مکان های پاییزی کرج

بهترین مکان های پاییزی کرج و اطراف در ۱۴۰۳ کجاست؟

پاییز که میاد، همه جا قشنگ میشه! برگا زرد و نارنجی میشن و طبیعت یهو مثل یه تابلو نقاشی رنگارنگ میشه. این موقع سال عالیه برای قدم زدن و دیدن این همه زیبایی. ولی خب، آدم یهو می مونه که کجا بره عکس بگیره؟ نگران نباش، ما برات چنتا از بهترین مکان های پاییزی کرج رو پیدا کردیم که پاییزاشون محشر میشه. پس با مجله گردشگری همراه باش تا با این لوکیشنای پاییزی آشنا بشی.

تبلیغات

بهترین جاهای دیدنی کرج در پاییز

لوکیشن پاییزی در کرج

دهکده تفریحی و گردشگری باغستان

یه دهکده تفریحی خوشگل داریم به اسم باغستان که دو قسمت شرقی و غربی داره و از بهترین جاهای دیدنی کرج در پاییز به حساب میاد. اگه از سمت جاده آتشگاه بری به قسمت شرقی میرسی و اگه از محله باغستان کرج بری به قسمت غربی. تو این دهکده یه پل معلق خیلی قشنگ روی دریاچه هست که آدم دلش میخواد کلی عکس بگیره. این پل حدودا ۱۴ متر طول و ۲ متر عرض داره و دو قسمت دهکده رو به هم وصل میکنه. تو دهکده کلی امکانات دیگه هم هست مثلاً آلاچیق‌های زیاد برای پیک نیک، وسایل ورزشی، تور والیبال، یه پیست دوچرخه سواری طولانی و مسیرهای پیاده‌روی. یه قسمت هم برای شهربازی بزرگسالان و بچه‌ها در نظر گرفتن. باغستان پر از درخت و گل و گیاهه و تو فصل پاییز یه فضای خیلی قشنگ داره.

آدرس: کرج، انتهای بلوار ولیعصر، خیابان لاله

جاهای تفریحی کرج در پاییز

باغ فاتح

یه جای قشنگ تو کرج هست به اسم باغ فاتح که آدم دلش میخواد ساعت ها توش قدم بزنه. این باغ رو یه آدم بزرگ و معروف به اسم محمد صادق فاتح ساخته. یه پیاده‌رو خیلی باحال داره که درختای بلندش سایه میندازن و آدم حسابی حالش جا میاد. هر فصلی بری باغ فاتح، یه زیبایی خاصی داره؛ ولی پاییزش دیگه حرف نداره! رنگای زرد و نارنجی برگا اونقدر قشنگن که انگار داری یه نقاشی خیلی خوشگل رو نگاه می‌کنی. می‌دونی چرا؟ چون یه داستان عاشقانه هم پشت این باغ قشنگه! به خاطر همینم خیلی از عکاسا عاشق این باغ هستن و کلی عکسای قشنگ ازش می‌گیرن. اگه بشنوی که بهش پارک تنیس هم میگن تعجب نکن! چون یه مجموعه تنیس خیلی حرفه ای هم توش هست که زمیناش کفپوشن و تو کل ایران بی‌نظیره. خلاصه که باغ فاتح همه چی داره؛ از کتابخونه کوچیک گرفته تا کافه و رستوران و وسایل ورزشی. اگه دنبال مکان های دیدنی کرج در پاییز هستی اصلا این بوستان یکی از بهترین گزینه هاست.

آدرس: بلوار جمهوری کرج، خیابان قزوین و خیابان انقلاب

مکان های تفریحی کرج در پاییز

پارک خانواده

پارک خانواده کرج یه جای فوق‌العاده برای تفریح و خوش گذروندنه، مخصوصا تو فصل پاییز که هوا دل‌چسب‌تره. این پارک بزرگ و قشنگ کلی امکانات داره که هرکسی رو سرگرم می‌کنه. اینجا یه شهر بازی کوچولو، یه پیست اسکیت بزرگ و یه پیست دوچرخه سواری خیلی باحال داره. اگه اهل ورزش و هیجان باشی، حتما از این قسمت‌ها خیلی خوشت میاد. یکی دیگه از جاهای دیدنی پارک، تونل وحششه‌! اگه دنبال یه هیجان بی‌نظیر باشی، حتما یه سر به این تونل بزن. البته بچه‌های کوچولو باید با بزرگترا بیان. خیالت هم راحت باشه، همه چی امنه و فقط یه کم دل و جرات می‌خواد.

آدرس: کرج، جهانشهر، بلوار مولانا

مکان های دیدنی کرج در پاییز

رودخانه کرج

کرج یه رودخونه ی خروشان داره که از دل کوه های البرز میاد بیرون و تا خود چالوس ادامه پیدا می کنه. این رودخونه پر از آب و جونه، به خاطر همینم یکی از معروف ترین رودخونه های کشوره. اطراف رودخونه پر از درختای سر به فلک کشیده و کوه های با شکوهه. حالا تصور کن تو فصل پاییز که همه ی این درختا هزار رنگ میشن! چه منظره ی رویایی ای میشه، نه؟ این موقع از سال، رودخانه کرج تبدیل میشه به یه بهشت برای عاشقان پاییز و اونایی که دوست دارن تو طبیعت آرامش بگیرن.

آدرس: جاده چالوس

کرج گردی در پاییز

پارک چمران

اگه دنبال یه جای  دنج برای یه گردش دلچسب تو دل پاییز هستی، پارک چمران کرج بهترین گزینه است! این پارک بزرگ و قشنگ که از گل‌های رنگارنگش گرفته تا امکانات تفریحیش، همه چی تمامه، یه عالمه جاذبه داره که هر کسی رو عاشق خودش می‌کنه. علاوه بر طبیعت بی‌نظیرش، پارک چمران کلی امکانات دیگه هم داره که هر کسی بتونه با توجه به سلیقه خودش خوش بگذرونه. می‌تونی با دوستات بری پینت‌بال بازی کنی، با دوچرخه یا اسکیت دور پارک بچرخی، تو سینما چهار بعدی کلی هیجان تجربه کنی، یا حتی یه سری به باغ پرندگان بزنی و از دیدن پرنده‌های رنگارنگ لذت ببری. اگه هم اهل عکاسی هستی، این پارک برات یه بهشته! می‌تونی با لباس‌های سنتی عکس‌های یادگاری قشنگی بگیری و خاطره‌ی یه روز خوب رو برای همیشه ثبت کنی.

آدرس: کرج، بلوار چمران

جاهای دیدنی اطراف کرج در پاییز

جاهای دیدنی اطراف کرج در پاییز

روستای برغان

برغان یه روستای خیلی خوشگل تو اطراف کرجه که طبیعتش آدمو محو خودش می‌کنه. این روستا قشنگ وسط کوه‌های البرز جا خوش کرده و یه هوای پاک و دلچسبی داره. دو تا رودخونه هم از کنارش رد می‌شن که به این روستا سرسبزی و طراوت خاصی دادن. اگه دنبال یه جای دنج و زیبا برای فرار از شلوغی شهر هستی، برغان بهترین گزینه است. مخصوصاً تو فصل پاییز که رنگ برگ‌های درختا عوض می‌شه و همه جا پر از رنگ‌های زرد و نارنجی میشه، برغان یه تابلوی نقاشی بی‌نظیره. این روستا کی از بهترین جاهای دیدنی اطراف کرج توی پاییز محسوب میشه و یه بافت قدیمی و سنتی هم داره. وقتی تو کوچه پس کوچه‌های برغان کرج که قدم می‌زنی، انگار به یه دنیای دیگه سفر کردی.

آدرس: بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ

مکان های دیدنی اطراف کرج در پاییز

روستای شهرستانک

می‌خوای یه جای توپ برای گشت و گذار پاییزی اطراف کرج پیدا کنی؟ شهرستانک، یه روستای خوشگل و دیدنی تو البرزه که نزدیک تهرانه. این روستا تو هر فصلی قشنگه، اما پاییزش یه چیز دیگه‌ست! تصور کن یه روستای کوهستانی که همه جا پر شده از درختای رنگارنگ زرد و نارنجی و قرمز. یه منظره‌ای که انگار از یه نقاشی کارتونی اومده بیرون!

شهرستانک فقط طبیعت قشنگ نداره ها، یه عالمه جاهای دیدنی دیگه هم داره. مثلاً کاخ ناصری، یه کاخ قدیمی و باحال که ناصرالدین شاه قاجار ساخته. یا رودخونه گله‌گیله که آبش اونقدر زلاله که انگار داری از یه چشمه معدنی آب می‌خوری. کوچه باغ‌های باصفاش، قلعه دزدبند که یه عالمه راز و رمز داره، تپه شنستون که یه جای خوب برای تمدد اعصاب و یه درخت ارس خیلی قدیمی و افسانه‌ای، همه و همه دست به دست هم دادن تا شهرستانک رو به یکی از جذاب‌ترین مقاصد پاییزی تبدیل کنن.

آدرس: البرز، دهستان آسارا

پاییز کرج کجا بریم

پارک جهان نما

یه پارک بزرگ و خوشگل داریم تو اطراف کرج که قدمتش به پنجاه سال پیش برمی‌گرده. اسمش پارک جهان نماست. این پارک قشنگ بین اتوبان تهران-کرج و بزرگراه شهید همت جا خوش کرده. درختای قدیمی، گل و گیاهای رنگارنگ، یه جزیره کوچولو وسط آب و یه دریاچه‌ی دلبری، همه و همه باعث شدن این پارک به یه جای دیدنی و تفریحی تبدیل بشه. حالا تصور کن تو دل پاییز بری اونجا! رنگ برگای درختا عوض شده و همه جا پر شده از رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز. اینجوری که پارک جهان نما کرج به یه منظره‌ی رویایی تبدیل شده.

آدرس: شهرک جهان نما

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *