بهترین کافه های تبریز به همراه لوکیشن + آدرس

بهترین کافه های تبریز به همراه لوکیشن + آدرس

تبریز و تهران توی گستردگی و اندازه با هم فرق زیادی ندارن. تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایرانه و هر ساله خیلی از گردشگرا از سرتاسر دنیا بهش سر میزنن. توی این شهر، کافه ها و رستوران های زیادی هستن که برای جلب مشتری تلاش می‌کنن. ما یه لیست از بهترین کافه های تبریز داریم که بر اساس نظرات مشتریا انتخاب شدن. پس می‌تونی به راحتی بهشون اعتماد کنی.

بهترین کافه های تبریز

– کافه بومرنگ

کافه بومرنگ

اگه دارید فکر می‌کنید که یه روز خوب با خانواده‌تون تو تبریز می‌تونه حس خوبی داشته باشه، حتما به کافه بومرنگ برید. اینجا یه کافه خیلی قشنگ و دلنشینه که با نورپردازی جالبش می‌تونه محیطی خوب برای عکاسی باشه.

فضای بومرنگ خیلی دلباز و پرانرژیه، جایی که سیگار کشیدن ممنوعه و فقط بوی خوش قهوه و میوه‌های تازه میاد. منوی بومرنگ انواع بستنی، میوه و نوشیدنی‌های مختلفی داره که حتما خوشتون میاد.

فضای داخلی این کافه با میز و صندلی‌های چوبیش خیلی جذابه و منوی اون هم صبحانه، نهار و شام با تنوع زیادی داره. بومرنگ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب بازه و خوشحال میشه که شما رو میزبانی کنه.

آدرسشم: تبریز، ولیعصر، خیابان اعتصامی، خیابان شهریار شمالی، بعد از سومین کوچه سمت راست (کوچه نیکو) کافه بومرنگ

 

– کافه پارادایس

کافه پارادایس

یه کافه خیلی شلوغ و محبوب تو تبریز به اسم کافه پارادایس وجود داره، که خب به خاطر نزدیکیش به میدان ایل گلی، خیلی شلوغه. میدان ایل گلی یه جا گردشگری معروف تو تبریزه و همیشه افرادی که سفر به تبریز میان، اینجا رو می‌بینن. بخاطر همین، اطراف میدان اصلی ایل گلی، چندتا کافه، رستوران و فروشگاه هست. بر اساس نظرات مشتریا، کافه پارادایس یکی از بهترین کافه های تبریز تو نزدیکی ایل گلیه و با انتخاب این کافه، می تونید یه گزینه عالی برای خودتون داشته باشید. این کافه جای خیلی دلنشین و نسبتاً کوچیکی داره، ولی وقتی توش هستید، خود به خود احساس آرومی پیدا می‌کنید. منوی کافه پارادایس خیلی گسترده نیست، اما کیفیت غذاها و نوشیدنی هاش خیلی خوبه. بهتون پیشنهاد می‌کنم حتماً قهوه و کیک شکلاتیشو امتحان کنید. این کافه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب بازه.
آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، ٣٠٠ متر پایین‌تر از میدان ایل گلی، روبروی بستنی شاد

 

– کافه باران تبریز

کافه باران تبریز

می‌شناسی کافه باران تو تبریز؟ یه جا دنج و خیلی خوب برای گذروندن وقت با دوستات. فضای خیلی خلوتی داره، میزهاشم با فاصله‌های مناسب از هم قرار گرفتن، که می‌تونی راحت از حریم شخصیت لذت ببری. دکوراسیونش هم خیلی ساده و شیکه، می‌تونی به عنوان یه مثال از طراحی مینیمالیستی ببینیش. می‌تونی تو این کافه سیگار بکشی، ولی با این حال با توجه به فضای بزرگ کافه، بوی سیگار خیلی محسوس نیست. اگه علاقه‌مند به سیگار هستی، بهتره این کافه رو انتخاب کنی. منوی کافه باران هم خیلی متنوعه، هر چیزی از نوشیدنی‌ها، دسرها تا غذاهای فرنگی رو می‌تونی پیدا کنی.

آدرسشم: ولیعصر، خیابان شهریار شمالی، روبروی کوچه جعفری اول

 

– کافه کیوسک تبریز

کافه کیوسک تبریز

کافه کیوسک تو تبریز یه جورایی جزو کافه های شیک حساب میشه. این کافه تو خیابون ائل گلی قرار داره و اکثر کافه های این محله، یه فضای لوکس و خوشایند برای مشتریاشون دارن. تو دل کیوسک، یه تلفن قدیمی خیلی خاص قرار داره که اصطلاحاً به این کافه اسمشو دادن. برای ورود به کافه باید چندتا پله رو بالا برید. پس اگه براتون سخته از پله استفاده کنید، بهتره که کافه ای دیگه برید.

