بازدید از برج میلاد رایگان شد!!

به مناسبت تولد ۱۶ سالگی برج میلاد، بازدید از این برج مخابراتی رایگان شد.

بازدید از برج میلاد ششمین برج مخابراتی دنیا در آستانه تولد ۱۶ سالگی رایگان بوده و گردشگران و شهروندان می‌توانند از این مجموعه فردا یکشنبه ۱۶ مهر از ساعت ۹ الی ۲۱ بازدید کنند.

 

روابط عمومی برج میلاد در اطلاعیه ای عنوان کرد:

۱۶ مهر ۱۳۸۷ در دوره مدیریت شهری وقت مجموعه برج میلاد با حضور بیش از ۲۵۰ خبرنگار ایرانی و خارجی افتتاح و برگی دیگر بر افتخارات مدیریت شهری تهران اضافه شد.

مجموعه‌ای که هم‌اکنون افتخار ششمین برج مخابراتی دنیا را بر دوش می‌کشد و به عضویت کنفدراسیون برج‌های بلند دنیا در آمده است.

۱۶ مهر امسال ۱۵ سال از افتتاح این برج بلند کشور که به دست مهندسان ایرانی و در اوج تحریم‌های جهانی ساخته شد، می‌گذرد، امسال قرار شد روز یکشنبه ۱۶ مهر ، بازدید از این مجموعه برای شهروندان و گردشگران به‌صورت رایگان باشد تا آن‌ها(مردم) بتوانند از نزدیک ششمین برج مخابراتی دنیا که سایه بر در دل پایتخت افکنده است، تماشا کنند.

 

بیشتر بخوانید: انتهای غار علیصدر کجاست

 

بنابر این گزارش، در سال‌های ابتدایی برج میلاد، موزه شهرداری و موزه مشاهیر افتتاح شد که در این موزه ها بازدیدکنندگان با تاریخ شهر تهران و همچنین مشاهیر بزرگ ایران همچون فردوسی، سهراب سپهری، جلال آل احمد، تختی، پروفسور عادل و پروفوسور حسابی، سردار سلیمانی و … آشنا شده و مجسمه های آن‌ها را در ابعاد واقعی تماشا کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که طی ۱۶ سال گذشته امکانات تفریحی و پذیرایی به بهره‌برداری رسیده است که می‌توان به اتاق فرار، سینمای برج میلاد، کاربازیا، شهر بازی، بولینگ، مجموعه سرزمین افسانه ها، بازی های هیجانی رستوران های متعدد در قالب فودکورت، کافی شاپ، نمایش هنر ایرانی در طبقات تجاری با عنوان مجموعه هفتا نام برد.

 

منبع: کجارو

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

مقالات پربازدید