بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز | گزینه های لوکس و ارزان + قیمت ۱۴۰۳

شیراز همیشه یه مقصد داغ برای گردشگراست. از هر گوشه‌ای از ایران و حتی دنیا، مردم برای دیدن این شهر زیبا به شیراز میان. به همین دلیل اقامتگاه‌های زیادی توی این شهر وجود داره که آماده‌ست تا از مهمون‌ها پذیرایی کنه. اگه تصمیم دارید به شیراز سفر کنید و دنبال یه هتل خوب می‌گردید، با ما همراه باشید تا به شما بهترین هتل‌ های شیراز رو توی دسته‌بندی‌های مختلف معرفی کنیم.

تبلیغات

در نظر داشته باشید که هر کسی با توجه به هدف سفر، سلیقه و بودجه‌ای که برای اقامت کنار گذاشته، می‌تونه هتل متفاوتی رو انتخاب کنه. به طور کلی، اگر دنبال لوکس‌ ترین و بهترین‌ها هستید، هتل‌های پنج ستاره شیراز می‌تونند گزینه‌های مناسبی باشن. البته هتل‌های چهار ستاره یا حتی سه ستاره هم می‌تونند برای خیلی‌ها اقامتگاه‌های عالی و راحتی باشند.

لیست بهترین هتل شیراز

بهترین هتل لوکس شیراز

 

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز  وسط شهر و روی کوه‌های شمال شرقی کاشته شده. این هتل که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته شده، به هر کجا که فکرشو بکنی، نزدیکه! از دروازه قرآن بگیر تا آرامگاه حافظ و سعدی، حرم شاهچراغ، باغ ارم و جهان‌نما، تخت جمشید، و خلاصه هر جا که دلت بخواد بری، همین دور و براست و این نزدیکی‌ها می‌شه راحت پیداش کرد. همین ویژگی‌ها باعث شده که از نظر موقعیت مکانی یه انتخاب خیلی خاص باشه. ساختمان هتل بزرگ شیراز ۱۴ طبقه‌س و حدود ۴۰ هزار متر مربع زیر بنا داره که یعنی کلی فضا برای امکانات مختلف. تو این هتل، ۱۵۸ تا اتاق شیک و تمیز پیدا می‌کنی که می‌تونه ۳۵۰ نفر رو جا بده. از هر طرف که نگاه کنی، یه منظره باحال می‌بینی؛ از یه طرف کوه‌های قشنگ و از یه طرف هم خود شهر شیراز که زیر پاته. این هتل همه چیزش رو با استانداردهای ۵ ستاره بین‌المللی هماهنگ کرده و از لحاظ امکانات و خدمات واقعاً حرف نداره. انگار اومدی یه تیکه از بهشت رو تجربه کنی؛ هم راحتی و آسایش، هم مناظر قشنگ و جاهای دیدنی که دور و برته!

نوع اتاق ظرفیت نوع تخت ظرفیت اضافه قیمت تومان
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۱ نفر ۴,۸۸۰,۷۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۱ نفر ۴,۸۸۰,۷۰۰
اتاق کانکت چهار تخته (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ندارد ۶,۶۴۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۷۴۸۲۰

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

لوکیشن هتل بزرگ شیراز روی نقشه

بهترین هتل شیراز کجاست

هتل پرسپولیس

هتل بین‌المللی پرسپولیس تو مرکز شهر شیراز واقع شده و یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ی خفن و معروف این شهره که به‌خاطر نزدیکی به میراث تاریخی و فرهنگی این منطقه، کلی طرفدار داره. این هتل که به‌عنوان یکی از نمادهای مهم مهمان‌نوازی تو پایتخت فرهنگی ایران شناخته می‌شه، تو ۷ طبقه ساخته شده و توش ۱۰۴ تا اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت، کانکت و آپارتمان هست که همه‌شون با بهترین امکانات روز دنیا تجهیز شدن تا شما مهمونا تو راحتی کامل باشید.

