بهترین بوتیک هتل های تهران

بهترین بوتیک هتل های تهران | اطلاعات کامل + قیمت رزرو ۱۴۰۳

اگه اهل سفر باشید، حتماً اسم بوتیک هتل‌ ها به گوشتون خورده. این هتل‌ها فقط یه جای خواب و استراحت نیستن؛ هر کدوم دنیای خاص خودشون رو دارن و می‌تونن تبدیل به یه مقصد جذاب برای گردش بشن. توی این مقاله می‌خواهیم شما رو با بهترین بوتیک هتل‌ های تهران آشنا کنیم. هتل‌هایی که هر کدوم داستان و تم خاص خودشون رو دارن و می‌تونن اقامتی فراموش‌نشدنی براتون رقم بزنن.

تبلیغات

بوتیک هتل چیست؟

بوتیک هتل ها برخلاف هتل‌های بزرگ و زنجیره‌ای، فضای کوچیک‌تری دارن و معمولاً یه محیط صمیمی و دوستانه رو ایجاد می‌کنن. یعنی به جای فضای رسمی و سرد هتل‌های معمولی، شما توی بوتیک هتل‌ها با یک محیط گرم و شخصی مواجه می‌شید که بیشتر شبیه به یه خونه‌ی دنج می‌مونه تا یه هتل. این هتل‌ها معمولاً از طراحی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای استفاده می‌کنن که از نظر دکوراسیون و معماری، چشمگیر و متفاوت از هتل‌های معمولی هستن.

تاریخچه‌ی بوتیک هتل‌ها به آمریکا برمی‌گرده، جایی که اولین بار این ایده مطرح شد و از اونجا به نقاط دیگه دنیا سرایت کرد. بوتیک هتل‌ها به‌طور خاص به جزئیات زیادی توجه می‌کنن؛ از انتخاب رنگ دیوارها و کفپوش‌ها گرفته تا مبلمان و دکوراسیون داخلی. حتی در انتخاب وسایل و امکانات داخل اتاق‌ها هم وسواس خاصی به خرج می‌دن تا مسافران با یک تجربه اقامتی ویژه و متفاوت روبرو بشن. یکی دیگه از ویژگی‌های جذاب این هتل‌ها اینه که خیلی از اونا خدمات ویژه‌ای مثل پذیرش حیوانات خانگی و سرو غذاهای محلی رو هم ارائه می‌دن.

لیست معروف ترین بوتیک هتل های تهران

لیست بهترین بوتیک هتل های تهران

تهران، با توجه به موقعیت ویژه‌ای که به عنوان پایتخت ایران داره، همیشه پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی هست. این شهر با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی‌اش، بوتیک هتل‌های فوق‌العاده‌ای هم داره که در دل خودش جا دادن. این اقامتگاه های سنتی به خاطر طراحی‌های خاص و خدمات منحصر به فردشون، تبدیل به یکی از گزینه‌های محبوب برای اقامت شدن و حتی بعضیاشون جزو بهترین هتل های تهران هم هستن. در ادامه قصد داریم شما رو با لیست بهترین هتل بوتیک تهران آشنا کنیم تا سفرتون به این شهر تبدیل به یه تجربه به یاد موندنی بشه. با ما همراه باشید تا با این اقامتگاه‌های جذاب و دیدنی بیشتر آشنا بشید.

