بهترین هتل تبریز

بهترین هتل تبریز | معرفی + امکانات + قیمت رزرو ۱۴۰۳

وقتی می‌ری مسافرت، یکی از چیزایی که واقعا باعث می‌شه سفر برات به یاد موندنی بشه، راحتی و آسایشیه که توی اقامتگاهت داری. این که چقدر راحت می‌تونی استراحت کنی و از سفر لذت ببری خیلی مهمه. حالا تو تبریز، خیلی‌ها ترجیح می‌دن که توی هتل‌های این شهر اقامت کنن. دلیلش هم اینه که هتل‌ها معمولاً راحت‌تر و مطمئن‌تر از سایر اقامتگاه‌ها هستن. این شهر هتل‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوتی داره. از هتل‌های لوکس و پنج ستاره گرفته تا هتل‌های ارزان‌تر و متوسط. ما میخوایم تو این مقاله یه لیست از بهترین هتل‌ تبریز رو بهت معرفی کنیم و یه سری اطلاعات کاربردی در مورد هر کدوم از این هتل‌ها مثل امکانات و قیمت یک شب اقامت توی سال ۱۴۰۳ رو بررسی کنیم.

تبلیغات

لیست بهترین هتل های تبریز

بهترین هتل های 5 ستاره تبریز

هتل بین المللی شهریار

هتل بین‌المللی شهریار واقعاً یه جای خاص و بی‌نظیره که هم امکانات تفریحی و پذیرایی فوق‌العاده‌ای داره و هم فضای اقامتی شیک و مجللی رو به مسافراش ارائه میده. این هتل تو یه نقطه‌ی فوق‌العاده از شهر تبریز قرار گرفته که حسابی دنج و آرومه و واقعاً شبیه یه پناهگاه دل‌نشین برای مسافراست. علاوه بر اتاق‌های اقامتی، کلی امکانات دیگه هم داره. از دو تا رستوران بزرگ و باکلاس به اسم‌های کاکتوس و چشم‌انداز گرفته تا تالارهای پذیرایی شیک، اتاق‌های کنفرانس مجهز، بوتیک‌ها و مغازه‌هایی که پر از جنس‌های شیک و مدرنه. حتی یه مجموعه ورزشی جداگانه هم برای خانم‌ها و آقایون داره که هر کسی می‌تونه تو تایم‌های آزادشون ازشون استفاده کنه.

شهریار ۲۰۰ تا اتاق و سوئیت عالی داره که هر کدومشون یه تجربه‌ی خاص و لذت‌بخش رو برای مهمونا به ارمغان میاره. از طرفی، ۶ تا اتاق کنفرانس و سالن‌های همایش هم داره که برای جلسات اجتماعی و خصوصی استفاده میشه. اگه دنبال یه جای خاص برای مراسم یا نشست دوستانه می‌گردی، کافی‌شاپ شهریار یکی از پرطرفدارترین جاها تو تبریزه. ضمناً، تو مجموعه هتل یه سالن آمفی‌تئاتر هم هست که ۵۸۰ نفر ظرفیت داره و برای انواع مختلف مراسم‌ها و برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره.

نوع اتاق قیمت (تومان)
اتاق یک تخته استاندارد (اقامت با صبحانه) ۳,۰۰۰,۰۰۰
اتاق یک تخته دیلاکس (اقامت با صبحانه) ۳,۵۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۵,۰۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۵,۰۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین دیلاکس (اقامت با صبحانه) ۵,۰۵۰,۰۰۰
سوئیت دیپلمات دو نفره (اقامت با صبحانه) ۵,۵۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) ۷,۴۵۰,۰۰۰
سوئیت پرزیدنتال یک خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۸,۸۰۰,۰۰۰
سوئیت کانکت چهار تخته (اقامت با صبحانه) ۹,۴۰۰,۰۰۰

شماره تماس: ۲۹-۳۳۲۹۱۴۲۰(۴۱)۹۸+

آدرس: تبریز، ابتدای جاده ائل گلی، هتل بین المللی شهریار

لوکیشن هتل شهریار روی نقشه

بهترین هتل تبریز کدام است

هتل لاله کندوان

هتل بین‌المللی صخره‌ای لاله تو روستای قشنگ و قدیمی کندوان، ۶۰ کیلومتری شهر تبریز جا گرفته. این هتل یکی از اولین “هتل بوتیک”‌های ایرانه و از نظر خاص بودن، سومین هتل صخره‌ای دنیاست! با واحدهای صخره‌ای و کله‌قندی و یه چشم‌انداز بی‌نظیر، حسابی دل گردشگرا رو می‌بره و ترغیبشون می‌کنه که بیان اینجا و توی این منطقه خوش‌آب‌وهوا و کوهستانی اقامت داشته باشن. هتل لاله ۴۰ تا کرانه (همون اتاق‌های سنگی طبیعی) داره و با اینکه تو دل صخره‌هاست، ولی امکانات یه هتل ۵ ستاره رو داره. اینجا می‌تونی یه تجربه زندگی غارنشینی مدرن رو حس کنی و از فضای آروم و دل‌بازش لذت ببری. البته باید بدونی که این هتل به خاطر موقعیت خاصش تو کوهپایه‌ها، آسانسور یا بالابری نداره. پس اگه اهل طبیعت‌گردی و تجربه‌های خاص هستی و مشکلی با این شرایط نداری، این هتل یه انتخاب عالیه برای یه سفر خاص و متفاوت!

  نوع اتاق قیمت (تومان)
اتاق دو تخته دبل ( اقامت همراه با صبحانه ) ۲,۷۱۹,۷۵۰
اتاق دو تخته توئین ( اقامت همراه با صبحانه ) ۲,۷۱۹,۷۵۰
اتاق دو تخته دبل با جکوزی ( اقامت همراه با صبحانه ) ۴,۰۴۸,۰۰۰
سوئیت چهارنفره با جکوزی ( اقامت همراه با صبحانه ) ۵,۶۹۲,۵۰۰
سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره با جکوزی ( اقامت همراه با صبحانه ) ۶,۳۲۵,۰۰۰
سوئیت امپریال دو خوابه پنج نفره ( اقامت همراه با صبحانه ) ۷,۰۸۴,۰۰۰

شماره تماس: ۰۴۱۳۳۲۲۴۹۵۲

آدرس: تبريز، دهكده توريستي كندوان

لوکیشن هتل لاله کندوان روی نقشه

بهترین هتل های لوکس تبریز

هتل ائل گلی پارس

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی، یه انتخاب عالی برای اقامت در تبریز هست که تو ۲۹ اسفند ۱۳۸۰ افتتاح شده و از اون موقع تا حالا میزبان مهمونای زیادی بوده. این هتل تو بام شهر تبریز واقع شده و با نمای شیشه‌ای زیبایی که داره، یه برج ۱۷ طبقه‌ای به نظر میاد که واقعاً چشم‌نوازه. هتل ۱۷۸ تا اتاق و سوئیت مدرن و مجهز داره که همه امکانات رفاهی که یه مهمون ممکنه نیاز داشته باشه رو بهشون ارائه می‌ده. یکی از نکات مثبت این هتل اینه که با وجود اینکه تو یه محیط آرام و دور از شلوغی شهر قرار گرفته، با مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری معروف تبریز مثل پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا فاصله زیادی نداره. تیم حرفه‌ای و مجرب هتل هم تلاش می‌کنن تا یه اقامت خوش و به یادماندنی رو برای مهمونا رقم بزنن. اگر به دنبال یه جای دنج و راحت با دسترسی خوب به جاذبه‌های گردشگری هستید، هتل پارس ائل گلی می‌تونه گزینه مناسبی باشه.

نوع اتاق توضیحات قیمت (تومان)
اتاق یک تخته ۱ نفره – ۱ تخت سینگل، شامل صبحانه ۳,۱۹۰,۰۰۰
اتاق دوتخته توئین ۲ نفره – ۲ تخت سینگل، ظرفیت ۱ نفر اضافه ۴,۶۰۰,۰۰۰
اتاق دوتخته دبل ۲ نفره – ۱ تخت دبل، ظرفیت ۱ نفر اضافه ۴,۶۰۰,۰۰۰
سوئیت دو خوابه سه نفره ۳ نفره، ظرفیت ۲ نفر اضافه، شامل صبحانه ۷,۵۰۰,۰۰۰

شماره تماس: ۰۴۱۳۳۸۰۲۰۲۰

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

لوکیشن هتل پارس روی نقشه

بهترین هتل تبریز کدومه

هتل پتروشیمی

هتل پنج ستاره پتروشیمی تو یکی از بهترین نقاط شهر یعنی بلوار استاد شهریار قرار داره. این هتل در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و برای اینکه کیفیت خدماتش رو بالا ببره، در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده. ساختمان هتل با یه طراحی آتریوم (فضای باز وسط) و تو یه زمین ۷۰۰۰ مترمربعی ساخته شده و تو پنج طبقه‌اش، ۴۲ تا واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب داره. این هتل که تو بلوار شهریار واقع شده، دسترسی فوق‌العاده‌ای به مرکز شهر، مراکز خرید و جاهای دیدنی تبریز داره. پرسنل با تجربه و حرفه‌ای هتل پتروشیمی هم از مهمون‌ها استقبال می‌کنن و تلاش می‌کنن که یه اقامت متفاوت و خاطره‌انگیز رو براتون فراهم کنن.

نوع اتاق قیمت (تومان)
اتاق یک تخته (اقامت با صبحانه) ۲,۸۳۰,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین (اقامت با صبحانه) ۳,۸۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۳,۸۵۰,۰۰۰
سوئیت معمولی یک خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۵,۵۶۰,۰۰۰
سوئیت رویال یک خوابه دو نفره (اقامت با صبحانه) ۸,۲۰۰,۰۰۰
سوئیت سه خوابه فامیلی شش نفره (اقامت با صبحانه) ۱۶,۴۰۰,۰۰۰

شماره تماس: ۰۴۱۳۳۲۸۵۸۴۰

آدرس: تبريز، بلوار استاد شهريار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

لوکیشن هتل پتروشیمی روی نقشه

بهترین هتل های پنج ستاره تبریز

هتل لاله پارک

این هتل با ۲۲۰ اتاق و ۷ سالن کنفرانس، یه تالار مجلل به وسعت ۱۰۵۳ متر مربع و یه مرکز ورزشی-رفاهی با استخر سرپوشیده، می‌تونه بهترین انتخاب برای مهمانان و کسانی باشه که به تبریز سفر می‌کنن یا توی این شهر کار و تجارت می‌کنن. رستوران اصلی هتل، با غذاهای ایرانی و بین‌المللی خوشمزه‌ش، یه تجربه غذایی عالی رو براتون به ارمغان میاره. و اگر دوست دارید خرید کنید، مرکز خرید “لاله پارک” که کنار هتل قرار داره، با ۱۲۶ فروشگاه از برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی آماده‌ست تا یه خرید فوق‌العاده رو بهتون پیشنهاد بده. اتاق‌های هتل با سرویس صبحانه رایگان و امکانات مدرن برای برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌ها و مهمونی‌ها آماده‌ست. هتل ۱۷ طبقه داره و از زمان افتتاحش تا حالا، همیشه با امکانات و خدمات خوبش میزبان مهمان‌ها بوده. فرودگاه تا هتل فقط ۱۵ کیلومتر فاصله داره که با تاکسی ۲۴ ساعته می‌تونید در عرض حدود ۲۵ دقیقه به هتل برسید.

اتاق ظرفیت قیمت (تومان)
اتاق دلوکس یک تخته ۱ نفره – ۱ تخت سینگل ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان
اتاق دلوکس دو تخته توئین ۲ نفره – ۲ تخت سینگل ۵,۵۲۰,۰۰۰ تومان
اتاق دلوکس دو تخته دبل ۲ نفره – ۱ تخت دبل ۵,۵۲۰,۰۰۰ تومان
سوئیت جونیور دو نفره ۲ نفره ۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
سوئیت اگزکیوتیو دو نفره ۲ نفره ۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان
اتاق کانکت چهار نفره ۴ نفره ۱۱,۰۴۰,۰۰۰ تومان

شماره تماس: ۰۴۱۳۱۰۱۰۰۰۰

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک

لوکیشن هتل پارک لاله روی نقشه

لیست بهترین هتل های تبریز

هتل گسترش

هتل گسترش یه ساختمان ۱۳ طبقه‌ ست که قدمتش به ۵۰ سال پیش برمی‌گرده. این هتل اولین ساختمان بلند شهر تبریزه که مهندسین و پیمانکاران خارجی ساختن و واقعاً استحکام فوق‌العاده‌ای داره. حالا هم شده که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تبریز. گسترش توی بهترین نقطه شهر قرار داره و دسترسی خیلی راحتی به مراکز تجاری، تفریحی، مذهبی و دیدنی داره. هتل گسترش تبریز با ۱۵۰ تا اتاق و سوئیت متنوع، یه چشم‌انداز زیبا از کل شهر رو به مهمون‌هاش میده. سه تا رستوران داره که توشون انواع صبحانه و غذاهای ایرانی و فرنگی با دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو میشه.

