بهترین رستوران های جاده چالوس

معرفی بهترین رستوران های جاده چالوس + نظرات مردم

همه ما جاده چالوس رو می‌شناسیم، یه جاده پر از پیچ و خم که به شمال کشور می ‌ره. این جاده انقدر خاطره‌ انگیزه که اگه بتونه حرف بزنه، قصه‌ های زیادی از دلش بیرون میاد، قصه‌ هایی که از هزار و یک شب هم قشنگ‌ تره.

خیلی ‌ها عاشق سفر به شمال هستن و جاده چالوس هم یکی از دلایل اصلی این عشق به حساب میاد. این جاده تو هر فصلی یه زیبایی خاص داره و هیچوقت خلوت نمی‌ مونه.همه این‌ ها باعث شده که جاده چالوس به یه مقصد گردشگری مهم تبدیل بشه. خیلی‌ ها، مخصوصا تهرانی‌ ها و کرجی ‌ها، برای استراحت و تفریح تو تعطیلات یا حتی یه سفر یه روزه، به این جاده میان و ازش لذت می‌ برن.

شاید اگه یه کم به خاطرات خودتون فکر کنید، یاد فیلم ‌ها و سریال‌ های زیادی بیفتید که داستانشون تو این جاده اتفاق افتاده. یا حتی یاد زوج‌ هایی که تو رستوران ‌های این جاده با هم آشنا شدن و بعدش ازدواج کردن.

بهترین رستوران های جاده چالوس کجاست؟

جاده چالوس انقدر قشنگه که آدم نمی‌تونه با کلمات توصیفش کنه، اما تو این مقاله می‌خوایم این جاده رو از یه زاویه دیگه بهتون معرفی کنیم، از زاویه غذا خوردن، که یکی از بزرگترین لذت‌ های زندگیه.تو این مسیر دلنشین، رستوران‌ های خیلی زیادی هستن که هر کدوم یه جور خاص و منحصر به فرد هستن و سفر شما رو به یه تجربه لذت ‌بخش تبدیل می ‌کنن.

تو این مقاله، چنتا تا از محبوب ‌ترین رستوران‌های جاده چالوس رو بهتون معرفی می‌ کنیم. اگه الان گرسنه ‌اید، یا چند ماهه که به جاده چالوس نرفتید، یا حتی یادتون نمیاد که آخرین بار کی ماهی یا چلوکباب خوردید، پیشنهاد می ‌کنیم که این مقاله رو تا آخر بخونید. شاید بعد از خوندن این مقاله، دیگه آدم قبلی نباشید!

رستوران میرزایی جاده چالوس

رستوران میرزایی

حدود 50 ساله که رستوران ‌های جاده چالوس پاتوق مسافرها و گردشگرها شده. رستوران میرزایی هم یکی از همین رستوران‌های قدیمی و باسابقه‌ ست که از 50 سال پیش تا حالا داره به مشتری‌ هاش غذاهای خوشمزه می‌ ده.

این رستوران تو کیلومتر 9 جاده چالوس قرار داره، یعنی همون اول جاده. واسه همین اگه هوس یه غذای لذیذ قبل از شروع سفر به سرت زد، میرزایی یه گزینه عالیه.

تو منوی رستوران میرزایی می‌تونی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی رو پیدا کنی. از کباب و جوجه کباب و باقالی پلو و زرشک پلو با گردن بگیر تا پاستا و پیتزا و استیک و جوجه چینی و بیف استراگانف و… . خلاصه که هر چی دلت بخواد اینجا پیدا می‌شه.اگه هم به غذاهای دریایی علاقه داری، می‌تونی از منوی متنوع این رستوران انواع ماهی و میگو و بشقاب دریایی رو سفارش بدی.

قبل از غذای اصلی هم می‌تونی با یه پیش‌ غذای خوشمزه اشتهات رو باز کنی. سالاد سزار، سالاد یونانی، سالاد شیرازی، فتوش، میرزاقاسمی، حمص، دیپ لوبیا، سیب‌ زمینی سرخ ‌کرده با سس ‌های مختلف، قارچ سوخاری، زیتون پروده، بورانی اسفناج و… فقط یه گوشه ‌ای از پیش‌ غذاهای خوشمزه رستوران میرزایی هستن. خلاصه که اگه دنبال یه رستوران خوب با غذاهای متنوع و باکیفیت تو جاده چالوس هستی، رستوران میرزایی می ‌تونه یه انتخاب عالی باشه.

نکاتی که باید یادت باشه:

رستوران میرزایی فضای باز و سالن داره، پس می‌تونی با توجه به سلیقه‌ ت هر کدوم رو که دوست داری انتخاب کنی.

این رستوران آخر هفته‌ ها و روزهای تعطیل خیلی شلوغه، پس اگه می‌خوای تو صف معطل نشی، بهتره زودتر بری.

