بهترین هتل های قشم

بهترین هتل های قشم | معرفی + شماره تماس + قیمت ۱۴۰۳

قشم یکی از اون جاهاییه هست که هم ایرانی‌ها و هم گردشگران خارجی حسابی ازش خوششون میاد. این جزیره زیبا توی جنوب کشور، به خاطر جاذبه‌های طبیعی و مناظر فوق‌العاده‌ش، یه سفر به یاد موندنی رو برای هر کسی رقم می‌زنه. حالا اگه قصد داری به این جزیره سفر کنی، یکی از مهم‌ترین کارا انتخاب هتل خوبه. توی قشم هتل‌ های زیادی داریم، از لوکس و پنج‌ ستاره گرفته تا گزینه‌های اقتصادی. تو این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل‌ های قشم رو معرفی کنیم تا با بررسی امکانات و موقعیت‌ها، بتونی راحت‌تر تصمیم بگیری و یه سفر فوق‌العاده رو تجربه کنی. پس با ما همراه باش تا بتونی یه اقامتگاه خوب از این لیست پیدا کنی.

تبلیغات

لیست بهترین هتل قشم

قیمت بهترین هتل قشم چقدر است؟ هتل آراکتا بهترین و گران ترین اقامتگاه این جزیره هستش. این مجموعه ۵ ستاره با امکانات لوکس و لاکچری که داره یکی مناسب ترین گزینه ها برای کساییه که از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارن. با توجه به امکاناتی که ارائه میده هزینه اقامت برای یک شب توی این هتل، از حدود ۵ میلیون تومن شروع میشه.

هتل فلامینگو  هم یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین هتل های این جزیره ست که هزینه اقامتش از شبی ۲ میلیون و ۸۰۰ تومن شروع میشه. در ادامه لیست بهترین هتل های قشم به همراه امکانات، قیمت و خدماتی که ارائه میدن براتون آورده شده. با توجه به سلیقه یا بودجه مدنظرتون میتونید یکی از این اقامتگاه ها رو انتخاب کنید و از سفرتون لذت ببرید.

آراکتا بهترین و لوکس ترین هتل قشم

هتل آراکتا

هتل ۵ ستاره آراکتا، که تازه تو مهرماه ۱۴۰۲ افتتاح شده، یکی از لوکس‌ ترین و جدیدترین هتل‌ های قشم به حساب میاد. این هتل توی یه موقعیت بی‌نظیر و مرتفع قرار گرفته و منظره‌ای فوق‌العاده از جزیره داره. اگه دنبال یه اقامت خاص و راحتی هستی، آراکتا با ۱۰۰ تا اتاق و سوییت مجللش، انتخاب عالی‌ایه. همه اتاق‌ها به امکانات مدرن و هوشمند مجهز شدن، یعنی از تهویه مطبوع گرفته تا سیستم‌های ارتباطی پیشرفته، همه چی داره.

تو این هتل چند تا رستوران جذاب هم هست که هر کدوم حال و هوای خاصی دارن. مثلاً رستوران قوام غذاهای ایرانی سرو می‌کنه و رستوران لیالی با غذاهای مراکشی آدمو می‌بره تو یه دنیای دیگه. اگه عاشق هنر و خرید هستی، گالری “نهان” و یه محوطه‌ی تجاری هم اینجا تعبیه شدن که حسابی سرگرمت می‌کنن. برای ورزش و تفریح هم می‌تونی روی امکانات هتل حساب باز کنی. از سالن کنفرانس و ویدئو پراژکتینگ گرفته تا اجاره دوچرخه، همه چی فراهمه تا یه اقامت به‌یاد‌موندنی رو تجربه کنی. در کل، اگه دنبال یه اقامت لوکس و به‌روز تو قشم هستی، هتل آراکتا یکی از بهترین گزینه‌هاست.

نوع اتاق ظرفیت تخت‌ها قیمت آراکتا برای یک شب اقامت به تومان
اتاق دوتخته توئین پنجره روبه پاسیو ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۵,۴۶۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل ۲ نفره ۱ تخت دبل ۵,۶۰۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل کینگ ۲ نفره ۱ تخت دبل ۶,۸۶۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل کینگ تراس دار روبه لابی ۲ نفره ۱ تخت دبل ۷,۵۶۰,۰۰۰
اتاق سه تخته تریپل پنجره روبه پاسیو ۳ نفره ۳ تخت سینگل ۷,۵۶۰,۰۰۰
سوئیت یکخوابه دونفره ۲ نفره ۹,۱۰۰,۰۰۰
سوئیت رویال یکخوابه سه نفره (تخت دبل + کاناپه) ۳ نفره ۱ تخت دبل و ۱ کاناپه ۱۶,۸۰۰,۰۰۰
اتاق کانکت چهارتخته ۴ نفره ۱۲,۸۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۳۳۳۸۸۰۰۰

