بهترین پارک آبی دبی

بهترین پارک آبی دبی کدام است؟ | معرفی + قیمت بلیط ۱۴۰۳

وقتی وسط گرمای داغ دبی هستی و حسابی زیر آفتاب سوختی، هیچی مثل شیرجه زدن تو یه پارک آبی خفن حال نمی‌ده! دبی هم که تو این کار استاد شده، با پارک‌های آبی‌ هایی که نه تنها توی امارات، بلکه توی دنیا حرف اول رو می‌زنن. از سرسره‌های وحشتناک و بلند گرفته تا استخرهای موج‌دار و رودخونه‌های آروم که می‌تونی فقط لم بدی و توش ریلکس کنی، یه دنیای تفریح که برای همه‌جوره آدم‌ها ساخته شده. اگه عاشق هیجانی و دوست داری آدرنالینت بزنه بالا، سرسره‌های سقوط آزاد و پیچ‌های تند پارک‌ آبی های دبی منتظرته. تو دبی کلی پارک آبی باحال و هیجان‌انگیز ساختن که حتی بعضیاشون جزو بهترین‌های دنیا به حساب میان. تو این مطلب از مجله گردشگری قراره چنت از بهترین پارک‌ آبی دبی رو بهت معرفی کنیم.

تبلیغات

بهترین پارک آبی های دبی

آکواونچر بزرگ ترین پارک آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر)

آکواونچر بزرگ‌ ترین پارک آبی دنیا هستش با ۱۰۵ تا سرسره که بعضیاشون از بلندترین و سریع‌ترین‌های جهانن. این پارک کنار هتل معروف آتلانتیس تو جزیره پالم قرار گرفته و حسابی تو دبی معروفه. معروف ترین سرسرش Leap of Faith هستش، یه سقوط آزاد ۲۷.۵ متری که از وسط یه لوله شفاف پر از کوسه رد می‌شی، یا Blackout که یه نسخه ترسناک‌تر همون سرسره‌ست. سرسره های گروهی جذاب مثل Shark Attack و Zoomerango هم داره که با تیوب بادی انجام می‌شه. اینجا فقط سرسره و آب‌بازی نیست! ورزش‌های آبی مثل موج‌سواری، رودخونه‌سواری و حتی تجربه شنا با کوسه‌های بی‌خطر و برخورد نزدیک با دلفین‌ها و شیرهای دریایی رو هم می‌تونی تجربه کنی. واسه کوچولوها هم یه بخش ویژه به اسم Splashers Kids’ Play Area داره که پر از تونل و سرسره‌ست. وقتی خسته شدی، می‌تونی روی ساحل اختصاصی و آروم پارک که ۱ کیلومتر طول داره لم بدی و از آفتاب داغ دبی لذت ببری!

ساعت کاریآدرس
۱۰ صبح تا ۶ عصر (هر روز هفته)جاده کرسنت، آتلانتیس نخل

بهترین پارک آبی دبی کدام است

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از اون جاهاییه که اگه عاشق هیجان و آب‌بازی باشی، نمی‌تونی ردش کنی. این پارک، الهام‌گرفته از داستان‌های جوها، یکی از شخصیت‌های معروف قصه‌های عربیه، و به خاطر تفریحات خاص و باحال خودش خیلی معروفه. اینجا کلی سرگرمی آبی داری، از جمله یه آبشار ۱۸ متری، موج‌سواری‌های مصنوعی مثل Wipeout و Riptide، و اون سرسره خفن Jumeirah Sceirah که ۳۲ متر ارتفاع داره!

حالا اگه اهل موج‌سواری یا بادی بوردینگ باشی، اینجا برات یه دنیای دیگه‌ست. سرسره بازی، تپانچه‌های آبی، حتی ماشینی که هر ثانیه ۷ تن آب به هوا می‌فرسته هم هست! حالا جالبه بدونی تو این پارک اصلاً نیازی نیست نگران خیس شدن پولات باشی، چون همه‌چی با مچ‌بندهای ضدآب و بدون نقدیگی انجام می‌شه.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های پارک، برنامه Wadi Washed هستش که با آب و صدا تنظیم میشه. یه بار در روز، بارون شدید، صاعقه و رعد و برق می‌ریزه رو سرت و حس می‌کنی وسط یه طوفان واقعی هستی! اگه بعد از کلی سرسره‌بازی دلت یه چیزی برای خوردن خواست، می‌تونی بری سراغ غرفه‌های خوراکی، پیتزاهای خوشمزه یا حتی یه غذای باربیکیو توپ بخوری. چهار تا فروشگاه هم تو پارک هست که هر چیزی که نیاز داری رو می‌تونی ازشون تهیه کنی. حالا اگه دنبال یه تجربه لوکس‌تری هستی، می‌تونی تو کابین های VIP لم بدی، نوشیدنی و میوه‌های خنک بگیری و روی بانوج زیر سایه استراحت کنی.

ساعت کاریآدرس
۱۰:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ عصر (یکشنبه تا پنجشنبه)خیابان جمیرا، جنب برج العرب

لاگونا بهترین پارک آبی دبی برای کودکان

پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا یکی از اون جاهای خفن دبیه که اگه عاشق هیجان و آب‌تنی باشی، حتماً باید بری ببینی. اینجا نه فقط کلی سرسره و وسیله‌های آبی حال‌خوب‌کن داره، بلکه دسترسی به یه ساحل خصوصی هم برات فراهم می‌کنه. از هیجان‌انگیزترین بخش‌هاش، سواری مانتاست! تصور کن داخل یه لوله بسته با کلی پیچ و تاب به سمت پایین سر می‌خوری. اونم با سرعتی که قلبت میاد توی دهنت!

اما فقط هیجان و سرسره نیست، لاگونا یه منظره‌ی محشر از خلیج عربی و خط افق دبی رو هم جلوی چشمت می‌ذاره. اینجا بیشتر از ۱۰ تا سرسره مختلف داره که هروقت خسته شدی، می‌تونی یکی دیگه رو امتحان کنی و حسابی حالشو ببری. پارک آبی لاگونا تو منطقه لامر دبی قرار گرفته و از نظر امکانات و سرگرمی‌هاش، واقعاً یه سر و گردن از بقیه پارک‌های آبی بالاتره.

یکی از جذابیت‌های خاص لاگونا، بخش موج‌سواریشه. بچه‌ها و حتی نوجوانا هم می‌تونن مثل بزرگترا روی موج‌ها سوار شن و کلی کیف کنن. یه چیزی که این پارک رو خیلی خاص می‌کنه، سانس‌های اختصاصی بانوانه. پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۷ شب تا ۲ بامداد، خانم‌ها می‌تونن با خیال راحت از همه امکانات استفاده کنن و یه شب به‌یاد‌موندنی رو تو یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی داشته باشن. این کار باعث شده تا خیلی از گردشگرای مسلمان که به دبی سفر می‌کنن، لاگونا رو انتخاب کنن.

ساعت کاریآدرس
۱۰:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ بعد از ظهر (سه شنبه تا یکشنبه)ساحل لامر، جمیرا یک

نرخ بهترین پارک آبی در دبی

پارک آبی آکوا فان

این پارک بادی یه چیزی حدود ۲۷۰۰ متر مربع وسعت داره و بیشتر از ۷۰ تا بازی‌ و سرسره‌های بادی داره که می‌تونی ازشون بپری، بالا بری یا سر بخوری. اینجا هم برای بچه‌ها هم برای بزرگترا یه جای عالیه تا یه روز پر از شادی و آدرنالین رو زیر آفتاب داغ دبی و تو دل آب‌های شفاف بگذرونن. ولی دقت کن، این یه پارک آبی معمولی نیست! کل پارک به صورت بادی و شناور روی آب دریاست. آکوا فان نه تنها بزرگ‌ترین پارک بادی دبیه، بلکه صاحب طولانی‌ترین سرسره بادی آبی جهانه! حالا فکر نکن اینجا فقط سرسره داره، نه، هر گوشه‌ش بری یه سرگرمی جدید برات داره که حسابی سورپرایزت می‌کنه. از کوچولوهای ۵ ساله تا بزرگترا، همه اینجا یه بازی مناسب سن خودشون پیدا می‌کنن و هر لحظه می‌تونن مشغول باشن. تازه، این پارک تا ۳۵۰ نفر ظرفیت داره که همزمان می‌تونن ازش لذت ببرن!