کافه کیوسک از این موقعیت خوب خودش خوب استفاده میکنه. یه میز کوچیک رو جلوی در ورودی کافه و تو پاگرد پله ها قرار داده که خیلی شیکه. این میز به رغم اندازه کوچیکش، خیلی باشیاق و دلنشینه. به همین دلیل برخی مشتریا به صورت دائمی این میز رو انتخاب میکنن. اگه دوست دارید دخانیات استفاده کنید، بهتره که این میز رو انتخاب کنید. منوی کافه هم نسبتاً متنوعه و میتونید انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی رو سفارش بدید.

آدرس: تبریز، خیابان ائل گلی، فلکه خیام، ۳۵ متری سینا

 

– کافه فیل

کافه فیل

قبل از اینکه وارد معرفی کافه بشم، بگم که اسم “فیل” تو کافه فیل، به معنی حیوان فیل نیست، واقعاً اسمش از فعل fill یعنی پر کردن گرفته شده. یه نکته دیگه اینه که تو کافه فیل، علاوه بر اینکه می‌تونی توی فضای داخلیش نشسته، امکان نشستن بیرون از کافه هم داری. وقتی به کافه فیل میای، می‌بینی فضاش خیلی زیبا و دلنشینه، که می‌تونی با دوستات اوقات خوبی رو اونجا سپری کنی. دکوراسیون این کافه به سبک مدرنه، با میز و صندلی‌هایی که ظاهرشون خیلی متفاوت و جذابه. متاسفانه تو کافه فیل نمی‌تونی سیگار بکشی، ولی چیزی که جالبه اینه که نور روز تو کافه زیاده که باعث میشه اینجا یه مکان خوب برای عکاسی هم باشه. بسته‌بندی خاصی تو کافه فیل دارن که حتی می‌تونی نوشیدنی‌هاشون رو بیرون بری. اگه به تورهای گردشگری تبریز رفتی و به دلیل محدودیت زمان نتونستی به کافه فیل سر بزنی، حتما شیر قهوه وانیلی قهوه فیل رو سفارش بده و بیرون بری تا طعم خاصشو بچشی. کافه فیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب بازه.
آدرسشم: تبریز، ولیعصر، تقاطع سعدی و اعتصامی

 

– کافه شش و بش

کافه شش و بش

اگه دوست داری تو کافه شش و بش یه تجربه جدید و خاص داشته باشی، حتما بیای! اینجا یه جای خیلی خوبه که می‌تونی با خانوادت یا دوستات وقت خوبی داشته باشی. تو این کافه، علاوه بر اینکه می‌تونی از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه اونجا لذت ببری، فرصت داری تا بازی تخته نرد بازی کنی و وقتت رو بازی کردن لذت بخش بگذرونی. اینجا هم بوی سیگار نمیاد، و فضایی کاملاً خانوادگی داره که باعث میشه وقتتو با خوشی بگذرونی. پس بهت پیشنهاد می‌شه که دست خانوادتو بگیری و بیای اینجا، چون هیچ چیز بهتر از یه بازی خوب و یه غذای خوشمزه نمی‌تونه روابط خانوادگی رو تقویت کنه.

آدرس: شهرک رشدیه در تبریز: ساختمان کوهسار، ضلع غربی

 

– کافه لوندویل

کافه لوندویل

کافه گالری لوندویل تو تبریز یک جور کافه هنریه، خیلی جذاب و دیدنی. تو اینجا از قرقره‌های سیم به جای میز و از درخت به جای صندلی استفاده شده. البته همه میز و صندلی‌ها اینجوری نیستن، می‌تونی از میز و صندلی‌های معمولی هم استفاده کنی. رو دیوارهاش هم چندتا نقاشی قشنگ دیده می‌شه، که احتمالاً به همین خاطر اسمش رو گذاشتن کافه گالری. تو این کافه خبری از دود سیگار نیست، پس خیلی مناسبه برای قرار دو نفره یا دورهمی خانوادگی. اینجا محل خوبی برای دانشجوهای هنر، تئاتر و سینماست که میان قرارهای ملاقات خودشون رو اینجا برگزار می‌کنن. منوی این کافه شاید خیلی متنوع نباشه، ولی کیفیت خیلی خوبی داره.

آدرسش: خیابان امام، تبریز

 

– کافه قنادی رکس

کافه قنادی رکس

کافه قنادی رکس تو تبریز یه جای خفنه! یعنی چی؟ یه قنادی کوچیک و باسلیقه که از مشتریاش خیلی خوب می‌دونه. به همین خاطر همیشه فقط تو تعداد مصرف روزشون شیرینی و کیک می‌سازن، پس همیشه تازه و خوشمزه هستن. اگه شما هم از شیرینی خوشت میاد ولی نمی‌خوای یه جعبه‌ی بزرگ بخری، می‌تونی سری به قنادی رکس بزنی و یه تکه کیک یا یه شیرینی کوچیک بخری. تو این قنادی می‌تونی رو یه صندلی راحت بنشینی، یه تکه شیرینی تازه رو با چای گرمت میل کنی و لذت ببری. طعم باقلواهای این قنادی هم واقعا بی‌نظیره. آدرسشم تو بزرگراه پاسداران، لاله پارکه.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

مقالات پربازدید