رستوران آپادانا تو طبقه همکف هتل قرار داره. اینجا فضاش خیلی آروم و زیباست و همیشه آماده‌ست که پذیرای شما باشه. اگه اهل لم‌دادن توی لابی با یه فنجون چای یا قهوه داغ هستی، لابی هتل هم یه فضای خیلی دلنشین و ریلکس رو برات فراهم کرده. دو تا تالار بزرگ و مجلل داره به نام‌های هدیش و تچر که برای برگزاری سمینارها، همایش‌ها و مراسم‌های مختلف گزینه‌های عالی‌ای هستن. هر چی بگی اینجا پیدا می‌کنی؛ از سونا و جکوزی و استخر گرفته تا سالن بدن‌سازی و بیلیارد که همه تو بخش ورزشی هتل قرار دارن. همچنین، یه کافی‌شاپ شیک به نام تریا لوتوس با خدمات ۲۴ ساعته همیشه آماده‌ی خدمت‌رسانی به مهموناست. اگه نیاز به اینترنت وایرلس داری، دنبال خرید صنایع دستی یا یه سرویس تاکسی ۲۴ ساعته‌ای، همه اینا تو هتل پرسپولیس فراهمه تا شما هیچ چیزی کم نداشته باشی. با این امکانات و خدمات، اقامت تو این هتل یه تجربه فراموش‌نشدنی می‌شه!

 

نوع اتاق ظرفیت نوع تخت ظرفیت اضافه قیمت تومان
اتاق دو تخته برای یک نفر (اقامت با صبحانه) ۱ نفره ۱ تخت سینگل ندارد ۲,۲۵۱,۹۴۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۱ نفر ۳,۸۲۵,۹۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۱ نفر ۳,۸۲۵,۹۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۱ نفر ۴,۸۷۰,۱۲۰
اتاق چهار تخته (سه تخته با تخت اضافه)(اقامت با صبحانه) ۴ نفره ندارد ۵,۹۱۴,۳۴۰
اتاق کانکت چهار تخته (اقامت با صبحانه) ۴ نفره ۱ نفر ۷,۶۵۱,۸۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۷۱۲۸۰

آدرس: شیراز – بلوار آزادی – حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان قائم

لوکیشن هتل پرسپولیس روی نقشه

بهترین و معروف ترین هتل های شیراز

هتل هما

هتل پنج ستاره لوکس هما، که از سال ۱۳۵۱ مشغول به کاره و در سال ۱۳۹۵ برای ارتقا کیفیت خدماتش بازسازی شده، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شیراز به حساب میاد. این هتل توی مرکز شهر و نزدیک به بوستان آزادی قرار داره و با ۲۳۲ اتاق در ۸ طبقه، ازش می‌تونید چشم‌انداز زیبای باغ‌های گل‌کاری شده و کوه‌های بلند رو ببینید. از مزایای اقامت در هتل هما میشه به دسترسی راحت به جاهای دیدنی شیراز مثل باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ اشاره کرد. پرسنل هتل هم همه‌اشون دست به دست هم میدن تا یه اقامت خوش و به یادماندنی رو برای مهمون‌هاشون رقم بزنند.

نوع اتاق تعداد نفرات  تخت ظرفیت نفر اضافه قیمت به تومان
اتاق یک تخته ۱ نفر ۱ تخت سینگل ندارد ۲,۵۳۰,۰۰۰
اتاق دو تخته ۲ نفر ۱ نفر ۴,۳۹۰,۰۰۰
سوئیت جنرال یک خوابه دو نفره ۲ نفر ۱ نفر ۵,۹۷۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۸۸۰۰۰

آدرس: شيراز، میدان گاز، خيابان مشكين فام، جنب پارک آزادی

لوکیشن هتل هما روی نقشه

بهترین هتل های 5 ستاره شیراز

هتل چمران

هتل چمران یکی از شیک‌ترین و مرتفع‌ترین هتل‌های شیرازه که تو منطقه خوش آب و هوای قصرالدشت واقع شده. این هتل بلندبالا، منظره‌ای عالی از شهر شیراز و باغ‌های زیبا و سرسبز اطراف داره و به‌خاطر استفاده از دانش و تخصص تو صنعت هتلداری و معماری، تجربه‌ای متفاوت از اقامت رو برای مهمونا رقم می‌زنه. تو این هتل، همه چیز بر اساس استانداردهای بین‌المللی کیفیت طراحی شده تا اقامت تو یه فضای آروم و دل‌انگیز رو برات تبدیل به خاطره‌ای به‌یادماندنی کنه.