یه تالار مجلل برای مراسم و جشن‌ها و یه سالن کنفرانس و همایش با تجهیزات صوتی و تصویری به‌روز هم داره که برای برگزاری نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها عالیه. برای تفریح و ورزش هم امکانات خوبی داره؛ استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، بدنسازی و آب درمانی همگی توی این هتل وجود داره و مهمون‌ها می‌تونن از این امکانات به‌صورت رایگان استفاده کنن. پارکینگ اختصاصی رایگان و دسترسی کامل به وسایل حمل و نقل عمومی هم از مزایای دیگه این هتل چهار ستاره‌ست. لابی هتل هم با کافی‌شاپ ۲۴ ساعته‌اش یه محیط دنج و آرام داره که می‌تونید از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم ایرانی و فرنگی لذت ببرید.

نوع اتاق قیمت (تومان)
اتاق یک تخته ۲,۱۹۰,۰۰۰
اتاق یک تخته کینگ ۲,۳۵۰,۰۰۰
اتاق دو تخته ۲,۹۸۰,۰۰۰
اتاق سه تخته ۳,۵۵۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته ۴,۴۰۰,۰۰۰
سوئیت جونیور چهار نفره ۴,۸۰۰,۰۰۰
 سوئیت اکسکیوتیو پنج نفره (اقامت همراه با صبحانه) ۵,۵۰۰,۰۰۰

شماره تماس: ۰۴۱۳۳۳۴۵۰۲۱

آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان

لوکیشن هتل گسترش روی نقشه

بهترین هتل 4 ستاره تبریز

هتل بین المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز، یکی از اون هتل‌های لوکس چهار ستاره‌ ست که وسط شهر تبریز جا خوش کرده. این هتل که اولین بار تو سال ۱۳۵۱ راه افتاده، تو سال ۱۳۹۵ یه بازسازی حسابی شده و حالا با یه ظاهر مدرن و دل‌نشین، آماده‌ی پذیرایی از مهموناشه. یه ساختمون ۵ طبقه با ۱۳۳ تا اتاق شیک و مجهز که هر چی فکرشو بکنی داره. از همون لحظه‌ای که وارد میشی، معماری خاص و فضای دل‌باز و نورپردازی‌های زیبا، یه حس خیلی خوب و راحت بهت میده. این هتل تو خیابون امام خمینی قرار گرفته و واسه همین، خیلی راحت می‌تونی به متروی فلکه دانشگاه، مراکز خرید و جاهای دیدنی و تفریحی مثل ائل گلی، خونه‌ی استاد شهریار و میدون ساعت دسترسی داشته باشی. پرسنل این هتل هم خیلی با تجربه و مهربونن و تمام تلاششون اینه که یه اقامت آروم و خوشایند رو برای مهمونای شهر تبریز رقم بزنن.

نوع اتاق ( همراه با صبحانه و اینترنت رایگان در همه آن ها ) قیمت (تومان)
اتاق یک تخته ۲,۵۰۷,۰۰۰
اتاق دو تخته ۳,۵۰۹,۸۰۰
اتاق سه تخته ۴,۷۶۳,۳۰۰

شماره تماس: ۰۴۱۳۳۳۴۱۰۸۱

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

لوکیشن هتل بین المللی تبریز روی نقشه

بهترین هتلهای تبریز

هتل شایان

هتل شایان در تبریز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در این شهره. چرا؟ چون هم دسترسی عالی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری تبریز داره و هم اینکه از نظر راحتی و امکانات یه هتل خوب به حساب میاد. توی هتل شایان می‌تونید از اتاق‌های Double و Single با راحتی کامل استفاده کنید و اگه به دنبال یه تجربه خاص‌تر هستید، واحد VIP هم داره که می‌تونه گزینه خوبی برای شما باشه. امکانات دیگه هتل شامل کافی شاپ و رستوران می‌شه که به شما این امکان رو می‌ده که در محیطی دلنشین غذا بخورید یا از نوشیدنی‌های مختلف لذت ببرید. در کل، هتل شایان یه جا دنج و راحت برای اقامت در تبریز هست که همه تلاشش رو می‌کنه تا اقامتی به یاد ماندنی براتون رقم بزنه.