آدرس: شهرک سام و زال، سام و زال غربی

لوکیشن آراکتا روی نقشه

آوینا بهترین هتل لاکچری قشم

هتل آوینا

اگر دنبال یه هتل لاکچری و با امکانات کامل توی قشم هستید، هتل آوینا انتخاب خیلی خوبیه. این هتل توی سال ۱۳۹۹ در مرکز شهر قشم و نزدیک قلعه پرتقالی‌ها افتتاح شده و به خاطر موقعیت عالی و خدماتش، می‌تونه اقامتی راحت و بی‌دردسر رو براتون فراهم کنه. هتل آوینا ۷ طبقه ست و ۴۰ تا اتاق‌ مجهز و راحت داره که می‌تونید توشون استراحت کنید. برای غذا و نوشیدنی هم دستتون کاملاً بازه؛ کافی‌شاپ هتل شبانه‌روز آماده سرو انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه است و رستورانش هم با منوی متنوع از غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی قشم، ناهار و شام رو به خوبی براتون آماده می‌کنه. اینترنت وای‌فای پرسرعت هم توی تمامی اتاق‌ها و سالن‌های هتل در دسترسته، پس دیگه نیازی به نگرانی درباره اتصال به اینترنت ندارید. اگر با ماشین شخصی به قشم سفر می‌کنید، می‌تونید از پارکینگ مسقف هتل استفاده کنید و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید.

نوع اتاق ظرفیت  قیمت آوینا برای یک شب به تومان
اتاق دو تخته اکونومی پنجره رو به پاسیو ۲ نفره ۴,۶۸۶,۰۰۰
اتاق دو تخته استاندارد ۲ نفره ۴,۶۸۶,۰۰۰
سوئیت یک خوابه دو نفره ۲ نفره ۵,۷۸۰,۵۰۰
سوئیت یک خوابه دو نفره رو به قلعه ۲ نفره ۵,۷۸۰,۵۰۰
سوئیت دو خوابه چهار نفره ۴ نفره ۷,۸۷۱,۶۰۰
اتاق سه تخته ۳ نفره ۵,۹۳۶,۷۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۲۳۳۰۰

آدرس: بلوار باهنر

لوکیشن آوینا روی نقشه

آتامان بهترین هتل 4 ستاره قشم

هتل آتامان

اگه دنبال بهترین هتل ۴ ستاره قشم میگردی، آتامان انتخاب خیلی مناسبیه. این هتل که تو سال ۱۳۹۷ تاسیس شده، ۵۸ تا اتاق داره و تو ۷ طبقه ساخته شده. لوکیشنشم خیلی خوبه؛ دقیقا نزدیک میدان حافظه و از اونجا تا جاهای دیدنی مثل پارک زیتون و بوستان سینما دریا که برای قدم زدن کنار ساحل عالی هستن، فقط یه ربع پیاده‌روی فاصله داری. قلعه پرتغالی‌ها هم ده دقیقه با ماشین راهه و برای رفتن به دره ستارگان هم باید حدود ۲۰ دقیقه رانندگی کنی. اگه دنبال غذای خوب باشی، رستوران و کافی‌شاپ خود هتل با منوی متنوعش همیشه آماده است، ولی اگه خواستی یه چیز دیگه هم امتحان کنی، رستورانای بلوار ولیعصر و خیابون دانشمند خیلی نزدیکن و معروف به فست فودهای قشم هستن. برای خرید هم از هتل تا سیتی‌سنترهای ۱ و ۲ فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌رویه و مجتمع تجاری زیتون هم ۱۵ دقیقه پیاده راه داره. از هتل تا فرودگاه قشم ۴۵ دقیقه راهه و تا ترمینال اتوبوس هم فقط ۱۰ دقیقه فاصله داری.

