مکان های دونفره کرج

بهترین مکان های دونفره کرج برای قرار عاشقانه + لوکیشن

اگه دنبال جایی برای گذراندن وقت با عشقتون در شهر کرج هستید، باید بگم که انتخاب ‌های خیلی خوبی دارید! از پارک ‌های زیبا تا کافه های دنج، کرج پر از مکان ‌های رمانتیک برای شما و عزیزتونه. اینجا دوستای عاشق با هم می‌ تونن لحظاتی شیرین و خاطره‌ انگیز رو سپری کنن. بیا یه نگاه به مکان های دونفره کرج واسه قرارای عاشقانه بندازیم !

بهترین جاهای کرج برای قرار دو نفره

کرج، با طبیعت زیبا و امکانات متنوعی که داره، انواع مکان‌ های رمانتیک برای قرار دونفره فراهم می ‌کنه. در ادامه بهترین جاها برای دیت های دونفره رو بهتون معرفی می کنیم:

باغ گل کرج

 

باغ گل کرج

باید بگم باغ گل کرج یکی از زیباترین جاهای این شهره. اونجا انواع گل و گیاه همه چی رو رنگارنگ می‌ کنن. می‌تونین تو این باغ با دوستتون یا عشقتون گشت و گذار کنین و واقعاً لذت ببرین. به واسطه همون گل ‌ها و طبیعت دل‌ انگیزش، هر قدمی که بزنین حس خوبی بهتون دست میده. این باغ در بوستان چمرانه.

بیشتر بخوانید: بهترین اقامتگاه های کرج

باغ فاتح بهترین جا برای قرار دونفره

بیشتر بخوانید: اتاق فرار ترسناک در کرج

باغ فاتح

باغ ‌ها واقعا یکی از بهترین جاها هستن برای گذراندن وقت و لذت بردن از لحظات آرام و آرامش بخش. اونجا که طراوت و سرسبزی به هرکسی احساس تازگی و نشاط می ‌ده. فکر کنید، تو سایه درختای بلند باغ بشینید، هوای خوب و خنک رو حس کنید و یا یه کتاب خوب بخونید، یا به خاطرات خوشایند زندگیتون فکر کنید. وای خدای من، یه مکانی در شهر کرج هست و تو یکی از بهترین محله ‌هاش که جهانشهره قرار داره، بهش می‌گن باغ فاتح. واقعاً جای قشنگ و دلنشینیه!

پارک جنگلی جهان نما مکان مناسب برای قرار دو نفره

 

پارک جنگلی جهان نما

اینجا واقعا یه جا خاص و زیباست. این پارک دقیقا تو وسط شهر کرجه و همه‌ چی توش واقعا دلنشینه. اگه دنبال یه مکان خوب برای گذروندن وقت با پارتنرتون هستید، من پیشنهادم این پارکه. اینجا فضای بزرگ و با امکانات زیادی داره، که هم‌ش برای تفریح و استراحت عالیه. می‌تونین راحت بدوید و از طبیعت واقعا خوب اینجا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران جاده چالوس از نظر مردم

بام کرج _ مکان برای قرار عاشقانه

بام کرج

بام کرج یکی از جاذبه‌ های خفن و دیدنی کرجه. فضایی که واقعا دوست ‌داشتنیه. زوجایی که به طبیعت و محیط‌ های آروم علاقه دارن، عاشق این مکان می ‌شن. می‌تونید اینجا رو برای استراحت و تفریح انتخاب کنید، و اگه هوا خوب باشه، می ‌تونید چشم انداز زیبایی از شهر کرج و جاده چالوس رو تماشا کنید. همچنین، بام کرج برای علاقه‌ مندان به ورزش و کوهنوردی یه مکان خفنه که می‌تونن تو اینجا ورزش کنن و لذت ببرن.

مجتمع تفریحی توریستی عسل مناسب تفریح های دو نفره

مجتمع تفریحی توریستی عسل

مجتمع تفریحی عسل یه جای باحاله که تو جاده آتشگاه، نزدیک برغان قرار داره. یه دریاچه مصنوعی خوشگل داره که می ‌تونین دورش قدم بزنین یا قایق سواری کنین.اگه اهل تفریح و هیجان هستین، می‌تونین کارتینگ بازی کنین یا سوار تله کابین بشین و از بالا منظره قشنگ اطراف رو تماشا کنین.اگه هم دنبال یه جای آروم و دنج می ‌گردین، می‌تونین تو آلاچیق‌ ها بشینین و از طبیعت لذت ببرین.تو این مجتمع چند تا رستوران و کافی شاپ هم هست که می‌تونین غذا و نوشیدنی مورد علا‌قتون رو سفارش بدین.

دهکده ورزشی چهارباغ _ بهترین جا برای قرار دونفره

 

دهکده ورزشی چهارباغ

این دهکده ورزشی یه جای باحاله که تو جاده کردان قرار گرفته. یه مجموعه ورزشی کامله که هر چی بخواین توش پیدا میشه، از زمین فوتبال و والیبال و بسکتبال گرفته تا استخر و سونا و جکوزی.تازه اگه اهل ورزش های خاص تری هم باشین، میتونین برین سراغ زمین تنیس، گلف، سوارکاری و تیراندازی. بعد از ورزش هم میتونین برین تو رستوران ها و کافه های دهکده یه عالمه غذای خوشمزه و نوشیدنی خنک نوش جان کنین.

یه چند تا نکته دیگه:

دهکده چهارباغ یه هتل هم داره که اگه دوست داری با معشوقت شب بمونی میتونی اتاق رزرو کنی.

تو این دهکده یه غار نمک هم هست که میتونی بری توش و از مزایای درمانی نمک استفاده کنی.

دهکده چهارباغ تو یه منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته و برای یه تفریح دو نفره عالیه.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

مقالات پربازدید