بوتیک هتل حنا در تهران

بوتیک هتل حنا

بوتیک هتل حنا یه جورایی یه تصویر جذاب از تهرانه، با تمام لایه‌هایی که از حدود ۹۰ سال پیش تا حالا بهش اضافه شده. اینجا می‌تونی همه جنبه‌های زندگی توی تهران رو تجربه کنی؛ از شلوغی و هیاهوی یه شهر بزرگ گرفته تا هنر، معماری، دیزاین و مهمون‌نوازی که توی تهران امروزی جریان داره. بوتیک هتل حنا در واقع اولین محصول از پروژه بازآفرینی شهری شرکت معماری باغ ایرانیه. این ساختمون رو سال ۱۳۹۵ خریدن و بعدشم دو سال وقت گذاشتن تا کلی مرمت و بازسازی‌اش کنن. بعد از این همه تلاش، بالاخره توی زمستون ۱۳۹۷ بوتیک هتل حنا شروع به کار کرد. این مجموعه کوچیک و دلنشین فقط ۷ تا اتاق داره، ولی در کنارش رستوران، یه پلتفرم و پاپ‌آپ‌هایی هم داره که تجربه‌ت رو کامل می‌کنه. طراحی داخلی اینجا هم ترکیبی از سبک معماری مدرن ایرانی و جهانیه، یه جوری که وقتی واردش می‌شی حس می‌کنی تو یه فضای شیک و امروزی قدم گذاشتی که قراره برات یه خاطره به یاد موندنی بسازه.

اگه بخوام در مورد رفت‌وآمد بگم، از بوتیک هتل حنا تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس تقریباً ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دارید و برای رسیدن به ایستگاه مترو هم باید حدود ۱۵ دقیقه پیاده برید. البته اگه حوصله پیاده‌روی ندارید یا نمی‌خواید معطل بمونید، می‌تونید از تاکسی‌سرویس هتل استفاده کنید. فقط حواستون باشه که این سرویس رایگان نیست و باید از قبل هماهنگ کنید تا براتون تاکسی بگیرن و هرجایی که می‌خواید، راحت برسید.

نوع اتاق جزئیات اتاق ظرفیت سرویس اضافه تعداد اتاق قیمت برای ۱ شب
دو تخته تویین گلخانه ورودی اتاق ۳ پله رو به بالا دارد. ۲ نفر ۱ ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان
دو تخته دابل همسایه ورودی اتاق ۱۸ پله رو به بالا دارد. ۲ نفر یک تخت تاشو ۱ ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
دو تخته دابل اجاق ورودی اتاق ۱۸ پله رو به بالا دارد. ۲ نفر ۱ ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دو تخته دابل کنج ورودی اتاق ۳ پله رو به بالا دارد. ۲ نفر یک تخت تاشو
دو تخته دابل نور ورودی اتاق ۱۸ پله رو به بالا دارد. ۲ نفر یک تخت تاشو
دو تخته دابل کمان ورودی اتاق ۱۸ پله رو به بالا دارد. ۲ نفر
دو تخته دابل لولاگر ۲ نفر

 

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۵۷۶۰۱

آدرس: تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۳

لوکیشن بوتیک هتل حنا روی نقشه

بهترین اقامتگاه سنتی در تهران

بوتیک هتل پهلوان رزاز

پهلوان رزاز تهران یکی از بهترین اقامتگاه های سنتی و یه خونه قدیمی و خیلی شیک از دوره قاجاره که سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده. این اقامتگاه که درجه یک هم هست، با معماری خاص و قدیمی‌اش یه نمونه عالی و فوق‌العاده از معماری اصیل ایرانیه. این خونه سه طبقه داره و شامل بیست تا اتاق، یه حیاط مرکزی و یه تراس خوشگل می‌شه. البته باید بگم که اتاق‌های اینجا تلویزیون و یخچال ندارن، ولی اگه دنبال تجربه زندگی به سبک قدیمی تهرانی هستید و می‌خواید با آداب و رسوم مردم قدیم تهران آشنا بشید، اینجا جای مناسبیه براتون. فاصله این اقامتگاه تا فرودگاه مهرآباد حدود ۱۲.۲ کیلومتره، تا ترمینال غرب ۱۲.۵ کیلومتر، تا ترمینال شرق ۱۳.۷ کیلومتر، تا ترمینال جنوب ۶.۶ کیلومتر، تا ترمینال بیهقی ۱۱.۹ کیلومتر و تا ایستگاه راه‌آهن تهران هم ۶.۱ کیلومتر فاصله داره. این یعنی به همه‌جا دسترسی راحتی دارین!

نوع اتاق ظرفیت قیمت اولیه (تومان)
اتاق ترنج برای دو نفر ۲ بزرگسال، ۰ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق یک تخته پردیس ۱ بزرگسال، ۰ خردسال ۱,۴۸۰,۰۰۰
اتاق کنج برای دو نفر ۲ بزرگسال، ۰ خردسال ۱,۹۸۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دماوند ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دلگشا ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته علم کوه ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته چشم انداز ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته زیتون ۲ بزرگسال، ۰ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق گوشواره برای دو نفر ۲ بزرگسال، ۰ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق ترمه برای دو نفر ۲ بزرگسال، ۰ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق سه دری برای دو نفر ۲ بزرگسال، ۰ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق ارسی برای دو نفر ۲ بزرگسال، ۰ خردسال ۲,۴۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته قاجار ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۵۸۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل شمس ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۸۸۰,۰۰۰
اتاق دو تخته شاه نشین ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۳,۲۸۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل آئینه ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۳,۸۸۰,۰۰۰
اتاق سه تخته فیروزه ۳ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۵۸۰,۰۰۰
اتاق سه تخته دنج ۳ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۵۸۰,۰۰۰
اتاق سه تخته بهار خواب ۳ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۸۸۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۲۱۳۶۸۳۳۸۹۲

آدرس: تهران-میدان بهارستان-پایین تر از چهارراه سرچشمه -انتهای کوچه افشار-خیابان جاویدی

لوکیشن هتل پهلوان رزاز روی نقشه

بهترین بوتیک هتل لوکس در تهران

بوتیک هتل طوبی

بوتیک هتل طوبی یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهرانه که درست وسط منطقه تجاری و اداری جردن قرار گرفته. این هتل دسترسی خیلی خوبی به همه جا داره؛ چه بخوای بری جاهای تفریحی و چه بخوای کارای اداریت رو انجام بدی. هتل طوبی ۲۸ تا آپارتمان داره که تو انواع مختلف طراحی شدن و با توجه به سلیقه و نیاز مهمون‌ها آماده می‌شن. هر کسی می‌تونه به سلیقه خودش یه انتخاب خوب داشته باشه.

یه چیز خیلی باحال این هتل، رستوران و کافی‌شاپشه که روی بام هتله؛ یعنی می‌تونی با یه ویو عالی از تهران غذاتو بخوری یا یه قهوه خوشمزه بنوشی و از فضای آرومش لذت ببری. علاوه بر اینا، یه سالن کنفرانس هم داره که برای مهمونای شرکت‌ها و جلسات کاری انتخاب خیلی خوبیه. این مجموعه ۹ طبقه‌ای با معماری و طراحی شیک و چشم‌نواز خودش، همه امکانات رفاهی که فکرشو کنی رو فراهم کرده تا اقامت دلچسبی رو برات رقم بزنه.

هتل طوبی از نظر موقعیت مکانی هم عالیه، چون خیلی راحت می‌تونی به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شهر دسترسی پیدا کنی. مثلا پارک آب و آتش، پل طبیعت و برج میلاد خیلی نزدیکن و راحت می‌تونی بری. هتل طوبی با فضای آروم و دل‌نشینش یه اقامت به‌یادماندنی رو برای مهموناش فراهم می‌کنه و مطمئناً یه انتخاب عالی برای کساییه که دنبال راحتی و آرامش تو قلب تهران هستن.

