بهترین کافه های تهران برای افطار

معرفی بهترین کافه های تهران برای افطار ماه رمضان ۱۴۰۲

ماه رمضون که میاد، انگار یه حال و هوای دیگه ای توی دنیا میپیچه. ماه نزول قرآن و بهار معنویت که میشه، دل همه برای صمیمیت و تجدید دیدار با هم دیگه قنج میره. سفره های افطاری رنگ و بوی خاص خودشون رو دارن و عطر و بوی دلنشین غذاهای سنتی، توی خونه ها و کافه رستوران ها میپیچه. تو این مقاله، می‌ خوایم بهترین کافه های تهران برای افطار رو بهتون معرفی کنیم و یه گشتی تو این کافه رستوران‌ها بزنیم و ببینیم چه خبره!

چکارهایی تو کافه رستوران‌های افطاری میشه انجام داد؟

  • افطار مفصل: تو اکثر کافه رستوران‌ها، می‌تونید یه افطار مفصل و کامل رو تجربه کنید. از آش و حلیم و سوپ گرفته تا انواع غذاهای سنتی و فست فود، تو منوی افطاری کافه رستوران‌ها پیدا میشه.
  • فضای دلنشین: خیلی از کافه رستوران‌ها، فضای سنتی و دلنشینی دارن که حس و حال ماه رمضون رو دوچندان می‌کنه.
  • موسیقی زنده: تو بعضی از کافه رستوران‌ها، می‌تونید از موسیقی زنده هم لذت ببرید و افطارتون رو با یه حال و هوای دیگه تجربه کنید.
  • قیمت مناسب: قیمت افطار تو کافه رستوران‌ها، خیلی متنوعه و می‌تونید با توجه به بودجه‌تون، یه جای مناسب رو انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: جاهای گردشگری تهران

باغ کاریز یکی از بهترین کافه های تهران در ماه رمضان

بهترین کافه ها در ماه رمضان

کافه باغ کاریز

اگه یه روز گذرتون به خیابون شریعتی افتاد، حتماً یه سر به “خانه شاعران ایران” بزنید. یه کافه خوشگل به اسم “باغ کاریز” هم درست کنارش هست که میتونه یه تجربه عالی براتون رقم بزنه. این کافه برای افطار، منوی بوفه داره که میتونید ازش کلی غذاهای خوشمزه و متنوع رو امتحان کنید. فضای باز باغ هم خیلی دلنشین و قشنگه. یه عالمه درخت و گل و گیاه داره که حسابی حالتون رو خوب میکنه. تو هر فصلی هم که برید، امکانات متناسب با اون فصل رو داره. مثلاً تابستونا که هوا گرمه، میتونید زیر سایه درختا بشینید و از خنکی هوا لذت ببرید. زمستونا هم بخاری و هیتر روشن میکنن که اصلاً اذیت نشید.

امکانات:

رعایت پروتکل بهداشتی
صندلی کودک
فضای باز
مناسب برای تولد
رستوران ایتالیایی
سیگار آزاد
امکان رزرو

آدرس: خیابان شریعتی، خيابان دولت، نبش خيابان نعمتی (كيكاوس)، باغ خانه شاعران ايران
تلفن: ۰۲۱۲۲۶۱۷۱۷۹

بیشتر بخوانید: رستوران با موسیقی زنده قیمت مناسب در تهران

کافه روبرتو

یه کافه خفن به اسم “روبرتو” می‌خوام بهتون معرفی کنم که فضاش حسابی صمیمیه و می‌تونید یه افطاری خوشمزه و خاطره‌انگیز رو با دوستاتون اونجا تجربه کنید. یه مزیت دیگه‌ش هم اینه که به راحتی می‌تونید بهش برسید.

امکانات:

پارکینگ اختصاصی
غذای گیاهی
سیگار کشیدن آزاد نیست
سرویس بهداشتی
موزیک خارجی
رزرو تلفنی
قرار گروهی زیر ۲۰ نفر
مناسب برای معلولین
دلیوری(تحویل در محل)

آدرس: خیابان پاسداران، خیابان بوستان دوم(اخوان)، پلاک ۴
تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۱۸۳۰

 

خانه پنیر پرچک-کافه های باز تهران در ماه رمضان ۱۴۰۲

خانه پنیر پرچک

اگه عاشق پنیر هستی، حتما باید یه سری به “خانه پنیر پرچک” بزنی. این کافه دو طبقه داره و یه عالمه پنیر خوشمزه و رنگارنگ که با دیدنشون دهنت آب میفته! اولین چیزی که با ورود به کافه میبینی یه یخچال پر از پنیره که میتونی از بینشون هر کدومو که دوست داری انتخاب کنی و سفارش بدی.

