راهنمای برنده شدن در لاتاری آمریکا

لاتاری ؛ کم هزینه ترین روش جهت دریافت ویزای آمریکا

برنده شدن در لاتاری، کم هزینه ترین روش جهت دریافت اقامت دائم آمریکا و زندگی در این کشور می باشد. البته شانس قبولی در این بخت آزمایی بزرگ یک در هزار است. آن دسته از افرادی که می خواهند با صرف هزینه کم جهت دریافت گرین کارت آمریکا اقدام نمایند، شرکت در قرعه کشی بزرگ لاتاری می تواند بهترین فرصت باشد. آن دسته از افراد خوش شانسی که در لاتاری آمریکا برنده می شوند، تغییرات بزرگی را در زندگی خود تجربه خواهند کرد. البته نکته مهمی که باید بدانید این است که شروع کار جهت دریافت اقامت دائم آمریکا تازه بعد از برنده شدن در این بخت آزمایی بزرگ اتفاق می افتد.

در این مطلب از سایت با شما عزیزان همراه هستیم تا اطلاعات مهمی را در رابطه با شرایط برنده شدن در لاتاری آمریکا در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط برنده شدن در لاتاری آمریکا

برنده شدن در لاتاری آمریکا و دریافت مجوز لازم جهت اقامت دائم در این کشور از شرایط مخصوص به خود برخوردار می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های لاتاری آمریکا این است که شما می توانید هر سال جهت ثبت نام در ماه اکتبر (مهر ماه) تا ماه نوامبر (آبان ماه) اقدام نمایید. جهت ثبت نام توصیه می کنیم که از کمک یک موسسه مهاجرتی معتبر در شهر خود استفاده نمایید. جهت شرکت در قرعه کشی لاتاری باید به وب سایت dvprogram.state.gov مراجعه و جهت تکمیل فرایند مراحل مربوط به ثبت نام خود اقدام نمایید. جهت شرکت در لاتاری آمریکا باید واجد یک سری مدارک و شرایط مورد نیاز باشید تا بتوانید تمام مراحل مربوط به آن را به طور کامل طی نمایید.

تاکید می کنیم که برنده شدن در لاتاری تنها یک قسمت کار است، بخش مهم قضیه مربوط به انجام بی نقص ثبت نام جهت دریافت ویزای لاتاری آمریکا می باشد. به همین خاطر کسب آگاهی در رابطه با نحوه قبولی لاتاری آمریکا و مراحل مربوط به آن از سوی متقاضیان ضرورت زیادی دارد. با کسب اطلاعات بیشتر میتوانید شانس خود را جهت برنده شدن در لاتاری آمریکا افزایش دهید.

در این رابطه مطالعه فرمایید: مشاوره برندگان لاتاری

زمان اعلام نتایج لاتاری 2025

اگر جزو آن دسته از شرکت کنندگان در لاتاری 2025 آمریکا هستید باید بگوییم که زمان اعلام نتایج، اردیبهشت ماه 1403 می باشد. این زمان معمولا شش ماه بعد از شرکت در لاتاری آمریکا مشخص خواهد شد. اعلام نتایج لاتاری آمریکا از طریق وب سایت ویزای الکترونیکی تنوع (E-DV) خواهد بود. جهت بررسی نتایج لاتاری باید هر روز اخبار را از طریق منابع مختلف پیگیری نمایید. زیرا هیچ گونه پیامک یا ایمیلی جهت بررسی نتایج برای متقاضیان ارسال نخواهد شد.

راهکارهای مفید جهت افزایش شانس برنده شدن در لاتاری

یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان این است که چگونه می توان شانس خود را جهت برنده شدن در لاتاری افزایش داد. برنده شدن در قرعه کشی آمریکا تنها و تنها بر اساس شانس افراد می باشد و هیچ چیز دیگری در این رابطه دخیل نیست. اگرچه فرایند برنده شدن در این بخت آزمایی به صورت سیستمی است، اما راهکارهای مختلفی جهت افزایش احتمال برنده شدن در لاتاری وجود دارد.

