بهترین هتل های کیش

بهترین هتل های کیش | اقامت های لاکچری تا ارزان + قیمت ۱۴۰۳

کیش جزیره‌ ایه که دل هر گردشگری رو می‌بره! با ساحل‌های نیلی رنگ، تفریحات هیجان‌انگیز و البته هتل‌های لوکس و مجلل. اما از این همه هتل، کدومش بهتره؟ خیلی از ما دوست داریم تو سفر یه جای خوب و راحت بمونیم. جایی که همه امکانات رو داشته باشه و بتونیم حسابی استراحت کنیم. اما خب پیدا کردن بهترین هتل کیش کار ساده‌ای نیست. چون هر کدوم از این هتل‌ها یه ویژگی خاص خودشون رو دارن و ممکنه سلیقه هر کسی با دیگری فرق کنه. یه سری از این هتل‌ها خیلی لوکسن و امکاناتشون بی‌نظیره. بعضی دیگه به ساحل نزدیک‌ترن و برای کسایی که عاشق دریا هستن انتخاب خیلی خوبیه. بعضی‌ها هم قیمتشون مناسب‌تره و برای بودجه‌های مختلف گزینه‌های خوبی به حساب میان. حالا کدوم هتل‌ها بهترینن؟ این سوالیه که خیلی از ما قبل از سفر به کیش از خودمون می‌پرسیم. تو این مقاله میخوایم بهت کمک کنیم تا یکی از بهترین هتل های کیش رو برای سفرت انتخاب کنی.

تبلیغات

لیست بهترین هتل های کیش

اگر دنبال هتل خوب توی کیش هستی، باید به چندتا نکته توجه کنی: موقعیت هتل، یعنی نزدیک بودنش به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید، خدمات و امکاناتی که ارائه می‌ده، مثل استخر، سونا، و رستوران‌های باکیفیت، و البته استانداردهای بهداشتی که رعایت می‌کنه. هتل‌های برتر کیش با ارائه خدمات عالی و امکانات رفاهی، می‌تونن سفر تو رو به یه تجربه فوق‌العاده تبدیل کنن. پس اگر آماده‌ای برای سفر به این جزیره رویایی، با ما همراه باش تا با لیست بهترین هتل کیش آشنا بشی. به کمک بهترین آژانس های مسافرتی کیش، می تونید بعد از رسیدن به این جزیره هتل مورد نظر خودتون رو رزرو کنید.

ترنج بهترین و لوکس ترین هتل کیش

هتل ترنج

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل‌ های کیش که حتماً باید تجربه کنید، هتل پنج ستاره دریایی ترنجه. این هتل تو شمال غربی جزیره کیش، تو منطقه‌ای با طبیعت بکر و دست‌نخورده واقع شده. هتل ترنج توی دو فاز طراحی شده: فاز اولش هتل روی آب و فاز دومش یه هتل ساحلی (که الان در حال ساختشه). تو این مجموعه امکاناتی مثل رستوران‌های با نمای عالی از غروب خورشید و آب‌های خلیج فارس، کافی‌شاپ‌های روی دریا، سالن‌های ماساژ با کف شیشه‌ای، سالن جیم روی آب و حتی خانه بازی کودک پیدا می‌کنید.

سوئیت‌های هتل (که تعدادشون ۱۰۰ تاست) روی آب ساخته شدن و کف شیشه‌ای دارن که از داخل اتاق می‌تونید دریا رو ببینید. این سوئیت‌ها از طریق یک اسکله چوبی ۱ کیلومتری به هم وصل شدن و از بالا به شکل یه بته جقه دیده می‌شن. اتاق‌ها در اندازه‌های مختلف از ۴۰ متر تا ۱۲۰ متر هستن و برای جابه‌جایی تو هتل، از ماشین‌های گلف استفاده میشه.این هتل با توجه به ساختش، به محیط زیست خیلی اهمیت داده و تونسته جایزه‌های زیادی از سازمان حفاظت محیط زیست بگیره. اینجا مکانای فوق‌العاده‌ای برای دیدن طلوع و غروب خورشید، رقص ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها، مرجان‌ها و فضای سبز ساحل داره. حتی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم، دو جزیره مصنوعی تو هتل ساخته شده.

