ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

سرهنگ پیمان کرمی در محدوده استان البرز در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه، اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال را اعلام کرد و اظهار کرد: از ساعت ۱۲ از ابتدای کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران، تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

وی توضیح داد: از سه ساعت بعد از ظهر، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران با اعلام مأموران پلیس راه در محل، یک‌طرفه می‌شود. با توجه به پایان تعطیلات چند روزه و بار برگشت سفر، انتظار می‌رود مسافران زمان بازگشت خود را به دقت مدیریت کنند و به آخرین ساعات روز تاخیر ندهند.

سرهنگ کرمی هشدار داد: تاخیر در بازگشت به ساعات پایانی روز، با ترافیک سنگین در جاده‌های استان البرز، مشکلات بسیاری را برای مسافران ایجاد خواهد کرد. رانندگان باید از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا حوادث احتمالی، به ویژه در جاده کرج – چالوس، رخ ندهد.

رئیس پلیس راه استان البرز تأکید کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها و داشتن سوخت کافی، از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان باید قبل از سفر از این موضوعات اطمینان حاصل کنند تا حوادث احتمالی را جلوگیری کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

منبع: خبرگزاری مهر

بیشتر بخوانید: مکان های گردشگری تهران برای معلولین مناسب سازی شد

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

مقالات پربازدید