هتل چمران ۳۰ طبقه‌ست و توش ۲۵۰ تا اتاق و سوئیت شیک داره که هر کدوم منظره خاص خودش رو داره. طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل پر از رستوران‌های متنوعه، از غذاهای ایرانی و سنتی گرفته تا ایتالیایی. کافه خوشگل طبقه ۲۳ هم که با فضای مسحورکننده و موسیقی زنده‌اش، یه جای دنج واسه نشستن و لذت بردن از لحظه‌هاست. از سالن‌های زیبایی و ورزشی با بهترین امکانات و تجهیزات روز گرفته تا استخر، سونا، جکوزی و ماساژ حرفه‌ای هم داره. حتی یه مرکز اینترنت پرسرعت هم داره که واسه کارهای تجاری و بازرگانی می‌تونی ازش استفاده کنی. سالن‌های پذیرایی چندمنظوره برای جشن‌ها، همایش‌ها و سمینارها هم یه بخش دیگه‌ست که تو این مجموعه پیدا می‌کنی.اینجا هر چیزی که فکرشو بکنی برات فراهمه، از خدمات سفر و گشت گرفته تا آتلیه عکاسی که تو لحظه‌های خوش اقامتت، خاطره‌ها رو برات ثبت کنه.

نوع اتاق ظرفیت نوع تخت امکانات اضافه قیمت تومان
اتاق دو تخته برای یک نفر (اقامت با صبحانه) ۱ نفره ۱ تخت سینگل نیم شارژ ورود رایگان، مجموعه آبی و ورزشی ۳,۵۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲ تخت سینگل نیم شارژ ورود رایگان، مجموعه آبی و ورزشی ۴,۳۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ تخت دبل نیم شارژ ورود رایگان، مجموعه آبی و ورزشی ۴,۳۵۰,۰۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفره نیم شارژ ورود رایگان، مجموعه آبی و ورزشی ۵,۷۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته (سینگل) (اقامت با صبحانه) ۳ نفره نیم شارژ ورود رایگان، مجموعه آبی و ورزشی ۵,۷۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته VIP طبقه ۲۰ (اقامت با صبحانه) ۲ نفره نیم شارژ ورود رایگان، مجموعه آبی و ورزشی ۶,۶۰۰,۰۰۰
سوئیت دو تخته VIP طبقه ۲۰ (اقامت با صبحانه) ۲ نفره نیم شارژ ورود رایگان، مجموعه آبی و ورزشی ۱۲,۸۰۰,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۶۲۶۲۰۰۰

آدرس: شیراز ، بلوار شهید چمران

لوکیشن هتل چمران روی نقشه

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

هتل زندیه

هتل پنج‌ستاره زندیه شیراز که تو سال ۱۳۹۴ تو محوطه تاریخی مجموعه زندیه افتتاح شده، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت توی شیراز به حساب میاد. این هتل توی موقعیت خیلی خوبی قرار داره که به‌راحتی می‌تونید به مراکز تاریخی و تفریحی مهمی مثل بازار و حمام وکیل، موزه پارس، مسجد نصیرالملک و ارگ کریم خان دسترسی پیدا کنید. پرسنل این هتل هم خیلی مجرب و آموزش‌دیده هستن و با کمال افتخار آماده‌ان تا پذیرای شما مهمانان عزیز باشن.

نوع اتاق ظرفیت نوع تخت امکانات اضافه قیمت (تومان)
سوئیت هانی‌مون (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۱ نفر اضافه ۴,۸۲۹,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۱ نفر اضافه ۴,۳۹۱,۲۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ تخت دبل ۱ نفر اضافه ۴,۳۹۱,۲۰۰
سوئیت بیزینس (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۱ نفر اضافه ۴,۸۲۹,۰۰۰
سوئیت لوکس یک خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲ نفر اضافه ۵,۹۷۶,۳۰۰

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۳۴۲۳۴

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

لوکیشن هتل زندیه روی نقشه

کریم خان بهترین هتل 4 ستاره در شیراز

هتل کریم خان

در خیابان رودکی، قلب شهر تاریخی شیراز، هتل کریم‌خان با نمای آجری و معماری منحصر به فردش خودنمایی می‌کنه. این هتل که در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسیده، یه ترکیب جذاب از مدرنیته و سنتی رو به نمایش می‌گذاره.هتل کریم‌خان با ۶۳ اتاق در ۶ طبقه، یه فضای شیک و مدرن رو ارائه می‌ده که به شما این امکان رو می‌ده تا اقامتی راحت و دلنشین رو تجربه کنید. نمای بیرونی آجری هتل یادآور سبک‌های سنتی ایرانیه، در حالی که داخل هتل با امکانات به‌روز و مدرن تجهیز شده تا اقامت شما رو به یه تجربه متفاوت و خاص تبدیل کنه.