نوع اتاق ظرفیت قیمت (تومان)
اتاق دو تخته دبل ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۰۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته توئین ۲ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۰۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته (دبل-سینگل) ۳ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۸۵۰,۰۰۰
اتاق سه تخته (سینگل) ۳ بزرگسال، ۱ خردسال ۲,۸۵۰,۰۰۰
اتاق کانکت برای چهار نفر ۴ بزرگسال، ۱ خردسال ۳,۶۰۰,۰۰۰
اتاق کانکت برای پنج نفر ۵ بزرگسال، ۱ خردسال ۴,۲۵۰,۰۰۰

شماره تماس: ۰۴۱۳۴۴۳۴۱۴۸

آدرس: تبریز-خیابان راه آهن-بالاتر از چهار راه خطیب

لوکیشن هتل شایان روی نقشه

بهترین هتل های سنتی تبریز

هتل عمارت سرخه ای

بوتیک هتل عمارت میرزا مهدی فراش باشی، که به نام عمارت سرخه‌ای تبریز هم معروفه، تو یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین محله‌های شهر یعنی محله سرخاب واقع شده. این بنا اصلش متعلق به دوره قاجار و خونه تاریخی “فراش باشی” بوده، که خودش داماد مظفرالدین شاه بوده. این عمارت بعد از خریداری در سال ۱۳۹۲، تحت عملیات بازسازی قرار گرفت و سرانجام در سال ۱۴۰۲ بازسازی‌اش به پایان رسید. از نکات مثبت این هتل بوتیک، دسترسی راحتش به مراکز خرید و جاهای تاریخی-فرهنگی مثل مقبره‌الشعرا، موزه قاجار و بقیه دیدنی‌های تبریز زیباست. اگر دنبال یه تجربه اقامت تو یه فضای سنتی و تاریخی با حال و هوای قدیم تبریز هستی، این بوتیک هتل می‌تونه انتخاب خیلی خوبی برات باشه.

نوع اتاق ( همراه با صبحانه و اینترنت رایگان در همه آن ها ) قیمت با تخفیف (تومان)
اتاق دو تخته B ۳,۱۰۰,۰۰۰
اتاق دو تخته A ۳,۶۰۰,۰۰۰
اتاق سه تخته ۴,۷۰۰,۰۰۰
اتاق چهار تخته ۵,۹۰۰,۰۰۰

شماره تماس: ۰۴۱۳۵۲۵۹۵۸۱

آدرس: تبریز، خیابان ثقه الاسلام، روبروی امامزاده سید حمزه، کوچه بهروزیه، نبش کوچه بافته چی

لوکیشن عمارت سرخه ای روی نقشه

اگر ساکن آذربایجان شرقی هستید و دوست دارید حتی برای یک شب هم که شده تجربه اقامت تو یکی از این هتل ها رو داشته باشید، به کمک بهترین آژانس مسافرتی تبریز میتونید این هتل های معرفی شده رو رزرو کنید.

بهترین هتل های لوکس تبریز

هتل های بین المللی،پارس، شهریار و پارک لاله با توجه به امکانات ویژه ای که در اختیار مسافراشون قرار میدن، جزو لوکس ترین هتل های تبریز محسوب میشن.

بهترین هتل های سنتی تبریز

بوتیک هتل سرخه ای، یه انتخاب فوق‌العاده برای کساییه که دنبال یه تجربه خاص و متفاوت از اقامت لوکس و تاریخی هستن. این هتل با یه ترکیب هنری از زیبایی‌های معماری و هنر دوره قاجار، انگار شما رو به یه سفر به گذشته می‌بره. شما تو این هتل می‌تونید با میراث فرهنگی و تاریخی اون زمان به شکل خیلی عمیق‌تر آشنا بشید و از نزدیک این فضا رو حس کنید. یه جورایی هم آرامش اون زمان رو دارید، هم حال و هوای لوکس و مدرن امروز رو. بجز این مجموعه، هتل زیبای لاله کندوان هم یکی از بهترین هتل سنتی تبریز محسوب میشه که یه شب متفاوت رو براتون رقم میزنه.

بهترین هتل های تبریز از نظر مردم

از جمله هتل هایی که بیشتر مسافران از خدماتشون رضایت کامل داشتن میتونیم به گسترش و شایان اشاره کنیم.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *