هتل های نزدیک حرم امام رضا

بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب

مشهد به خاطر امام رضا (ع) معروفه و هر سال کلی آدم از ایران و کشورهای دیگه میرن اونجا زیارت. خب طبیعتاً همه دوست دارن یه جای نزدیک حرم بمونن که بتونن راحت رفت و آمد کنن. واسه همین هتل های نزدیک حرم امام رضا خیلی پرطرفدارن. تو این مقاله می خوایم چند تا از این هتل ها رو بهتون معرفی کنیم.

بهترین هتل های یک ستاره نزدیک به حرم

حافظ

هتل حافظ یه هتل تک ستاره تو مشهدِ که سال 93 ساختنش تموم شد و 6 طبقه و 51 تا اتاق داره. سال 97 هم دوباره بازسازی شده. یه مزیت خوب هتل حافظ اینه که به حرم و مراکز خرید خیلی نزدیکه. تو این هتل می تونی انواع اتاق های دو تخته تا پنج تخته رو رزرو کنی. قیمت هاش هم مناسبه.

از امکانات هتل حافظ می تونم به رستوران با ظرفیت 150 نفر، اینترنت، یخچال، تلفن، تلویزیون و مبلمان اشاره کنم. جالبه که بدونی هتل حافظ، بین هتل های تک ستاره، نزدیکترین و ارزانترین هتل به حرم امام رضاست. هتل حافظ فقط 700 متر با حرم فاصله داره! یعنی حدود 9 دقیقه پیاده‌روی تا حرم مطهر. به عبارتی، میتونی خیلی راحت و سریع خودت رو به حرم برسونی و از زیارت امام رضا (ع) لذت ببری.

نسیم

هتل نسیم یکی از بهترین هتل های تک ستاره تو مشهدِ که خیلی به حرم نزدیکه، فقط 750 متر فاصله داره. حدود 10 دقیقه پیاده‌روی کنی می‌رسی حرم. این هتل سال 1394 ساخته شده و 7 طبقه و 60 تا اتاق داره. اتاق‌هاش هم دو نفره تا چهار نفره هستن.

تو نسیم رستوران، اینترنت، تلفن، تلویزیون، روم سرویس و صبحانه هم بهت می‌دن. خلاصه که اگه دنبال یه هتل ارزون و نزدیک حرم هستی، هتل نسیم می‌تونه یه گزینه خوب باشه.

آبشار

هتل آبشار نزدیک حرمه که توی سال 1396 ساخته شده.این هتل 6 طبقه داره و 40 تا اتاق هم داره که میتونی توش اتاق یک تخته، دو تخته و آپارتمان تک خوابه رزرو کنی. هتل آبشار جزو هتل های ارزون مشهد به حساب میاد، ولی امکاناتش خوبه. رستوران، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیون و… داره.از هتل آبشار تا حرم فقط 850 متر فاصله هست و حدود 11 دقیقه پیاده روی طول میکشه تا به حرم برسی.

بهترین هتل های یک ستاره نزدیک به حرم

مرمر

هتل مرمر یه هتل یک ستاره تو مشهدِ که نزدیک حرمه. سال 94 ساخته شده و 10 طبقه داره که توش 28 تا اتاق هست. هتل تو خیابون امام رضا قرار گرفته و خیلی راحت می تونی ازش به حرم بری. تو هتل مرمر می تونی اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و حتی سوئیت پنج نفره هم رزرو کنی. این هتل جزو هتل های ارزون مشهد نزدیک حرمه و امکاناتی مثل رستوران، اینترنت، پارکینگ، تلویزیون، تلفن، روم سرویس و … هم داره. هتل مرمر تا حرم فقط 900 متر فاصله داره. حدود 12 دقیقه طول میکشه تا پیاده به حرم برسی.

بیشتر بخوانید: عید کجا بریم ارزون باشه

هتل آپارتمان ارزان مشهد نزدیک حرم

حیات شرق

هتل آپارتمان حیات شرق، یه هتل سه ستاره با 332 تا آپارتمان و سوئیتِ که بین کسایی که مشهد زیاد میرن، حسابی معروفه.

این هتل با ماشین فقط 3 دیقه تا حرم فاصله داره و واسه یه سفر خانوادگی عالیه.حالا یه عالمه امکانات هم داره که خیالتون رو راحت می‌کنه: صندوق امانات، اینترنت، تهویه مطبوع، آشپزخونه، دستشویی ایرانی و فرنگی، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، مرکز خرید، تاکسی سرویس و حتی خدمات ویژه معلولین.