یکی از مزیت‌های اصلی هتل کریم‌خان، دسترسی راحتش به جاذبه‌های گردشگری معروف شیراز مثل مجموعه زندیه، شاهچراغ، حافظیه، سعدیه، باغ ارم و مراکز خرید شهره. با اقامت در این هتل، می‌تونید به راحتی از گشت‌وگذار توی این شهر تاریخی و زیبا لذت ببرید. علاوه بر این، هتل کریم‌خان یه فروشگاه صنایع دستی هم داره که می‌تونید ازش انواع میناکاری‌ها، خاتم‌کاری‌ها و محصولات چرمی رو به‌عنوان سوغات خریداری کنید. چای‌خانه سنتی هتل هم با سرو بستنی و فالوده اصیل شیرازی، یه جای عالی برای استراحت و گذراندن وقت در یه فضای سنتی و دلنشینه.

نوع اتاق ظرفیت قیمت (تومان)
اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۲,۰۹۰,۰۰۰
اتاق یک تخته (اقامت با صبحانه) ۱ نفره ۲,۰۹۱,۰۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفره ۲,۷۳۴,۰۰۰
سوئیت یک خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۲ نفره ۳,۲۹۲,۳۰۰

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۳۵۰۰۱

آدرس: شیراز، خیابان رودکی

لوکیشن هتل کریم خان روی نقشه

الیزه بهترین هتل از نظر مردم در شیراز

هتل الیزه

هتل الیزه با شعار “هتلی متفاوت در شیراز” طراحی شده تا تجربه اقامت گردشگران تفریحی و تجاری رو به سطح بالاتری ببره و همه نیازهای مهمانان رو برآورده کنه. این هتل در منطقه معالی آباد شیراز، توی یه خیابون مسکونی و در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده. موقعیت خاص این هتل به خاطر بافت تجاری و مسکونی منطقه، شهرسازی مدرن و سطح درآمد بالای ساکنینشه. همین موضوع باعث شده که الیزه یکی از خاص‌ترین هتل‌ها در سبک “بوتیک هتل” باشه و نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه شیراز به حساب بیاد.

دسترسی به هتل از طریق اتوبان‌ها، کمربندی و کوچه باغ‌های قصرالدشت خیلی راحت و سریع امکان‌پذیره. همچنین، طبق نقشه مترو شیراز، ایستگاه مترو هم فقط ۵ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله داره و این باعث میشه که دسترسی به بافت قدیم و تاریخی شیراز و فرودگاه شیراز خیلی آسون و کم‌هزینه بشه. اتاق‌ها و امکانات هتل الیزه بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی و اجرا شده‌اند تا بتونند فراتر از انتظارات مهمانان خدماتی ویژه، خاص و در شان اون‌ها ارائه بدند. پرسنل هتل هم به طور حرفه‌ای و با صمیمیت و ادب بالا آموزش دیده‌اند تا بهترین میزبان‌ها برای مهمانانشون باشند.

نوع اتاق تعداد نفرات تخت ظرفیت نفر اضافه قیمت (تومان)
اتاق دوتخته توئین (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۲ تخت سینگل ندارد ۲,۴۴۵,۶۶۴
اتاق دوتخته توئین ویو کوه (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۲ تخت سینگل ندارد ۲,۵۲۱,۲۰۰
اتاق دو تخته دبل دیلوکس (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۱ تخت دبل ندارد ۲,۵۲۱,۲۰۰
اتاق دوتخته توئین بالکن دار (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۲ تخت سینگل ندارد ۲,۵۲۱,۲۰۰
سوئیت رویال یک خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۱ نفر ۴,۰۵۹,۰۰۰
اتاق دو تخته برای یک نفر دیلوکس (اقامت با صبحانه) ۱ نفر ۱ تخت سینگل ندارد ۲,۱۹۳,۰۰۰
اتاق دوتخته برای یک نفر (اقامت با صبحانه) ۱ نفر ۱ تخت سینگل ندارد ۲,۱۹۳,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۱ تخت دبل ندارد ۲,۴۴۵,۶۶۴
سوئیت جونیور یک خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۱ نفر ۳,۸۹۶,۶۴۰