دسته‌بندی امکانات
فضای باز مبلمان فضای باز، بالکن، باغچه
غذا و نوشیدنی بوفه صبحانه، کافی‌شاپ روباز، میوه (با شارژ اضافه)، بطری آب معدنی، سرویس صبحانه در اتاق، مینی‌بار
امنیت و حفاظت کپسول آتش‌نشانی، دوربین مدار بسته بیرونی، دوربین مدار بسته نواحی عمومی، حفاظت ۲۴ ساعته
امکانات عمومی سرویس رفت و برگشت، اینترنت پرسرعت بدون سیم، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی (با شارژ اضافه)، سیستم تهویه، استعمال دخانیات آزاد، گرمایش، آسانسور، ویلچر، امکانات برای مهمانان ویژه، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، خدمات اتاق
خدمات پذیرش صندوق امانات، دربان، انبار چمدان، بلیط‌فروشی، تبدیل ارز، خدمات ۲۴ ساعته پذیرش
سرگرمی و خدمات خانواده فضای داخلی برای بازی، کتاب، دی‌وی‌دی و موسیقی برای کودکان، بازی‌های تخته‌ای/پازل
خدمات نظافتی نظافت روزانه، اتوپرس، خدمات اتوکشی، خدمات خشکشویی، رخت‌شویی
باشگاه مجهز به سونا و جکوزی کمد لباس، خدمات سونا و جکوزی، وان جکوزی/جکوزی، باشگاه تناسب اندام
زبان‌های قابل استفاده زبان انگلیسی، زبان ترکی

 

نوع اتاق قیمت تومان
استودیو برای ۱ نفر ۳,۱۰۰,۰۰۰
رویال استودیو برای ۱ نفر ۳,۴۰۰,۰۰۰
آپارتمان یک خوابه برای ۱ نفر ۴,۰۰۰,۰۰۰
استودیو برای ۲ نفر ۴,۱۰۰,۰۰۰
رویال استودیو برای ۲ نفر ۴,۴۰۰,۰۰۰
آپارتمان یک خوابه برای ۲ نفر ۵,۰۰۰,۰۰۰
آپارتمان دوخوابه برای ۲ نفر ۶,۰۰۰,۰۰۰
آپارتمان دوخوابه برای ۳ نفر ۷,۰۰۰,۰۰۰
آپارتمان دوخوابه برای ۴ نفر (۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل) ۸,۰۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۰۷۰۰۰

آدرس: تهران – بلوار آفریقا (جردن) – خیابان ناصری – پلاک ۱۷

لوکیشن بوتیک هتل طوبی روی نقشه

رزرو بهترین بوتیک هتل تهران

بوتیک هتل نظامیه

اقامتگاه سنتی نظامیه یکی از اون جاهایی هست که اگه عاشق تاریخ و معماری قدیمی باشی، حتماً باید بری. این عمارت جذاب و تاریخی تو سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده و تو قلب تهران قدیم، نزدیکای میدان بهارستان، جا خوش کرده. قدمتش هم برمی‌گرده به دوران قاجار. این عمارت در واقع مال صدر اعظم معروف ناصرالدین شاه قاجار، میرزا آقا خان نوری بوده. میرزا آقا خان این باغ خوشگل رو برای پسر بزرگش، میرزا کاظم خان نظام‌الملک ساخته بود. اینجا شامل یه سری ساختمون‌های قدیمی، حیاط با درختای سرسبز و یه قنات با آب خنک و گوارا می‌شه که حس و حال زندگی در دوره قاجار رو کامل بهت منتقل می‌کنه. پرسنل اینجا همه حرفه‌ای و خوش‌برخوردن و با دل و جون منتظرن که ازت پذیرایی کنن و یه تجربه عالی و به یادموندنی رو برات رقم بزنن. اگه دنبال یه اقامت خاص و تاریخی تو دل تهران قدیم می‌گردی، اقامتگاه سنتی نظامیه با ۵ تا اتاق یه انتخاب بی‌نظیره.