ساعت کاریآدرس
۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهرروبروی اقامتگاه ساحلی جمیرا

کدام پارک آبی دبی بهتره

پارک ابی واندرلند

این مجموعه آبی توی بردبی واقع شده و فاصله‌ی کمی هم با جاهای دیدنی دبی داره. پارک آبی واندرلند یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دبی هست که مساحتش به ۲۵۰ هزار متر مربع می‌رسه. اینجا کلی وسیله بازی و سرگرمی داره که از کوچولوهای ۲ ساله تا بزرگ‌ترها می‌تونن حسابی حال کنن. در عرض ۲.۵ ثانیه ۶۴ متر به هوا پرتاب می‌شید! فقط فکر کردن به این موضوع هم ممکنه قلب‌تون رو تند بزنه. برای بچه‌ها هم کلی قسمت‌های بازی طراحی شده که فرزندانتون می‌تونن با دوستاشون کلی خوش بگذرونن. این پارک آبی امکانات زیادی داره؛ از رستوران و کافی‌شاپ بگیرید تا آلاچیق، استخر آب‌شور، استخر موج، رودخانه، فضای سبز، سینما ۶ بعدی و حتی گیم‌نت! همچنین برای خرید تجهیزات شنا و خوراکی هم فروشگاه داره. واندرلند از ارزان‌ترین پارک‌های آبی دبی هم هست و در خیابان الریاض واقع شده. این پارک یه تاریخچه‌ای هم داره و بعد از کرونا برای بازسازی بسته شده بود.

ساعت کاریآدرس
۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهرخیابان الریاض

بهترین پارک آبی دبی برای کودکان

لگولند بهترین پارک آبی دبی برای کودکان

پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند مخصوص بچه‌ها زیر ۱۲ سال طراحی شده و جاییه که بچه‌ها می‌تونن از سوالات و چالش‌های روزمره فاصله بگیرن و کنار هم‌سن و سال‌هاشون خوش بگذرونن. این پارک تو خیابان شیخ زاید، دقیقا روبروی مجمع‌الجزایر جبل علی قرار داره و کاملاً برای کودکان طراحی شده. به بچه‌ها این امکان رو می‌ده که با قایق توی رودخانه مصنوعی گردش کنن یا از سرسره‌های هیجان‌انگیز پایین بیان. نکته خوب اینه که پارک کاملاً ایمنه و هیچ مشکلی برای بچه‌ها از ۲ تا ۱۲ سال وجود نداره.

در این پارک، ۴۰ وسیله بازی مختلف وجود داره که حسابی منتظر بچه‌هاست. لگولند به عنوان یکی از پارک‌های آبی منحصر به فرد دبی با طراحی‌های خلاقانه و نوآورانه، تونسته توجه خیلی‌ها رو جلب کنه و بین مردم محلی و گردشگران محبوب بشه. البته والدین هم می‌تونن از فضای این پارک لذت ببرن. این پارک در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و حالا داره تو دو بخش شهربازی و پارک آبی به فعالیتش ادامه می‌ده.

ساعت کاریآدرس
۱:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ بعد از ظهر (یکشنبه – چهارشنبه)
۱۱:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ بعد از ظهر (پنجشنبه و شنبه)
۱۱:۰۰ صبح تا ۲۰:۰۰ (جمعه)
خیابان شیخ زاید، روبه‌روی جبل علی

هزینه بهترین پارک آبی های دبی

پارک آبی اسپلش ان پارتی

اینجا مخصوص بچه‌های زیر ۱۲ ساله، جایی که بچه‌ها می‌تونن حسابی خوش بگذرونن و پر از خاطرات خوب بشن. تازه اگه بخوای تولد واسه بچه‌هات بگیری، این پارک جای فوق‌العاده‌ایه. یه تولد اینجا باعث میشه یه خاطره‌ای درست بشه که تا همیشه تو ذهنشون بمونه. ایمنی پارک هم خیلی بالاست، یعنی والدین می‌تونن با خیال راحت بچه‌هاشون رو بذارن و خودشونم یه نفسی تازه کنن. اینجا کلی سرسره‌های کوچیک ولی هیجان‌انگیز وجود داره که حسابی آدرنالین بچه‌ها رو می‌بره بالا.

