تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود، سفری هیجان‌ انگیز در دل جنگل

تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود یکی از محبوب‌ ترین جاذبه‌ های گردشگری شمال ایرانه که تو دل جنگل‌ های سر سبز نمک آبرود، تو جاده چالوس قرار گرفته. این تله کابین با ۱۷۰۰ متر طول و ۴۰۰ متر ارتفاع، شما رو به یه سفر هیجان‌ انگیز و رویایی می‌ بره. با ما تا انتها تو سایت گردشگری همراه باشید تا جزئیات این تله کابین جذاب و با هم بررسی کنیم.

 

چطور بریم تله کابین نمک آبرود؟

برای رسیدن به این تله کابین ، باید به جاده چالوس برید و بعد از طی کردن حدود ۱۲ کیلومتر، به سمت نمک آبرود و تله کابین هدایت بشید.

 

چه زمانی بریم تله کابین نمک آبرود؟

بهترین زمان سفر به نمک آبرود و استفاده از تله کابین، فصل بهار و تابستانه. تو این فصل‌ ها، هوا خنک و مطبوعه و جنگل هم سرسبز و قشنگه. البته تو فصل پاییز هم می‌ تونید از زیبایی‌ های رنگارنگ جنگل لذت ببرید.

چطور بریم تله کابین نمک آبرود

چیکار کنیم تو این تله کابین ؟

تو طول سفری که با تله کابین می‌کنید، می‌تونید از مناظر جنگلی و کوهستانی لذت ببرید. اگه خوش شانس باشید، شاید حیوونات وحشی مثل گوزن و میمون هم ببینید.

 

بعد از پیاده شدن از تله کابین چی؟

بعد از اینکه از تله کابین پیاده شدید، می‌ تونید به قله مدوبن برید و از تفریحات مختلف اونجا لذت ببرید. تو قله مدوبن، امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، شهربازی، پیست اسکی و … وجود داره.

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود چقدره؟

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود برای هر نفر ۱۹۰ هزار تومنه. البته برای کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت تخفیف در نظر گرفته می‌شه.

نکاتی که باید قبل از رفتن به این تله کابین بدونید:

  • لباس گرم همراهتون ببرید، چون ممکنه تو قله هوا سرد باشه.
  • اگه ترس از ارتفاع دارید، شاید سوار شدن به تله کابین براتون سخت باشه.
  • غذا و خوراکی به همراه داشته باشید، چون تو قله قیمت‌ ها کمی بالا هستن.
  • از ریختن زباله تو جنگل خودداری کنید.

 

تله کابین نمک آبرود یه تجربه هیجان‌ انگیز و خاطره‌ انگیزه که هر کسی باید حداقل یه بار تو عمرش امتحانش کنه. پس اگه به شمال سفر می‌کنید، حتما یه سری به تله کابین نمک آبرود بزنید و از زیبایی‌ های جنگل و کوهستان لذت ببرید.

 

مطلب پیشنهادی : جاذبه های گردشگری مازنداران

بلیط تله کابین نمک آبرود

این تله کابین  فقط یه وسیله برای جابجایی نیست، بلکه یه دنیای کامله از تفریح و سرگرمی! تو این مقاله می‌خوام بیشتر در مورد تفریحات و امکاناتی که تو این تله کابین و قله مدوبن وجود داره صحبت کنم:

تو قله مدوبن چی منتظرتونه؟

  • رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ ها: بعد از پیاده شدن از تله کابین، می‌ تونید به یکی از رستوران‌ ها یا کافی‌ شاپ‌ های قله مدوبن برید و از غذا و نوشیدنی‌ های خوشمزه لذت ببرید. تو این رستوران‌ ها، انواع غذا های ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شه.
  • شهربازی: اگه به دنبال هیجان و تفریح هستید، می‌ تونید به شهربازی قله مدوبن برید و از وسایل بازی مختلف مثل چرخ و فلک، تاب و سرسره استفاده کنید.
  • پیست اسکی: تو فصل زمستان، می‌ تونید به پیست اسکی قله مدوبن برید و از اسکی و اسنوبرد لذت ببرید. این پیست، یکی از بهترین پیست‌ های اسکی ایرانه که برای مبتدی‌ ها و حرفه‌ ای‌ها مناسبه.
  • سورتمه سواری: اگه به دنبال یه تفریح هیجان‌ انگیز و دوست‌ داشتنی هستید، می‌ تونید سورتمه نمک آبرود تو پیست قله مدوبن رو امتحان کنید.
  • زیپ لاین: اگه عاشق هیجان هستید، می‌تونید از زیپ لاین قله مدوبن استفاده کنید و از ارتفاع، شاهد زیبایی‌های جنگل و کوهستان باشید.
  • پینت بال: اگه به دنبال یه تفریح گروهی و هیجان‌ انگیز هستید، می‌ تونید به زمین پینت بال قله مدوبن برید و یه بازی جذاب رو با دوستانتون تجربه کنید.
  • دوچرخه‌ سواری: تو قله مدوبن، مسیر های مخصوص دوچرخه‌ سواری وجود داره که می‌ تونید از دوچرخه‌ سواری تو دل جنگل لذت ببرید.
  • پیاده‌ روی: اگه به دنبال یه تفریح آرامش‌ بخش هستید، می‌تونید تو مسیر های پیاده‌ روی قله مدوبن قدم بزنید و از طبیعت لذت ببرید.

عکس تله کابین نمک آبرود

تفریحات برای کودکان:

تو قله مدوبن، تفریحات مختلفی برای کودکان هم وجود داره مثل:

  • پارک بازی: یه پارک بازی با وسایل مختلف برای کودکان تو قله مدوبن وجود داره که می‌ تونن ساعت‌ ها تو اون بازی کنن و لذت ببرن.
  • ترامپولین: یه ترامپولین بزرگ تو قله مدوبن هست که کودکان می‌ تونن از پریدن و بازی کردن روی اون لذت ببرن.
  • قلعه بادی: یه قلعه بادی بزرگ تو قله مدوبن هست که کودکان می‌ تونن تو اون بازی کنن و تفریح کنن.

تله کابین نمک آبرود یه انتخاب عالیه برای یه سفر تفریحی و خاطره‌ انگیز.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هشت =

مقالات پربازدید