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۶۲۳۸۸۹۰

آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

لوکیشن هتل الیزه روی نقشه

بهترین هتل شیراز کدام است

هتل آریوبرزن

هتل چهار ستاره آریوبرزن، با بیش از سی سال سابقه فعالیت در صنعت گردشگری، همیشه تلاش کرده تا بهترین خدمات رو به مهمانانش ارائه بده. این هتل در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده و الان با آخرین تکنولوژی‌ها و بهترین امکانات تجهیز شده تا اقامت شما رو راحت‌تر و دلپذیرتر کنه. هتل در قلب شهر و در خیابان رودکی، یکی از خیابان‌های پر خاطره شیراز، قرار داره. این موقعیت فوق‌العاده باعث میشه که به راحتی به همه جاهای دیدنی، مراکز خرید و درمانی دسترسی پیدا کنید. در هتل آریوبرزن می‌تونید از امکانات متنوعی مثل رستوران، کافی‌شاپ، آژانس مسافرتی، گیم کلاب و غیره استفاده کنید. همه این خدمات به طور روزانه در خدمت شماست تا اقامت راحت و لذت‌بخشی داشته باشید.

نوع اتاق ظرفیت تخت قیمت تومان
اتاق دو تخته جهت یک نفر ۱ نفره ۱ تخت سینگل ۲,۵۲۱,۲۰۰
اتاق دو تخته دبل ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۷۲۱,۲۰۰
اتاق دو تخته توئین ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۲,۷۲۱,۲۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۴۷۱۸۲

آدرس: شيراز، خيابان رودكی

لوکیشن هتل آریوبرزن روی نقشه

 

هتل رویال

هتل ۴ ستاره رویال شیراز در آذرماه ۱۳۹۳ در قلب شیراز افتتاح شده و با امکانات و خدمات خوبش، آماده‌ست که بهترین تجربه اقامت رو به شما ارائه بده. هتل رویال شیراز به خاطر موقعیت فوق‌العاده‌اش خیلی مورد توجه قرار گرفته. شما می‌تونید با کمی پیاده‌روی به جاهای دیدنی معروفی مثل دروازه قرآن، حافظیه، سعدیه، موزه هفت تنان و ارگ کریم خان سر بزنید. این هتل توی ۶ طبقه و با ۴۴ اتاق و سوئیت طراحی شده که هر کدومش با امکانات به روز تجهیز شده. پرسنل اینجا هم که مثل همیشه با تجربه و آموزش‌دیده‌اند، با کمال میل آماده‌ان که به شما خدمت‌رسانی کنند و اقامتی راحت و خوشایند رو برای شما رقم بزنند.

نوع اتاق تعداد نفرات تخت قیمت
اتاق دو تخته برای یه نفر ۱ نفره ۱ تخت سینگل ۲,۱۶۳,۰۰۰ تومان
اتاق دو تخته دبل ۲ نفره ۱ تخت دبل ۲,۱۶۳,۰۰۰ تومان
اتاق دو تخته توئین ۲ نفره ۲ تخت سینگل ۲,۱۶۳,۰۰۰ تومان
سوئیت دو خوابه چهار نفره ویژه ۴ نفره ۵,۱۳۰,۰۰۰ تومان

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۷۴۳۵۸

آدرس: شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

لوکیشن هتل رویال روی نقشه

ساسان بهترین هتل شیراز با قیمت مناسب

هتل ساسان

هتل ساسان شیراز یه هتل دو ستاره و اقتصادیه که توی قلب شهر و در خیابان انوری، نزدیک خیابان کریم‌خان زند قرار داره. این منطقه خیلی شلوغ و پرجنب و جوشه و شباهت زیادی به خیابان انقلاب تهران داره، چون پر از بوتیک‌ها و مغازه‌های مختلفه. هتل ساسان نزدیک به فلکه مشهوریه که شعبه معروف بانک ملی هم توی همون محدوده واقع شده و جالب اینکه این بانک زمان رضاخان و توسط آلمانی‌ها ساخته شده.

اگه اهل خرید هستید، با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌تونید به مجتمع تجاری زیتون برسید. ایستگاه اتوبوس و مترو زندیه هم کمتر از ۳ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله داره و این به شما این امکان رو می‌ده که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام، حرم شاهچراغ و خیلی از جاهای دیدنی تاریخی شیراز هم فاصله زیادی با هتل ندارند و با کمی پیاده‌روی توی بافت تاریخی شیراز می‌تونید ازشون دیدن کنید.

