بهترین باشگاه های بدنسازی کرج

بهترین باشگاه های بدنسازی کرج برای آقایان و بانوان

این روزا دیگه همه دنبال یه باشگاه خوب میگردن که بتونن توش ورزش کنن و به اندام ایده آلشون برسن. فرقی نمیکنه خانم باشی یا آقا، مهم اینه که به سلامتی بدنت اهمیت بدی. اگه تو هم دنبال یه باشگاه بدنسازی خوب تو کرج هستی، این مطلب رو تا آخر بخون. ما تو این مطلب یه لیست از بهترین باشگاه های بدنسازی کرج رو بهت معرفی میکنیم.

نام باشگاه کلاس‌ها و رشته‌های ورزشی امکانات آدرس شماره تماس
مجموعه ورزشی مشکات آمادگی جسمانی کودکان، اسپینینگ، بدنسازی، بوکس، حرکات اصلاحی، فانکشنال، فیتنس، پیلاتس، کراس فیت، کلیستنیکس، کیک بوکسینگ استخر، بوفه، جکوزی، دستگاه آنالیز بدن، حمام و دوش، فیزیوتراپی، ماساژ، پارکینگ، پزشک عظیمیه، آزادگان، بلوار امام رضا، اردلان پنجم ۰۹۱۲۰۵۸۰۹۰۱
باشگاه آیریک ایروبیک، بدنسازی، بوکس، تی آر ایکس، فانکشنال، فیتنس، کراس فیت، کیک بوکسینگ رژیم غذایی، بوفه و کافه، حمام و دوش، ماساژ، مربی خصوصی، جکوزی، سونای خشک و بخار، DJ عظیمیه، روبروی شهرداری منطقه یک، برج پارادایز ۰۲۶۳۴۰۹۲۱۳۰
باشگاه پامچال اسپینینگ، بادی اتک، بادی پامپ، تی آر ایکس، سی ایکس ورکس، پارکور، کیک بوکسینگ، یوگا رژیم غذایی، مربی خصوصی، کمد مغناطیسی عظیمیه، ۴۵ متری کاج، پامچال جنوبی، جنب ساختمان پزشکان ۰۲۶۳۲۵۱۶۷۷۹
باشگاه سرزمین قدرت بدنسازی، فیتنس رژیم غذایی، مربی خصوصی گوهردشت، فاز سه، بلوار اشتراکی جنوبی، نبش گلستان چهارم ۰۹۱۲۳۷۹۰۹۳۳
باشگاه بدنسازی پلاتینیوم ایروبیک، ایروفیت، سی ایکس، پیلاتس، تی آرایکس سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، مربیان مجرب گوهردشت، خ ۱۲ شرقی، پلاك ۷۸ ۰۹۱۲۳۶۷۳۱۱۴

بهترین باشگاه بدنسازی کرج کجاست؟

هم سلامت جسمت مهمه، هم سلامت روحت! یه باشگاه خوب می‌ تونه به هر دوتاش کمک کنه. تو باشگاه‌ های ورزشی معتبر شهر، می ‌تونی بهترین محیط رو برای ورزش‌ های هفتگی یا روزانت پیدا کنی.

باشگاه‌ های بدنسازی برتر، با تجهیزات و امکانات حرفه‌ ای و مربی‌ های باتجربه، کمکت می ‌کنن تا بهترین انتخاب رو داشته باشی و یه باشگاه بدنسازی عالی تو کرج پیدا کنی. ما تو این لیست، یه سری از بهترین و لوکس‌ ترین باشگاه‌ های کرج رو همراه با شماره تلفن و لوکیشن بهت معرفی می ‌کنیم:

مجموعه ورزشی مشکات

باشگاه بدنسازی و ایروبیک ، یه جورایی یه دنیای دیگست تو دل این شهر شلوغ!

یه سالن بدنسازی غول ‌پیکر که توش از بس جاداره، می‌تونی با خیال راحت عضله‌ هات رو بسازی و نفس عمیق بکشی! تهویه هم که استاندارد اروپاست و خیالت از بابت سلامتیت راحته .

عاشق ایروبیک و رقصی؟ یه عالمه کلاس با مربی ‌های درجه یک داریم که منتظرن تا باهات چربی‌ سوزی و حرکات موزون رو تجربه کنن! یه رینگ بوکس حسابی هم داره برای کسایی که دلشون می ‌خواد یه ذره هیجان و چالش رو به زندگیشون اضافه کنن!

طرفدار کراسفیت و کلیستنیکس هستی؟ بزرگترین سازه این رشته‌ها تو ایران منتظرته تا باهاش به یه تناسب اندام فوق‌العاده برسی! یه استخر بزرگ هم برای بزرگسالان و هم برای بچه‌ها داره که می ‌تونی توش حسابی آب‌ تنی کنی و خستگی رو از تنت در بیاری!

پارکینگ اختصاصی هم که داره تا خیالت از بابت ماشینت راحت باشه. خلاصه که این باشگاه، یه کلینیک سلامتی کامله که می ‌تونی توش به همه چیزهایی که برای یه زندگی سالم و پرانرژی نیاز داری، برسی. یادت نره که همه تجهیزات این باشگاه از پاناتا ایتالیا هستن.