هتل قیمت مناسب نزدیک حرم در مشهد

ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل توی خیابون امام رضاست و فقط 9 دقیقه پیاده‌ روی تا حرم مطهر داره. 30 تا سوئیت و آپارتمان داره که همه‌شون حمام، دستشویی ایرانی و فرنگی، آشپزخونه، صبحانه رایگان و امکاناتی مثل خشکشویی، صرافی، رستوران، کافی‌شاپ و خدمات CIP دارن. از هتل ملل به جاذبه‌های دیدنی مشهد مثل موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه و بازار رضا هم خیلی راحت می‌تونی بری.

 

شارین مشهد

هتل آپارتمان شارین برای سفرهای خانوادگی عالیه، چون اتاق های سه و پنج تخته هم داره. این هتل سه ستاره توی خیابون امام رضاست و فقط 7 دقیقه با حرم فاصله داره.

شارین 20 تا اتاق داره که همشون تلویزیون، حمام، دستشویی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه رایگان و روم سرویس دارن. هتل پارکینگ نداره، ولی سرویس حرم و خدمات تهیه بلیط داره. رستوران هتل هم توی طبقه منفی یکه و 65 نفر ظرفیت داره.

ابریشم مشهد

ریم سراغ هتل آپارتمان ابریشم، یکی از هتل‌های دو ستاره نزدیک حرم که تو خیابون امام رضا ۲ قرار گرفته. فقط کافیه ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کنی تا به حرم برسی.

این هتل ۴۹ تا اتاق دو تخته و سه تخته داره، و آپارتمان‌های یکخوابه و دوخوابه پنج نفره هم توش پیدا می‌کنی. صبحانه رایگان، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت هم از امکانات این واحدها هستن.

هتل یه پارکینگ با ظرفیت محدود داره و می‌تونی از تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه هم استفاده کنی. رستوران، خشکشویی، اتاق چمدان و خدمات خانه داری هم از دیگه امکانات هتل ابریشم هستن.

ترنم

هتل آپارتمان ترنم یه هتل یه ستاره تو مشهدِ که نزدیک حرمه و قیمتش هم مناسبه. سال ۸۵ ساختنش و ۳ طبقه و ۴۰ تا اتاق داره. سال ۹۵ هم بازسازی شده.

می‌تونی آپارتمان‌های تک خواب و دو خوابش رو از قبل رزرو کنی. هتل ترنم رستوران هم داره که می‌تونه ۱۴۰ نفر رو جا بده. صبحانه، یخچال، تلویزیون و این چیزها هم تو اتاق‌هاش هست.آدرسش هم اینه: مشهد، میدان بیت المقدس، ورودی باب الرضا. هتل ترنم فقط ۱۹۰ متر با حرم فاصله داره و می‌تونی تو ۳ دقیقه پیاده تا حرم بری.

هتل آپارتمان ارزان مشهد نزدیک حرم

شکوه ایمان

هتل آپارتمان شکوه ایمان یه جای خوب و نزدیک حرم امام رضاست که سال 98 ساخته شده. 7 طبقه و 116 تا اتاق داره. از تو اتاقاش میشه حرم رو دید و جزو هتل های رو به حرم محسوب میشه. این هتل آپارتمان دو ستاره هست و قیمتش هم مناسبه. آپارتمان های تک خواب داره که 5 نفر می تونن توش بمونن. رستوران، کافی شاپ 24 ساعته، مرکز خرید، پارکینگ، اینترنت و بالکن هم داره.

آدرسش هم مشهد، خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی 12 هست. فقط 500 متر با حرم فاصله داره و می تونی 7 دقیقه ای پیاده تا حرم بری.

 

گوهر

هتل آپارتمان گوهر یه جای خوب واسه موندن تو مشهدِ، مخصوصاً اگه دنبال یه جای نزدیک حرم و مراکز خرید می‌گردی. این هتل آپارتمان 5 طبقه و 56 تا اتاق داره که می‌تونی توش اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هم پیدا کنی.

یه رستوران با ظرفیت 80 نفر، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… هم از امکانات دیگه این هتل آپارتمانه. آدرس دقیقش هم مشهد، خیابان امام رضا 5، چهنو 2 هستش. هتل آپارتمان گوهر فقط 600 متر با حرم فاصله داره و می‌تونی تو 8 دقیقه پیاده‌روی به حرم برسی.

دانلود پی دی اف هتل های نزدیک حرم امام رضا

منبع: https://gardeshgari.blog/

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

مقالات پربازدید