افراد متاهل هر کدام به صورت جداگانه می توانند در لاتاری ثبت نام کنند. در این صورت شانس برنده شدن در لاتاری برای زن و شوهر فراهم می شود. اگر شما فرد متاهل با فرزند زیر بیست و یک سال هستید، در صورت برنده شدن خودتان یا همسرتان می توانید جهت دریافت ویزای لاتاری آمریکا اقدام نمایید. شما می توانید با این روش، با فرزند خود به آمریکا مهاجرت نمایید. البته به زمان زیادی نیاز است تا فرایندهای مربوط به قبولی و پذیرش ویزای اعضای خانواده تک به تک مورد بررسی قرار گیرند.

شانس برنده شدن در لاتاری برای فرزندان زیر 21 سال

فرزندان زیر 21 سال، شانس زیادی جهت برنده شدن در لاتاری دارند. در واقع برای این دسته از افراد، سه شانس وجود دارد تا بتوانند جهت ثبت نام در قرعه کشی لاتاری آمریکا اقدام نمایند.

شانس اول: پدر به عنوان متقاضی اصلی می تواند جهت ثبت نام در لاتاری آمریکا اقدام و با همسر و فرزندان زیر 21 سال خود مهاجرت نماید.

شانس دوم: مادر به عنوان متقاضی اصلی می تواند جهت ثبت نام در لاتاری آمریکا اقدام و با شوهر و فرزندان زیر 21 سال خود مهاجرت نماید.

شانس سوم: اگر فرزند زیر 21 سال سن داشته باشد، می تواند جهت مهاجرت به آمریکا اقدام نماید. نکته مهم این است که در این صورت شما نمی توانید پدر و مادر خود را به عنوان زیر مجموعه خود ثبت نام کنید. با توجه به تمام این توضیحات می توان گفت که اگر دارای شرایط زیر باشید، شانس شما جهت ثبت نام در لاتاری آمریکا چندین برابر خواهد شد.

  • ثبت نام اصولی و صحیح
  • افراد متاهل (دو شانس)
  • فرزند زیر 21 سال (سه شانس)

مراحل بعد از قبولی در لاتاری آمریکا

قبولی در لاتاری نشان دهنده این نیست که شما می توانید به طور حتمی، ویزای لاتاری آمریکا را دریافت نمایید. اینکه توانستید در لاتاری آمریکا قبول شوید، شانس با شما یار بوده است. دریافت ویزای آمریکا و اخذ اقامت دائم در این کشور بعد از قبولی در لاتاری نیازمند برنامه ریزی و پیمودن اصولی مراحل آن می باشد. زمانی فرد می تواند موفق به اخذ ویزای لاتاری آمریکا شود که تمام مراحل ثبت نام را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد و از طرفی در مصاحبه سفارت آمریکا پذیرفته شود.

کارت سبز آمریکا تنها برای آن دسته از برنده شدگانی صادر می شود که موفق به گذراندن تمام مراحل اداری و قبولی در مصاحبه سفارت آمریکا شده باشند. از جمله مهمترین مزایای دریافت گرین کارت آمریکا این است که شما می توانید بدون هیچگونه محدودیتی در هر کدام از ایالات آمریکا با حفظ تابعیت قبلی خود زندگی کنید. از طرفی می توانید بعد از سه یا پنج سال جهت شهروندی ایالات متحده آمریکا به طور رسمی درخواست دهید.

نتیجه گیری

برنده شدن در لاتاری آمریکا دارای یک سری شرایط و ضوابط مخصوص به خود می باشد. نیاز است که قبل از هرگونه اقدام در رابطه با شرایط شرکت در لاتاری و نحوه قبولی در آن از طریق منابع مختلف کسب اطلاعات نمایید. سایت ایرانیان لاتاری، یکی از بهترین سایت های اینترنتی جهت ارائه خدمات به برندگان در رابطه با لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان سایت ایرانیان لاتاری در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

مقالات پربازدید