 نوع اتاق های موجود ظرفیت  قیمت برای ۱ شب اقامت در بوتیک هتل نظامیه به تومان
اتاق گوشواره ۲ نفره ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان
اتاق عالم تاج ۲ نفره ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
اتاق کاظم خان ۲ نفره ۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان
اتاق خانم جان ۲ نفره ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
اتاق بالاخانه ۲ نفره ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان

 

شماره تماس: ۰۲۱۷۵۹۰۴۰۰۰

آدرس: تهران، میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوچه نظامیه، کوچه اصالت، بن بست پنجم، پلاک ۲

لوکیشن بوتیک هتل نظامیه روی نقشه

بهترین بوتیک هتل با قیمت مناسب در تهران

بوتیک هتل شمشک

بوتیک هتل شمشک، دقیقا همون جاییه که اسکی‌بازها و علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستونی باید برن. چرا؟ چون این هتل توی نزدیکی سه تا از بهترین پیست‌های اسکی بین‌المللی قرار داره؛ پیست اسکی شمشک، پیست اسکی دربندسر که فقط پنج دقیقه باهاش فاصله داره، و پیست اسکی دیزین که حدوداً ده دقیقه راهه. تازه، اگه علاقه‌مند به یخ‌نوردی هم هستین، مدرسه یخ‌نوردی میگون هم پنج دقیقه بیشتر با هتل فاصله نداره. خلاصه، اگه می‌خواید یه اقامت هیجان‌انگیز تو زمستون و اوایل بهار داشته باشین، اینجا بهترین انتخابه!

شمشک یکی از بهترین هتل بوتیک های با قیمت مناسب تهرانه که ۱۶ تا اتاق داره که ۱۲ تا از اونا دو نفره و ۴ تای دیگه سه نفره‌ان. این اتاق‌ها هرکدوم واسه خودشون یه حال و هوای خاص دارن و از نظر اندازه، شکل، فضای داخلی و حتی منظره با هم فرق می‌کنن. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها هم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی شدن و لوازمشون از بهترین جنس‌های اروپایی تهیه شده. اتاق‌ها هم سیستم صوتی و تصویری دارن که می‌تونین ازشون لذت ببرین. ضمن اینکه اگه دوست دارین تو اتاق خودتون چای یا قهوه بخورین، از خدمات مینی‌بار، رستوران، و کافی‌شاپ هم می‌تونین استفاده کنین.

نوع اتاق قیمت هر شب (تومان)
اتاق دو تخته دبل ۳,۲۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین ۳,۲۰۰,۰۰۰
اتاق ۳ تخته (شامل یک تخت دبل کویین سایز و یک کاناپه تخت خواب شو) ۴,۲۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۵۲۷۹۴۱

آدرس: شمشک، مقابل شهرداری شمشک

لوکیشن هتل بوتیک شمشک روی نقشه

بهترین بوتیک هتل ارزان در تهران

اقامتگاه سنتی عمارت ۸۵

اقامتگاه سنتی عمارت ۸۵ تو تهران، تازه تو سال ۱۴۰۳ افتتاح شده و از همون اول تونسته با امکانات خوبش مهمون‌ها رو جذب کنه. یکی از خوبی‌های اقامت تو این عمارت اینه که دسترسی راحتی به خیابون ولیعصر، پارک ساعی و کلی جاهای دیدنی دیگه داره. اگه هم نیاز به بیمارستان داشته باشین، بیمارستان‌هایی مثل پاستورنو، آسیا و هاجر هم خیلی نزدیک‌ان. اینجا همون جاییه که می‌تونین تو دل تهران، یه حال و هوای سنتی رو تجربه کنین و از خدمات و پذیرایی پرسنل حرفه‌ای‌شون بهره‌مند بشین. هرکی دنبال یه اقامت خاص و متفاوت تو تهران می‌گرده، حتما باید یه سری به عمارت ۸۵ بزنه.

نوع اتاق تعداد نفرات اضافه قیمت یک شب (تومان)
اتاق دبل لیان ۶,۶۰۰,۰۰۰
اتاق دبل نیل ۶,۶۰۰,۰۰۰
اتاق دبل الای ۶,۶۰۰,۰۰۰
سوئیت ارغوان ۱(قیمت نفر اضافه برای یک شب به ازای هر نفر ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.) ۱۳,۲۰۰,۰۰۰

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۹۲۸۴

آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان شهید اکبری، نبش کوچه ۲۵، پلاک ۴۴

لوکیشن عمارت ۸۵ روی نقشه

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پربازدید