نوع اتاق ظرفیت توضیحات قیمت آتامان برای یک شب به تومان
اتاق دو تخته دبل با نمای پاسیو ۲ نفره ۱ تخت دبل، بدون نفر اضافه ۴,۶۸۶,۰۰۰ تومان
اتاق دو تخته دبل با نمای خیابان ۲ نفره ۱ تخت دبل، بدون نفر اضافه ۴,۶۸۶,۰۰۰ تومان
اتاق دو تخته توئین با نمای خیابان ۲ نفره ۲ تخت سینگل، بدون نفر اضافه ۴,۶۸۶,۰۰۰ تومان
سوئیت یک خوابه دو نفره (رو به پاسیو) ۲ نفره ظرفیت ۱ نفر اضافه ۵,۷۸۰,۵۰۰ تومان
اتاق سه تخته ۳ نفره بدون نفر اضافه ۵,۹۳۶,۷۰۰ تومان
اتاق چهار تخته ۴ نفره ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل، ظرفیت ۱ نفر اضافه ۶,۹۱۲,۹۵۰ تومان
اتاق سه نفره VIP ۳ نفره بدون نفر اضافه ۹,۰۲۰,۰۰۰ تومان
سوئیت یک خوابه سه تخته ۳ نفره بدون نفر اضافه ۶,۷۵۶,۷۵۰ تومان
سوئیت دو خوابه چهار نفره (رو به پاسیو) ۴ نفره ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل، ظرفیت ۱ نفر اضافه ۷,۵۷۳,۵۰۰ تومان

 

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۵۰۳۳

آدرس: میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

لوکیشن آتامان روی نقشه

آرتمیس بهترین و جدیدترین هتل قشم

هتل آرتمیس

آرتمیس یکی از بهترین و جدیدترین هتل های این جزیره ست که سال ۱۴۰۱ افتتاح شده. این هتل، یه انتخاب عالی برای کساییه که می‌خوان هم راحتی و امکانات خوب داشته باشن و هم به جاهای دیدنی و مراکز خرید نزدیک باشن. مثلاً فاصله هتل تا مراکز خرید فردوسی و ستاره خیلی کمه و همین‌طور می‌تونید به قلعه پرتغالی‌ها و ساحل شرقی جزیره هم دسترسی داشته باشین. این هتل ۶ طبقه داره و شامل ۳۸ اتاق با ۹۰ تخت می‌شه، پس واسه خانواده‌ها و گروه‌های مختلف گزینه مناسبیه.

امکاناتش هم قابل توجهه؛ اینترنت رایگان تو لابی هست، پارکینگش رایگانه و نیازی به رزرو نداره. پذیرش هتل هم ۲۴ ساعته‌ست، یعنی هر ساعتی از شبانه‌روز که برسید، می‌تونید چک‌این کنید. بچه‌ها هم خیلی راحت می‌تونن اقامت داشته باشن، چون برای کودکان زیر ۲ سال رایگانه. ضمن اینکه خدمات خونه‌داری رایگان ارائه می‌شه و با یه هزینه اضافی می‌تونید از خدمات لاندری هم استفاده کنید. یکی از امکانات خوب هتل، سرویس ترانسفر فرودگاهیه که مهمونارو به صورت رایگان از فرودگاه قشم که حدود ۵۰ کیلومتر فاصله داره، میاره. البته حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل رو ندارن.

اتاق‌های هتل هم متنوعه و با توجه به تعداد نفرات، می‌تونید گزینه‌های مختلفی رو انتخاب کنید. از اتاق دوتخته استاندارد گرفته تا سوئیت‌های یک خوابه و اتاق‌های سه و چهار تخته که ویوی خوبی به دریا یا شهر دارن. داخل اتاق‌ها هم از سیستم تهویه، تلویزیون، مینی‌بار، چای‌ساز، یخچال، مبلمان و سرویس بهداشتی فرنگی تا حمام خصوصی و لوازم بهداشتی فراهم شده. اگه دلتون غذای خوشمزه می‌خواد، رستوران هتل تو طبقه اول آماده‌ست که با ظرفیت ۳۰ نفر، غذاهای دریایی و ایرانی سرو می‌کنه. برای دسر و نوشیدنی هم می‌تونید به کافی‌شاپ هتل سر بزنید یا از رستوران‌ها و کافه‌های نزدیک مثل رستوران شب‌های جزیره که فقط ۲۵۰ متر با هتل فاصله داره، استفاده کنید.

نوع اتاق ظرفیت تخت قیمت آرتمیس برای یک شب اقامت به تومان
دو تخته اکونومی دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲ تخت دبل ۵,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دوتخته استاندارد (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۵,۰۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۴,۲۰۰,۰۰۰
سوئیت یک‌خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲ کاناپه ۴,۵۰۰,۰۰۰
اتاق چهارتخته (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ۵,۲۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۲۱۰۹۰

