می‌کنی و دنبال یه آژانس خوب میگردی،پیشنهاد میکنم مقاله بهترین آژانس مسافرتی فردیس کرج رو از دست نده! یه لیست کامل از همه آژانس‌های فردیس برات آماده کردم که دیگه لازم نباشی کلی بگردی.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پربازدید