نوع اتاق تعداد نفرات تخت ظرفیت نفر اضافه خدمات قیمت (تومان)
سوئیت دو نفره (اقامت ۶ ساعته ۹ تا ۱۶) ۲ نفر ۱ تخت دبل ۲ نفر بدون وعده غذایی ۸۴۶,۵۰۰
سوئیت دو نفره (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۱ تخت دبل ۲ نفر صبحانه ۱,۶۹۳,۰۰۰
اتاق یک تخته (اقامت ۶ ساعته ۹ تا ۱۶) ۱ نفر ۱ تخت سینگل ندارد بدون وعده غذایی ۳۶۸,۵۰۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت ۶ ساعته ۹ تا ۱۶) ۲ نفر ۲ تخت سینگل ۱ نفر بدون وعده غذایی ۵۵۳,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت ۶ ساعته ۹ تا ۱۶) ۲ نفر ۱ تخت دبل ۱ نفر بدون وعده غذایی ۵۵۳,۰۰۰
اتاق سه تخته (اقامت ۶ ساعته ۹ تا ۱۶) ۳ نفر ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۱ نفر بدون وعده غذایی ۷۲۰,۰۰۰
اتاق یک تخته (اقامت با صبحانه) ۱ نفر ۱ تخت سینگل ندارد صبحانه ۷۳۷,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۲ تخت سینگل ۱ نفر صبحانه ۱,۱۰۶,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۱ تخت دبل ۱ نفر صبحانه ۱,۱۰۶,۰۰۰
سوئیت چهار نفره (اقامت ۶ ساعته ۹ تا ۱۶) ۴ نفر ۴ تخت سینگل ۲ نفر بدون وعده غذایی ۱,۱۸۰,۵۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفر ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۱ نفر صبحانه ۱,۴۴۰,۰۰۰
سوئیت چهار نفره (اقامت با صبحانه) ۴ نفر ۴ تخت سینگل ۲ نفر صبحانه ۲,۳۶۱,۰۰۰

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۳۰۲۰۴۷

آدرس: شیراز – خیابان زند – خیابان انوری

لوکیشن هتل ساسان روی نقشه

نصیرالملک بهترین و ارزان ترین هتل شیراز

هتل نصیرالملک

هتل نصیرالملک شیراز از اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به قلب شیراز راه پیدا کرده و شروع به کار کرده. یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل، موقعیت عالی‌اشه که دسترسی راحت به مکان‌های مذهبی و تاریخی شهر رو فراهم می‌کنه. چه بخواهید به جاهای دیدنی مذهبی سر بزنید و چه دنبال گشت و گذار در مکان‌های تاریخی باشید، این هتل به شما نزدیکه. پرسنل هتل هم خیلی مجرب و آموزش‌دیده‌اند و با کمال میل آماده‌ان که به شما خدمت‌رسانی کنند و اقامت راحتی رو برای شما فراهم کنن.

نوع اتاق تعداد نفرات تخت قیمت (تومان)
اتاق یک تخته (اقامت با صبحانه) ۱ نفر ۱ تخت سینگل ۷۸۰,۰۰۰
اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه) ۲ نفر ۱ تخت دبل ۹۷۵,۰۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۳ نفر ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل ۱,۲۶۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته (اقامت با صبحانه) ۴ نفر ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل ۱,۵۱۷,۰۰۰ (قبلاً ۱,۵۴۵,۰۰۰)

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۷۳۶۸۷۶۸

آدرس: شیراز، حرم شاهچراغ، چهارراه شاهزاده قاسم

لوکیشن هتل نصیرالملک روی نقشه

بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز

چمران، زندیه، پرسپولیس و هما از بهترین هتل های پنج ستاره توی شیراز هستن.

بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل های الیزه، کریمخان و رویال از بهترینا محسوب میشن که علاوه بر خدمات باکیفیت، امکانات مناسبی رو برای راحتی و آسایش مهمانانشون فراهم می‌کنن.

بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب

از جمله هتل هایی که نسبت به خدماتی که ارائه میدن قیمت مناسبت تری دارن میشه به ساسان و نصیرالملک اشاره کرد.

جاذبه های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

مقالات پربازدید

سیری در وب