آدرس: چهار راه پردیس،بلوار ولیعصر،کوچه کاوان ۱

لوکیشن آرتمیس روی نقشه

آرتا بهترین هتل قشم از نظر مردم

هتل آرتا

هتل آرتا قشم یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های این جزیره از نظر مردم ست که تو مرکز شهر و درست در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل خلیج فارس قرار گرفته. این هتل که تو فروردین ۱۳۹۶ افتتاح شده، به‌خاطر معماری شیک و استانداردش به “مروارید قشم” معروفه. ۴۴ تا اتاق دو تخته و ۴ تا سوییت یک خوابه داره و برخی از اتاق‌ها هم ویوی دریا دارن. فاصله هتل تا مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ و پارک ساحلی زیتون فقط پنج دقیقه پیاده‌رویه، یعنی هر وقت دلت خواست، می‌تونی بری یه گشت‌وگذار کوتاه و لذت ببری. از امکانات عالی هتل می‌تونم به اتاق‌های VIP، اتاق کنفرانس، خدمات خشک‌شویی، سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه و حتی اجاره ماشین با راننده و بدون راننده اشاره کنم. رستوران هتل هم تو طبقه اول واقع شده و هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح پذیرای مهمون‌هاست. کافی‌شاپ هتل تو طبقه همکف قرار داره و ۲۴ ساعته سرویس می‌ده. پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت تو همه طبقات و خدمات استقبال از مهمون‌ها هم جزو خدمات خاص هتل آرتا قشم هستن.

نوع اتاق تعداد نفرات و تخت‌ها قیمت آرتا برای یک شب اقامت به تومان
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۴,۶۸۶,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل دریا (اقامت با صبحانه) ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۴,۶۸۶,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۲ نفره – ۲ تخت سینگل ۴,۶۸۶,۰۰۰
اتاق سه تخته (دو تخته + یک سرویس اضافه) ۳ نفره – ۱ تخت دبل و ۱ کاناپه ۵,۹۳۶,۷۰۰
سوئیت یک خوابه چهار نفره (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ۵,۵۲۵,۸۵۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۴۹۷۷

آدرس: بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

لوکیشن هتل آرتا روی نقشه

دیانا پلاس بهترین هتل قشم از لحاظ دسترسی

هتل دیانا پلاس

دیانا پلاس بهترین هتل قشم از لحاظ دسترسیه که نزدیک به مراکز خرید این جزیره ست. این هتل تازه‌ساز که سال ۱۴۰۰ افتتاح شده، تو ۴ طبقه با ۶۳ تا اتاق و سوئیت مدرن، آماده میزبانیه. یکی از ویژگی‌های جذابش اینه که دسترسی خیلی راحتی به بازار سنتی قشم، مجتمع تجاری خلیج فارس، و بازار بین‌المللی ستاره داره؛ یعنی شما می‌تونید خیلی راحت و بدون دغدغه خرید کنید و بعد از گشت‌وگذار، به هتل برگردید و تو کافی‌شاپ شیکش یه اسپرسو یا کاپوچینو سفارش بدید. رستوران هتل هم انواع غذاهای ایرانی و دریایی رو با بهترین کیفیت سرو می‌کنه. علاوه بر اینا، سرویس خشکشویی و پارکینگ مسقف اختصاصی هم داره، که خیال شما رو از بابت ماشین و لباس‌ها راحت می‌کنه.

نوع اتاق ظرفیت تخت‌ها قیمت دیانا پلاس برای یک شب به تومان
اتاق دو تخته تویین A (پنجره به void) ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۲,۸۶۵,۰۰۰
اتاق دو تخته تویین A (پاسیو) ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۲,۸۶۵,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل A ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۸۶۵,۰۰۰
اتاق سه تخته A (پنجره به void) ۳ نفره ۱ تخت دبل ۳,۶۶۰,۰۰۰
اتاق سه تخته A ۳ نفره ۱ تخت دبل ۳,۶۶۰,۰۰۰
اتاق سه تخته چشم‌انداز دریا ۳ نفره ۱ تخت دبل ۳,۶۶۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته A (پاسیو) ۴ نفره ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل ۴,۲۶۵,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل B (فاز قدیمی) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۸۶۵,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل چشم‌انداز دریا ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۸۶۵,۰۰۰
اتاق سه تخته B (فاز قدیمی) ۳ نفره ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۳,۶۶۰,۰۰۰

 

شماره تماس:  ۰۷۶۳۵۲۲۹۵۷۲

آدرس: بلوار آزادگان، نبش میدان شهدا

لوکیشن دیانا پلاس روی نقشه

ایرمان بهترین بوتیک هتل قشم

بوتیک هتل ایرمان

اگر دنبال بهترین بوتیک هتل قشم هستید که هم راحتی و هم آرامش رو با هم داشته باشه، ایرمان انتخاب فوق‌العاده‌ایه. این مجموعه اولین بوتیک هتل جزیره قشم با طراحی و دکوراسیون منحصر به فرده که به سبک سنتی و مدرن ساخته شده و تو مرکز شهر قشم واقع شده. با ۳۸ اتاق در تیپ‌های مختلف مثل دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه دو نفره، هر طبقه هتل با طراحی خاص و هنرمندانه‌ای که به کار رفته، به مهمان‌ها حس آرامش و انرژی دوباره رو منتقل می‌کنه. فاصله این هتل تا بزرگ‌ترین مراکز خرید قشم، مثل سیتی سنتر و ستاره فقط چهار دقیقه‌ست، پس دسترسی به خرید و تفریحات هم راحت و سریع انجام میشه. از امکانات این هتل می‌تونید به سیستم IPTV، اینترنت پر سرعت، کافی‌شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد.

نوع اتاق ظرفیت قیمت ایرمان برای یک شب اقامت به تومان
اتاق دوتخته دبل استاندارد ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۳,۷۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین ۲ نفره – ۲ تخت سینگل ۳,۷۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل اکونومی (Classic) ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۳,۵۰۰,۰۰۰
دبل دلوکس ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۳,۷۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته ۳ نفره ۴,۱۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل ویژه (Exclusive) ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۴,۲۶۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۱۰۰۰۰۰

آدرس: نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

لوکیشن ایرمان روی نقشه

فلامینگو بهترین هتل ارزان قشم

هتل فلامینگو

هتل فلامینگو یکی از تازه‌ تأسیس‌ترین و بهترین هتل ارزان قشم به حساب میاد. این هتل با چهار طبقه اقامتی و سی تا اتاق از نوع دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته، به مسافرانش فضای اقامتی راحتی رو ارائه می‌کنه. اتاق‌های این هتل دیدشون به سمت پاسیو و کوچه‌های اطرافه، که شاید خیلی ویژه نباشه ولی برای کسایی که دنبال اقامتی راحت و به‌صرفه هستن، انتخاب خوبی به شمار میره. هتل فلامینگو از سال ۱۴۰۳ شروع به کار کرده و در مجموع ۹۳ تخت در اختیار مهمون‌ها قرار میده. با اینکه امکانات لوکسی مثل استخر یا رستوران نداره و پارکینگ هم ارائه نمی‌کنه، اما اینترنت رایگان در لابی، محیطی راحت و دوستانه برای اقامت فراهم کرده. در کل، برای یه سفر اقتصادی و راحت به قشم، هتل فلامینگو انتخاب مناسبی به حساب میاد.

نوع اتاق ظرفیت تخت‌ها قیمت فلامینگو برای یک شب اقامت به تومان
اتاق چهارتخته تراس دار ۴ نفره ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل ۴,۲۶۵,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل روبه پاسیو ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۸۶۵,۰۰۰
اتاق سه تخته رو به پاسیو ۳ نفره ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۳,۶۶۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل تراس دار ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۸۶۵,۰۰۰
اتاق سه تخته تراس دار ۳ نفره ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۳,۶۶۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۹۱۰۲۷۲۷۵

آدرس: بلوارآزادگان،بعد از چهار راه سعدی نرسیده به میدان شهدا گمنام جنب کوچه لقمان ۱۰

لوکیشن فلامینگو روی نقشه

 

اگر بعد از سفر به جزیره قشم، قصد دارید از کیش هم دیدن کنید، پیشنهاد میکنم با بهترین هتل های کیش هم آشنا بشید تا بتونید اقامت راحتی داشته باشید. هتل های این جزیره نسبت به قشم لاکچری تر و طبیعتا قیمت بالاتری هم دارن. اگه به دنبال اطلاعات بیشتری هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این گزینه‌ها بندازید تا بتونید بهترین انتخاب رو برای سفر بعدیتون داشته باشید.

بهترین هتل قشم رو به دریا کدام است؟

اگه دنبال یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی قشم هستی که رو به دریا باشه، هتل آرتا یه گزینه عالیه. این هتل ۴ ستاره با نمای دید به دریا و امکانات لوکس و شیک، یکی از مناسب‌ترین جاها برای اقامت کنار دریاست.

بهترین هتل قشم نزدیک مراکز خرید کدام است؟

برای کسانی که دوست دارن نزدیک به مراکز خرید قشم اقامت داشته باشن، هتل‌های نزدیک به بازارها گزینه‌های خیلی خوبی هستن. اینطوری دیگه هیچ نگرانی‌ بابت رفت و آمد به مراکز خرید ندارید. از بهترین هتل های نزدیک مراکز خرید میشه به آتامان و آرتا اشاره کرد.

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پربازدید