کلاس ها و رشته های ورزشی امکانات
آمادگی جسمانی کودکان استخر
اسپینینگ (Spinning) بوفه
بدنسازی (Body Building) جکوزی
بوکس (Boxing) دستگاه آنالیز بدن
حرکات اصلاحی حمام و دوش
فانکشنال (Functional) فیزیوتراپی
فیتنس (Fitness) ماساژ
پیلاتس (Pilates) پارکینگ
کراس فیت (Cross Fit) پزشک
کلیستنیکس (Calisthenics)
کیک بوکسینگ (Kickboxing)

سانس بانوان : ۸ صبح الی ۱۵

سانس آقایان : ۱۵:۳۰ الی ۲۳

آدرس : کرج ، عظیمیه ٬ آزادگان ، بلوارامام رضا ، اردلان پنجم ٬ مجموعه ورزشی مشکات

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۵۸۰۹۰۱

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین اتاق فرار کرج که مو به تنتون سیخ میکنه

باشگاه آیریک (Airik)

آکادمی آیریک، جایی که به سلامتی و تناسب اندام شما اهمیت می ده. این مجموعه مخصوص آقایونه با مربیگری قهرمان کشور و مربی رسمی فدراسیون.

تو این باشگاه مربیا و قهرمانان مجرب در کنار شما ‍‍هستن و میتونید از مدرن ترین دستگاه های بدنسازی دنیا استفاده کنید. اگه دوست داری ورزش در ارتفاع رو هم تجربه کنی، این مجموعه بهترین انتخابه.

کلاس ها و رشته های ورزشی امکانات
ایروبیک (Aerobic) امکان ارائه رژیم غذایی
بدنسازی (Body Building) بوفه و کافه
بوکس (Boxing) حمام و دوش
تی آر ایکس (TRX) ماساژ
فانکشنال (Functional) مربی خصوصی
فیتنس (Fitness) جکوزی
کراس فیت (Cross Fit) سونای خشک و بخار
کیک بوکسینگ (Kickboxing) DJ

 

آدرس: عظیمیه ٬ روبروی شهرداری منطقه یک ٬ برج پارادایز ٬ طبقه سوم و چهارم ٬ باشگاه آیریک

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۰۹۲۱۳۰

باشگاه پامچال

این باشگاه بدنسازی سالن رزمی ٬ رشته های هوازی (چربی سوزی) ٬ تکواندو ٬ کاراته ٬ کیک بوکس ٬ ژیمناستیک ٬ ایروبیک ٬ پیلاتس٬ یوگا ٬ TRX ٬ body pump ٬ body attack ٬ cx داره.

آقا و خانم فرقی نمیکنه، باشگاه پامچال منتظر شماست! یه عالمه دستگاه مدرن و مربی های باتجربه، استخر بزرگ و تمیز برای شنا داره. همین الان یه سر بهشون بزن و از جو پرانرژی باشگاه لذت ببر!

کلاس ها و رشته های ورزشی امکانات
اسپینینگ (Spinning) امکان ارائه رژیم غذایی
بادی اتک (Body Attack) مربی خصوصی
بادی پامپ (Body Pump) کمد مغناطیسی
تی آر ایکس (TRX)
سی ایکس ورکس (CXWorkx)
پارکور (Parkour)
کیک بوکسینگ (Kickboxing)
یوگا (Yoga)


 آدرس: عظیمیه – ۴۵ متری کاج – پامچال جنوبی – جنب ساختمان پزشکان – مجموعه ورزشی پامچال

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۱۶۷۷۹

باشگاه سرزمین قدرت (Power Land)

مجموعه سرزمین قدرت یه باشگاه بدنسازی خفن و مجهز توی گوهردشت کرجه که فقط مخصوص آقایونه.

تمام دستگاه های باشگاه از جدیدترین مدل ها و برندهای معتبر دنیا هستن و خیالت می تونه راحت باشه که با بهترین تجهیزات تمرین می کنی. مربی های باشگاه همگی باتجربه و دارای مدرک مربیگری از فدراسیون هستن و می تونن بهت کمک کنن تا به بهترین نتیجه توی بدنسازی برسی. فضای باشگاه خیلی تمیز و باحاله و حس انگیزه و انرژی رو بهت القا می کنه.رختکن و حمام باشگاه هم خیلی تمیز و مجهزن و خیالت از این بابت هم راحته.

ویژگی‌ها رشته‌های ورزشی
امکان ارائه رژیم غذایی بدنسازی (Body Building)
مربی خصوصی فیتنس (Fitness)


ساعت کاری: ۷ صبح الی ۱۱ شب

آدرس: گوهردشت – فاز سه – بلوار اشتراکی جنوبی – نبش گلستان چهارم – باشگاه سرزمین قدرت

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۷۹۰۹۳۳

باشگاه بدنسازی پلاتینیوم

 

رشته‌های ورزشی امکانات
ایروبیک سالن بدنسازی
ایروفیت سونا و جکوزی
سی ایکس مربیان مجرب
پیلاتس
تی آرایکس


آدرس: گوهردشت خ ١٢ شرقي پلاك ٧٨

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۶۷۳۱۱۴

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

مقالات پربازدید