جشنواره لاله‌ های کرج

دهمین دوره جشنواره لاله‌ های کرج از ۲۰ الی ۲۷ فروردین آغاز میشود

جشنواره لاله‌های کرج ۲۰ فروردین ماه آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت:

دهمین دوره جشنواره لاله‌های کرج از ۲۰ الی ۲۷ فروردین ماه با ۳۰۰,۰۰۰ پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰,۰۰۰ گل فصلی در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج آغاز به کار خواهد کرد.

علیرضا عاقلی در حاشیه بازدید شهردار کرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج از روند اجرایی و مقدمات آماده‌سازی برگزاری دهمین دوره جشنواره لاله هایِ کرج در باغ گل‌ها، اظهار کرد:

این جشنواره از بیستم فروردین ماه با ۳۰۰,۰۰۰ پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰,۰۰۰ گل فصلی در مجموعه پارک شهید چمران کرج آغاز به کار خواهد کرد. با توجه به عمر کوتاه گل لاله، این جشنواره تا بیست و هفتم فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص ساعات برگزاری این رویداد بیان داشت:

در ایام جشنواره در باغ گل‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی شهروندان و بازدیدکنندگان باز است. انتظار است که این جشنواره باشکوهِ بیشتری برگزار و تمامی تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در جهت رفاه حال بازدیدکنندگان اتخاذ شود.

وی به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اشاره داشت و اضافه کرد:

نتیجه تلاش شبانه‌روزی و هشت ماهه بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای برگزاری این جشنواره در گل‌آرایی، طراحی و نصب اِلمان‌های جدید، اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌ها با ساخت سر در چوبی برای تردد آسان‌تر و جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی و امکان تهیه بلیط الکترونیکی قابل تقدیر است و امیدواریم شهروندان نیز از این رویداد که امسال در فضایی متفاوت و جذاب‌تر از گذشته برپا می‌شود لحظات ناب و شادی را تجربه کنند.

منبع: کجارو

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 18 =

مقالات پربازدید