برای اینکه بچه‌ها حسابی کیف کنن، ۲ تا ۳ ساعت توی پارک کافیه. نسبت به بقیه پارک‌های آبی دبی، اینجا قیمتش به‌صرفه‌تره و خب امکاناتشم چیزی کم نداره؛ از رستوران و کافی‌شاپ گرفته تا فست‌فود، سرویس بهداشتی و فروشگاه برای خرید تجهیزات شنا. پارک اسپلش اَن پارتی، کلی وسیله‌های بازی باحال مثل آب‌پاش و سرسره‌های آبی داره که حسابی بچه‌ها رو سرگرم نگه می‌داره. این وسط، بزرگ‌ترها هم می‌تونن تو رستوران خوشگل و آبمیوه‌بار شاد و پرانرژی پارک یه خوراکی یا نوشیدنی بزنن به بدن. این پارک توی منطقه الصفا ۲ و خیابون A8 دبی قرار گرفته و با اینکه جزو پارک‌های کوچیک دبیه، اما پاتوق بچه‌ها و حتی لاکچری‌بازهای خاورمیانه‌ست.

ساعت کاریآدرس
۹ صبح تا ۸ بعد از ظهر (یکشنبه تا چهارشنبه)
۹ صبح تا ۸ بعد از ظهر (پنجشنبه – شنبه)
منطقه الصفا ۲ و خیابان ۸ A

بهترین پارک آبی دبی کجاست

پارک آبی اسپلش پد

“اسپلش پد” روبروی ساحل جمیراست و برای بچه‌ها و نوجوانا ساخته شده. دسترسیشم از طریق مترو خیلی راحته. اگه ۲ تا ۳ ساعت وقت بذارین، بچه‌ها اینجا حسابی کیف می‌کنن. ین پارک آبی جمع‌وجور و ایمن برای بچه‌های زیر ۱۲ سال طراحی شده و کوچولوهای شما می‌تونن بدون هیچ دردسری اینجا بازی کنن. آب اینجا هم به‌صورت هوشمند کنترل می‌شه، پس خیالتون راحته که همه‌چی امنه.

قبل از اینکه “اسپلش پد” ساخته بشه، بین پارک‌های آبی دبی هیچ جا مخصوص آب‌بازی بچه‌ها نبود. اما حالا با این پارک کوچولو، همه شگفت‌زده شدن. توی “اسپلش پد” از رستوران و کافی‌شاپ گرفته تا سرویس بهداشتی و حتی فروشگاه تجهیزات شنا و خوراکی هست، همه‌چی جوره! وسایل بازی اینجا ساده و بچه‌پسندن و حسابی می‌تونن توش خوش بگذرونن. پوشش خاصی برای خانم‌ها ندارن؛ یعنی هرکی با هر لباسی که راحته، چه مایو اسلامی، چه غیراسلامی، می‌تونه بیاد و از اینجا لذت ببره.

ساعت کاریآدرس
۱۰ صبح تا ۱۰ شبشمال ساحل جمیرا، نزدیک سینما روکسی

لیست قیمت بهترین پارک آبی های دبی

نام پارک آبیقیمت بلیط به تومان
 آکواونچر (بزرگسال)۵,۶۷۹,۰۰۰
 آکواونچر (کودک زیر ۷ سال)۴,۹۵۲,۰۰۰
وایلد وادی – بزرگسال۴,۸۷۵,۰۰۰
وایلد وادی – کودک ۳ تا ۱۰ سال۴,۷۵۸,۰۰۰
 آکوافان۳,۱۶۵,۰۰۰
 لگولند۳,۹۵۳,۰۰۰

بهترین و بزرگ ترین پارک آبی دبی کجاست؟

خب، اگه دنبال یه پارک آبی حسابی تو دبی می‌گردی که هم بزرگ باشه هم کلی هیجان داشته باشه، پارک آبی آکواونچر همونیه که باید بری. این پارک واقعاً یه دنیای دیگه‌ست! یعنی سرسره‌هایی داره که وقتی ازشون پایین میای، حسابی آدرنالینت می‌ره بالا. از اونجا که بزرگ‌ترین پارک آبی دبیه، هر چی فکرشو بکنی اینجا پیدا می‌کنی؛ از سرسره‌های خفن گرفته تا خدماتی که واقعاً می‌گن حرفه‌ای و درجه یکه. هر کی یه بار بره، محاله دوباره هوس نکنه!

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پربازدید

سیری در وب