از امکانات هتل میشه به روم سرویس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه‌سواری، اجاره خودرو، خدمات لاندری، سالن بازی ساحلی، استخر و سونا، رستوران‌های متعدد و کافی‌شاپ‌های مختلف اشاره کرد. خلاصه، هتل ترنج یه تجربه ویژه از اقامت تو جزیره کیش به شما می‌ده که ارزش امتحان کردن رو داره.

نوع اتاق / سوئیت ظرفیت قیمت برای یک اقامت به تومان
اتاق دو تخته رو به ترنج ۲ نفره ۶,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت دو نفره رویال رو به ترنج ۲ نفره ۸,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته رو به دریا ۲ نفره ۹,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته رو به غروب ۲ نفره ۱۱,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت سه نفره رویال رو به ترنج ۳ نفره ۱۱,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت دو نفره رویال رو به دریا ۲ نفره ۱۱,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت دو نفره رویال رو به غروب ۲ نفره ۱۳,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت سه نفره رویال رو به دریا ۳ نفره ۱۴,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت سه نفره رویال رو به غروب ۳ نفره ۱۶,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت چهار نفره امپریال ۴ نفره ۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت امپریال پنج نفره ۵ نفره ۴۰,۰۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۹۶۶۰۰

آدرس: میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

لوکیشن هتل ترنج روی نقشه

داریوش یکی از زیباترین و بهترین هتل های کیش

هتل داریوش

هتل داریوش کیش یکی از شاهکارهای اقامتی توی این جزیره و حتی ایران به حساب میاد. این هتل پنج ستاره که طراحیش از معماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته، تو شمال شرق کیش واقع شده. یعنی همونطور که این هتل خودش به عنوان یه جاذبه گردشگری حساب میشه، به راحتی می‌تونید به جاهای دیگه کیش هم دسترسی داشته باشید. هتل داریوش با امکانات مدرن و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که از خلیج فارس داره، لحظات خوشی رو برای مهمان‌هاش فراهم می‌کنه. از استخر روبازش بگیر تا مجموعه آبی و زمین‌های ورزشی، همه چیز برای یه اقامت به یاد موندنی آماده است.

رستوران‌های این هتل هم واقعا حرف ندارن؛ رستوران آپادانا با طراحی مجلل و فضای بزرگش، رستوران پاسارگاد که دیواراش با الهام از تخت جمشید ساخته شده و انواع غذاهای دریایی و ایرانی رو سرو می‌کنه، و کافی شاپ‌های مختلف مثل لابی و کافه استخر که با نوشیدنی‌های خوشمزه و محیط دلنشینشون می‌تونن روزتون رو بسازن. از خدمات دیگه هتل هم که بگیم، باید به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و تلویزیون IPTV اشاره کرد. برای تفریحات هم که کم نمی‌ذاره؛ از بیلیارد و پینت بال گرفته تا تنیس و ماساژ تایلندی. حتی اگه دلتون غواصی بخواد، هتل داریوش این امکان رو هم بهتون می‌ده که زیر آب‌های خلیج فارس رو کشف کنید.