قیمت غذاهای رستوران میرزایی نسبت به کیفیتش مناسبه، ولی خب ممکنه برای بعضیا یه ذره گرون باشه.

شماره تماس: 02635353893

نظرات مردم:

همه چیز عالی تو این رستوران شروع میشه و عالی تموم میشه کباب برگ بسیار لذیذ جوجه ترش عالی کباب ترش قابل قبول برنج بسیار خوب ایرانی و عالی سرویس چای هم عالی رستوران تمیز سرویس دعی مناسب

 

رستوران میرزائی می تواند یک انتخاب قابل اطمینان در بین رستوران های جاده چالوس باشد. از نظر سازمان گردشگری، رتبه ممتاز دریافت کرده است هم فضای سالن دارد و هم کنار رودخانه.منو ایرانی و فرنگی دارد. غذا زود آماده شد. پرسنل هم خوب و منظم بودند. متاسفانه به دلیل شرایط فعلی، قیمت غداها هم خیلی بالا رفته.جدا حساب شدن برنج به نظر من منطقی نیست. سفارش ما کباب سلطانی و کباب ترش و بورانی اسفناج و سالاد شیرازی بود. در مجموع قابل قبول بود. کوبیده از دو کباب دیگر نمره پائین تری می گیره.

رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده

ارکیده رو که همه میشناسن، یه رستوران زنجیره ای معروف که یه شعبه هم تو جاده چالوس داره.این رستوران غذاهای خیلی خوشمزه ای داره، از انواع کباب و جوجه و ماهیچه بگیر تا دیزی. محیطش هم خیلی قشنگ و دلنشینه، مخصوصا اگه تو فصل بهار یا تابستون بری و بتونی تو فضای باز بشینی و از صدای رودخونه هم لذت ببری.

منوی پیش غذای رستوران ارکیده هم خیلی متنوعه، از سوپ جو و شیر و سیب زمینی سرخ کرده بگیر تا میرزاقاسمی و کشک بادمجان و انواع سالاد.فضای رستوران خیلی بزرگه و تخت های چوبی داره که میتونی راحت بشینی و از غذات لذت ببری. یه قسمت کافه هم داره که میتونی بری قهوه و دم نوش و کیک بخوری و استراحت کنی.

شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۳۵۳۵

نظرات مردم:

فضای عالی+ غذای باکیفیت.

اینجاتیکه ای از بهشته، هر فصلی که برین کیف خودشو داره.

پرسنل اموزش دیده و سرعت بالای سرو غذا واقعا قابل تعریف کردنه.

من برای تولد مادر و پدرم همیشه اینجارو انتخاب میکنم و کلی خاطره داریم خانوادگیازش

 

کیفیت غذا عالیه . من جوجه فسنجونیشون رو خیلی دوست دارم . ماهی رو هم واقعا خوب می پزن . سرویس میز و سفره هم خوبه . راستی برانی ماست و اسفناجشون رو از دست ندید . همه چیز ارکیده خوبه خلاصه

رستوران دونا جاده چالوس

رستوران دونا

رستوران دونا تو جاده چالوس حسابی معروفه. دکور داخلش مثل رستوران‌ های قدیمی بین راهیه که خیلی لاکچری نیستن، ولی غذاشون انقدر خوشمزه‌ست که آدم سیر نمی‌ شه!

این رستوران یه جای خوب با چشم‌انداز قشنگ جاده چالوسه. غذاش هم عالیه و برای کسایی که دنبال رستوران‌ های ساده می ‌گردن یه انتخاب خیلی خوبه. تو رستوران دونا می‌ تونی انواع کباب و جوجه‌ کباب و… رو سفارش بدی، ولی باقالی ‌پلو با گوشت گردن و ماهی قزل‌ آلاش خیلی معروفه و بین مسافرا خیلی محبوبه.

اگه می‌ خوای یه صبحانه خوشمزه تو یه محیط ساده و صمیمی بخوری، رستوران دونا یه جای عالیه.

شماره تماس: 01144694400

نظرات مردم:

برای یه رستوران بین راهی خوبه و سرویس منظم و خوبی دارن. البته من صبحانه اینجا بودم و در مورد کیفیت غذاهای نهار یا شام نمی تونم نظر بدم.

 

رستوران دونا، بعد از کندوان یکی از قدیمی ترین رستوران ها جاده چالوس بوده و هست. تا حدود ده سال پیش هر باری که از جلو دونا عبور می کردیم، حجم ماشین های پارک شده واقعا قابل توجه بود، ولی از اون سابقه ی خوب چیزی نمونده. هفته آخر آبان که به این رستوران رفتم واقعا، از وضعیت اش متاسف شدم. کیفیت در حد متوسط شده و ظواهر رستوران به شدت قدیمی و سرویس های بهداشتی اش فاجعه شده.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

مقالات پربازدید