یه چیز جالب بگم؟ شاید تا حالا خیلی از این پنیرها رو هیچ جا ندیده باشید! یه یخچال دیگه هم پر از چیزکیک‌های خوشمزه و رنگارنگ هست که همشون با پنیر درست شدن.طبقه بالا هم که می‌ ری، می‌ رسی به فضای اصلی کافه. میز و صندلی‌های چوبی سفیدرنگ که کنار هم چیده شدن، حسابی فضا رو دنج و صمیمی کردن. یه نکته هم بگم که رنگ کل کافه سفید و روشنه. اگه دنبال یه جای تاریک و کم‌ نور می‌گردی، اینجا مناسب تو نیست.

امکانات:

رزرو تلفنی
دارای فروشگاه
بازی و سرگرمی
فضای مخصوص برای سیگاری ها

آدرس: ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل
تلفن: ۰۲۱۸۸۶۵۲۲۵۵

بیشتر بخوانید: مکان های تفریحی تهران برای زوج های جوان

فلورانس - کافه افطاری تهران

کافه رستوران فلورانس

رستوران ایتالیایی فلورانس یه جای دنج و مدرنِ که حسابی به دلت می‌شینه. فضاش هم خانوادگیه و هم یه قسمت جداگانه داره برای مهمونی و جلسات. خلاصه که هر چی بخوای توی فلورانس پیدا می‌کنی.

اگه دنبال یه جای خوب برای افطاری می‌گردی، فلورانس عالیه. اینجا یه بوفه افطار مفصل داره که بیشتر از ۲۵ نوع غذا توش پیدا می‌شه. از حلیم و عدسی و نیمرو و املت بگیر تا شربت و نوشیدنی و کیک و انواع پنیر صبحانه… خلاصه که هر چی دلت بخواد توی این بوفه پیدا می‌کنی.پس اگه دنبال یه جای خوب برای افطاری می‌گردی که هم غذاش خوب باشه و هم فضاش، رستوران ایتالیایی فلورانس رو از دست نده.

امکانات:
پارکینگ خیابانی رایگان
پرداخت الکترونیک
امکان رزرو

آدرس: بلوار مرزداران، خیابان ابوالفضل، پلاک ۸
تلفن: ۰۲۱۴۴۲۳۷۷۸۸

 

مسعودیه بهترین کافه برای افطار در تهران

کافه مسعودیه

یه کافه تو عمارت مسعودیه هست که انگار یه ماشین زمانه! میری تو و یهو میبینی وسط قاجار و شاهزاده‌ها هستی!در و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی، دیوارهای گچ‌بری شده، حیاط سرسبز و پرگل با حوض بزرگ، همه و همه تو رو می‌برن به یه دنیای دیگه. یه دنیای آروم و بی‌دغدغه، یه دنیای پر از زیبایی و لذت.

تو این کافه می‌تونی یه قهوه یا چای سفارش بدی و از فضای قشنگش لذت ببری. می‌تونی یه کتاب برداری و تو گوشه‌ای از حیاط بشینی و بخونی. یا می‌تونی با دوستات گپ بزنی و از خنده روده‌بر بشی.

این کافه یه منوی خیلی باحال داره که آدم رو جذب می‌کنه. اگه دنبال یه جای خوب برای افطار می‌گردی، این کافه رو بهت پیشنهاد می‌کنم. فقط یادت باشه که قبل از رفتن حتماً رزرو کنی، چون اینجا معمولاً خیلی شلوغه و ممکنه جا گیرت نیاد.

امکانات:

غذای گیاهی
قهوه موج سوم
فضای باز
رزرو تلفنی
فضای ویژه VIP

آدرس:خیابان جمهوری، نرسیده به بهارستان، خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه
تلفن: ۰۲۱۳۳۹۹۲۰۱۳

بیشتر بخوانید: عید کجا بریم ارزون باشه

حرف آخر

تو ماه رمضون، رستوران‌ها و کافه‌ های تهران مثل بقیه شهرها، پر می‌ شن از روزه‌ دارهایی که می‌خوان افطاری خوشمزه و باصفایی رو تجربه کنن. تو این مطلب، چنتا از بهترین کافه های تهران برای افطار رو معرفی کردیم که می‌ تونن یه خاطره خوب از افطاری رو براتون بسازن.

شما هم اگر این کافه ها رو امتحان کردید، تجربتون رو با ما به اشتراک بگذارید. درصورتیکه با کافه یا رستوران دیگری تو تهران، افطار خود را سپری کردید هم می‌ توانید پیشنهادتون رو برای ما بنویسید.

نوش جان!

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

مقالات پربازدید