نوع اتاق تعداد نفرات ظرفیت اضافه قیمت برای یک شب اقامت به تومان
کابانا دو نفره حمام سانروف در محوطه باغ ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۵,۹۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ ۲ نفر ندارد ۶,۴۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته استاندارد رو به دریا ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۷,۲۰۰,۰۰۰
سوئیت دو نفره استودیو لوکس ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۷,۸۰۰,۰۰۰
سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ ۴ نفر ۱ نفر اضافه ۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا ۴ نفر ۱ نفر اضافه ۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کابانا دو نفره در محوطه باغ ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۵,۷۰۰,۰۰۰
کابانا دو نفره رو به دریا در محوطه باغ ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۶,۱۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته لوکس رو به باغ ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۶,۴۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته لوکس رو به دریا ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۷,۸۰۰,۰۰۰
سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۱۲,۵۰۰,۰۰۰
سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا ۲ نفر ۱ نفر اضافه ۱۴,۵۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۴۹۰۰

آدرس: میدان داریوش

لوکیشن هتل داریوش روی نقشه

شایان بهترین هتل رو به دریا کیش

هتل شایان

اگه دنبال بهترین هتل رو به دریا کیش می‌گردی، شایان یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این هتل پنج ستاره واقعاً حرف نداره؛ تو زمینی با مساحت ۵۶۰۰۰ مترمربع و ۶ طبقه ساخته شده و معماری مدرن و تجهیزات لوکسی داره. توی شایان همه چی برای راحتی مهمون‌ها آماده‌ست، از اتاق‌های شیک و تمیز گرفته تا امکانات تفریحی و ورزشی حسابی. مثلاً استخر با تصفیه‌ آب روزانه، سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و حتی ماساژ. فضای اقامتی این هتل شامل ۱۹۲ تا اتاق و سوئیت مختلفه؛ از اتاق‌های دو تخته گرفته تا ویلاهای ساحلی. رستوران‌های هتل هم با انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و حتی فست‌فود، برای هر سلیقه‌ای یه گزینه‌ جذاب دارن. مثلاً رستوران شمبلیر با صبحانه‌های مفصلش، یا رستوران قارچ که تو فضای باز غذاهای سنتی سرو می‌کنه. از لحاظ موقعیت مکانی هم باید بگم که لوکیشن هتل شایان حرف نداره، چون دقیقاً روبروی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و به راحتی به مراکز خرید و جاهای دیدنی جزیره دسترسی داری.

نوع اتاق ظرفیت قیمت برای یک شب اقامت به تومان
کابانا دوتخته محوطه (استاندارد) ۲ نفره ۵,۰۰۰,۰۰۰
کابانا دوتخته محوطه (رو به باغ) ۲ نفره ۵,۵۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته رو به جزیره ۲ نفره ۶,۵۰۰,۰۰۰
کابانا دوتخته رویال محوطه (رو به باغ) ۲ نفره ۷,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته رو به دریا ۲ نفره ۸,۰۰۰,۰۰۰
کابانا سه تخته محوطه (استاندارد) ۳ نفره ۶,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دوتخته رویال (رو به جزیره) ۲ نفره ۷,۵۰۰,۰۰۰
کابانا سه تخته محوطه (رو به باغ) ۳ نفره ۶,۵۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته رو به جزیره ۳ نفره ۷,۰۰۰,۰۰۰
کابانا سه تخته رویال محوطه (استاندارد) ۳ نفره ۷,۰۰۰,۰۰۰
کابانا چهار تخته محوطه (استاندارد) ۴ نفره ۷,۰۰۰,۰۰۰
کابانا چهار تخته محوطه (روبه باغ) ۴ نفره ۷,۵۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته رویال (رو به جزیره) ۳ نفره ۸,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دوتخته رویال (رو به دریا) ۲ نفره ۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته استاندارد رو به جزیره ۴ نفره ۹,۰۰۰,۰۰۰
دوبلکس چهار نفره رو به جزیره ۴ نفره ۹,۰۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته رو به دریا ۳ نفره ۹,۵۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته رویال (رو به دریا) ۳ نفره ۱۱,۰۰۰,۰۰۰
ویلای ساحلی داخل محوطه (رو به باغ) ۴ نفره ۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دوبلکس چهار نفره رو به دریا ۴ نفره ۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت یکخوابه چهار تخته جزیره ۴ نفره ۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سوئیت دوخوابه چهار تخته (روبه جزیره) ۴ نفره ۱۴,۰۰۰,۰۰۰
رویال دوبلکس دوخوابه چهار تخته (روبه جزیره) ۴ نفره ۲۰,۰۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۲۷۷۱

آدرس: میدان ساحل، بلوار ساحل

لوکیشن هتل شایان روی نقشه

کوروش بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل کوروش

کوروش کیش یکی از شیک‌ترین و تازه‌ترین هتل‌های پنج ستاره جزیره‌ست که توی نوروز ۱۳۹۷ شروع به کار کرده. این هتل بزرگ توی ۱۶ طبقه ساخته شده و ۱۹۸ تا اتاق و سوئیت لوکس داره که هرچی امکانات رفاهی بخوای، توش پیدا می‌کنی. یه چیز خیلی جذاب درباره این هتل، موقعیتشه! دقیقاً کنار میدون پردیسه، یعنی هم به ساحل آبی و رویایی خلیج فارس خیلی نزدیکه، هم به مراکز خرید مهم مثل پردیس ۱ و ۲. خلاصه هرچی خرید و تفریح بخوای، همش کنارته! پرسنل هتل هم کلی حرفه‌ای و مهربون هستن و همیشه تلاش می‌کنن تا اقامتت به یاد موندنی باشه. فقط یه نکته اینکه اتاق‌های رو به دریا، ویوی دریا دارن ولی خب فاصله دارن و مستقیم کنار ساحل نیستن.

نوع اتاق تعداد نفرات تعداد تخت قیمت  برای یک شب اقامت به تومان
اتاق دو تخته دبل استاندارد (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۵,۳۰۰,۰۰۰
سوئیت رویال دو خوابه سمت جزیره (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ۷,۵۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل سمت دریا (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۵,۵۰۰,۰۰۰
سوئیت رویال یک خوابه سمت جزیره (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۵,۸۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته دریا (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۶,۲۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته استاندارد (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۶,۴۰۰,۰۰۰
سوئیت رویال دو خوابه سمت دریا (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ۸,۰۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۷۷۰۱

آدرس: میدان پردیس

لوکیشن هتل کوروش روی نقشه

پالاس بهترین هتل 5 ستاره کیش

هتل پالاس

پالاس، یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره ست که از زمستان ۱۴۰۰ شروع به کار کرده و واقعاً یه گزینه عالی برای اقامت در کیش به حساب میاد. این هتل دقیقا چند قدم با ساحل زیبای کیش فاصله داره. یعنی هر وقت دلتون خواست تو آب‌های نیلگون خلیج فارس شنا کنید یا روی شن‌های نرم راه برید، خیلی زود به دریا می‌رسید. اما این همه ماجرا نیست. هتل پالاس به بهترین مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری نزدیکه، پس دیگه بیشتر وقتتون توی ترافیک هدر نمیره. این هتل با ۲۳۳ اتاق و سوئیت شیک، هر چیزی که یک مسافر لوکس نیاز داره رو توی خودش داره. از استخر و سونا و جکوزی گرفته تا آرایشگاه، حمام ترکی و سالن ماساژ. حتی اگه عاشق رانندگی با ماشین‌های خاص یا موتورهای مختلف هستید، می‌تونید این وسایل رو اجاره کنید و جزیره رو بگردید.

هتل پالاس با رستوران‌های عالی و کافه‌های متنوعش، هر وعده غذایی رو به یک تجربه خوشمزه تبدیل می‌کنه. می‌تونید صبحانه‌های خوشمزه و غذاهای ایرانی و فرنگی رو در رستوران میل کنید یا حتی در تراس خودتون با دیزاینی خاص غذاتون رو سرو کنید. خلاصه اینکه، هتل پالاس کیش برای اونایی که دنبال اقامتی به یاد موندنی و لوکس هستن، یکی از بهترین گزینه‌هاست.

نوع اتاق ظرفیت قیمت یک شب اقامت به تومان
دو تخته دبل استاندارد (اقامت با صبحانه) ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۵,۵۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دریا (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۶,۰۰۰,۰۰۰
دوبلکس سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۷,۵۰۰,۰۰۰
سه تخته استاندارد (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۷,۵۰۰,۰۰۰
سه تخته دریا (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۸,۰۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۳۴۷۷

آدرس: مابین میدان سیری و میدان داریوش

لوکیشن هتل پالاس روی نقشه

پانوراما بهترین و تمیزترین هتل در کیش

هتل پانوراما

این هتل لوکس و مجلل با مساحت حدود ۳۰,۰۰۰ متر مربع و طراحی خاصش، دقیقاً توی بهترین نقطه شهر واقع شده. از این هتل به همه جا دسترسی راحتی داری، چه برای خرید، چه برای تفریح و چه برای لذت بردن از جاذبه‌های ساحلی. پانوراما یکی از تمیزترین هتل های این جزیرست. این مجموعه با ۲۶۷ تا اتاق دو و سه تخته استاندارد و لوکس، آماده میزبانی از مهمانان عزیزش هست. طبقات هتل از دوم تا سیزدهم طراحی شده که همه چیز راحت و سریع در دسترس باشه.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل توی لابی و طبقه اول قرار داره. و در ضمن، خدمات و امکانات هتل هم واقعا خوبه؛ از بوفه صبحانه کامل و مجموعه آبی و ورزشی گرفته تا اینترنت رایگان، سیستم تلویزیون هوشمند و حتی ترانسفر رایگان. راستی، اگر دنبال خدمات گردشگری و تفریحی هم هستید، اینجا همه‌چی براتون آماده ست. خدمات پارک خودرو، آسانسور پانوراما، و شارژ رایگان آب و چای هم از دیگر امکاناتش هست.

نوع اتاق ظرفیت قیمت برای یک شب اقامت به تومان
اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۴,۰۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۵,۰۰۰,۰۰۰
پانوراما لوکس دو تخته (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۵,۹۰۰,۰۰۰
پانوراما لوکس سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۷,۴۰۰,۰۰۰
اتاق کانکت چهار نفره (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ۹,۰۰۰,۰۰۰
کانکت لوکس (لوکس+توئین) (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ۱۰,۴۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۷۱۳۴

آدرس: بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

لوکیشن هتل پانوراما روی نقشه

ویدا بهترین و مناسب ترین هتل کیش

هتل ویدا

ویدا یکی از درخشان‌ترین هتل‌های کیشه که از سال ۱۳۹۶ با طراحی مدرن و در ۱۰ طبقه به بهره‌برداری رسید. این هتل پنج ستاره با طراحی معاصر و استانداردهای جهانی، تجربه‌ای فوق‌العاده از اقامت رو براتون فراهم می‌کنه. هتل ویدا درست در فاصله کوتاهی از ساحل دریا، مراکز خرید معروف، سالن‌های همایش بین‌المللی و پردیس دانشگاه شریف واقع شده که دسترسی راحتی به تمام جاذبه‌های گردشگری و نقاط مهم کیش رو برای مهمان‌ها به ارمغان میاره. با کادری حرفه‌ای و آموزش‌دیده و امکانات پیشرفته و اتاق‌های مجهز، هتل ویدا کیش آماده است تا بهترین خدمات رو به مسافران عزیز ارائه بده و اقامتی به یاد موندنی رو رقم بزنه.

نوع اتاق ظرفیت قیمت برای یک شب اقامت به تومان
اتاق دو تخته استاندارد (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۵,۳۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دریا (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۵,۶۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته استاندارد (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۶,۲۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته رو به دریا (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۶,۳۰۰,۰۰۰
سوئیت یکخوابه رو به دریا (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۶,۸۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته رویال دریا (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۶,۸۰۰,۰۰۰
سوئیت یکخوابه رو به جزیره (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۷,۰۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۰۰۷۳

آدرس: میدان سنایی، بلوار موج

لوکیشن هتل ویدا روی نقشه

فلامینگو بهترین هتل 4 ستاره کیش

هتل فلامینگو

هتل فلامینگو کیش، یه هتل ۴ ستاره فوق‌العاده که تو قلب جزیره، کنار بلوار دریا، واقع شده. این هتل با مساحت ۲۷۰۰۰ متر مربع و فضای سبز فوق‌العاده‌اش، یه بهشت واقعیه که از هر گوشه‌اش می‌تونید منظره خیره‌کننده‌ای از خلیج فارس رو ببینید. ساختمونش به دو بخش تقسیم شده: فاز ۱ و ۲ که اتاق‌های ویلایی داره و یه فاز جدیدتر با ۲۰۲ اتاق و سوئیت، هر کدوم با طراحی خاص و راحت.

یکی از مزیت‌های بزرگ این هتل، موقعیت عالی‌اشه که به راحتی می‌تونید به بازارهای معروف کیش مثل مروارید، زیتون، و مرکز تجاری برین. همچنین، به اسکله تفریحی نزدیکه که می‌تونید از جت‌اسکی، قایق‌های کف شیشه‌ای و دوچرخه‌سواری لذت ببرین. هتل فلامینگو کلی جوایز و تقدیرنامه از سامانه نظارت الکترونیک سناک گرفته که نشون می‌ده کیفیت خدماتش حرف نداره. با اقامت تو این هتل، از استقبال فرودگاهی گرفته تا خدمات اینترنت، تلویزیون هوشمند، سیستم سرمایشی عالی و حتی خدمات تور گردشگری بهره‌مند می‌شید. یه خودپرداز هم تو لابی داره تا به راحتی بتونید امور مالی‌تون رو انجام بدید.

نوع اتاق ظرفیت قیمت برای یک شب اقامت به تومان
اتاق دو تخته استاندارد (فاقد آسانسور) ۲ نفره ۵,۵۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته ویلایی ۲ نفره ۵,۵۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته هتلی ۲ نفره ۵,۵۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته ویلایی ۳ نفره ۷,۷۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته هتلی ۳ نفره ۷,۷۰۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته ویلایی ۴ نفره ۹,۹۰۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته هتلی ۴ نفره ۹,۹۰۰,۰۰۰
سوئیت یک خوابه چهار نفره ویلایی لوکس ۴ نفره ۱۰,۴۵۰,۰۰۰
سوئیت یک خوابه پنج نفره ویلایی لوکس ۵ نفره ۱۲,۶۵۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۴۱۳۰

آدرس: میدان امیر کبیر، بلوار دریا

لوکیشن هتل فلامینگو روی نقشه

ارم بهترین هتل کیش از نظر قیمت

هتل ارم

ارم یه هتل چهار ستاره فوق‌العاده توی کیش هست که کلی امکانات و خدمات خوب داره. این هتل توی یه ساختمون ۹ طبقه‌ای با ۲۴۰ تا اتاق و سوئیت که اکثرشون نمای رو به دریا دارن قرار گرفته.  این هتل دو تا استخر، سونا، فروشگاه و کلی رستوران و کافی‌شاپ داره. توی رستوران گردان توی آخرین طبقه می‌تونی غذاهای دریایی و سالادهای خوشمزه بخوری، یا بری رستوران رویال که با غذاهای ایرانی و فرنگی و موسیقی زنده دلت رو شاد می‌کنه. صبح‌ها هم می‌تونی توی رستوران صدف یه صبحانه مفصل توی میان صدف‌ها و مرجان‌ها نوش جان کنی. اگر به سینما یا ورزش هم علاقه‌داری، این هتل سینما داره و می‌تونی توی بیلیارد و اسنوکر هم حسابی خوش بگذرونی. تازه، با اقامت توی هتل ارم به مسیر دوچرخه‌سواری، پلاژ آقایان و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ هم نزدیک می‌شی.

نوع اتاق ظرفیت نوع تخت قیمت به تومان
دو تخته دبل کابانا گاردن (هتل ۳ ستاره) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۴۵۰,۰۰۰
دو تخته توئین کابانا گاردن (هتل ۳ ستاره) ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۴۵۰,۰۰۰
سه تخته کابانا گاردن (هتل ۳ ستاره) ۳ نفره ۷۵۰,۰۰۰
اتاق دوتخته توئین دید به جزیره ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۸۵۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل دید به جزیره ۲ نفره ۱ تخت دبل ۸۵۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل دید به دریا ۲ نفره ۱ تخت دبل ۱,۰۵۰,۰۰۰
چهار تخته کابانا گاردن (هتل ۳ ستاره) ۴ نفره ۱,۰۵۰,۰۰۰
اتاق دوتخته توئین دید به دریا ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۱,۰۵۰,۰۰۰
اتاق سه تخته دید به جزیره ۳ نفره ۱,۱۵۰,۰۰۰
اتاق سه تخته دید به جزیره (دبل-سینگل) ۳ نفره ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۱,۱۵۰,۰۰۰
اتاق سه تخته دید به دریا ۳ نفره ۱,۳۵۰,۰۰۰
اتاق سه تخته دید به دریا (دبل-سینگل) ۳ نفره ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۱,۳۵۰,۰۰۰
سوئیت رویال سه تخته دریا ۳ نفره ۱,۶۰۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل دید به جزیره (بازسازی شده) ۲ نفره ۲ تخت دبل ۱,۸۰۰,۰۰۰
سوئیت چهار نفره رویال دید به دریا ۴ نفره ۲,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل دید به دریا (بازسازی شده) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۰۰۰,۰۰۰

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۶۲۹۰

آدرس: بلوار خيام

لوکیشن هتل ارم روی نقشه

پارس نیک بهترین و ارزان ترین هتل کیش

هتل پارس نیک

هتل پارس نیک ، یه هتل سه ستاره با قدمت از سال ۱۳۷۰، یکی از بهترین و ارزون ترین هتل های کیش به جساب میاد. با وجود اینکه چند بار بازسازی شده، هنوز هم حس و حال خوبش رو حفظ کرده. آخرین بار که نوسازی شده، سال ۱۳۹۵ بوده. این هتل با یه ساختمان دو طبقه و ۳۷ اتاق، فضای راحت و دلپذیری رو برای مهموناش فراهم کرده. تو پارس نیک می‌تونید از بین اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و حتی سوئیت‌های یک خوابه برای چهار نفر انتخاب کنید. قیمتهاش خوبه و توی اکثر روزای سال به خصوص تابستونا، تخفیف‌های خوبی داره. موقعیتش هم عالیه؛ تو بلوار دریا و نزدیک به جاهایی مثل کوه نور، بلوار ساحل، بازار مروارید و بازار زیتون قرار داره.

نوع اتاق تعداد بزرگسالان و خردسالان خدمات مدت اقامت قیمت به تومان
اتاق دو تخته ۲ بزرگسال، ۱ خردسال صبحانه ۱ شب ۵۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته ۳ بزرگسال، ۱ خردسال صبحانه ۱ شب ۵۵۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته ۴ بزرگسال، ۱ خردسال صبحانه ۱ شب ۱,۰۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۰۱۴۱

آدرس: میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو

لوکیشن هتل پارس نیک روی نقشه

 

اگر بعد از سفر به جزیره کیش، می خواستید از قشم هم دیدن کنید، پیشنهاد میکنم با بهترین هتل های قشم هم آشنا بشید تا بتونید اقامت راحتی داشته باشید. هتل های این جزیره شاید نسبت به کیش لوکس و لاکچری نباشن ولی قیمت مناسب تری دارن. با بررسی این مقاله می‌تونید یه انتخاب عالی برای سفر بعدیتون به جنوب کشور داشته باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پربازدید