بهترین آژانس های مسافرتی کرمان

بهترین آژانس های مسافرتی کرمان در 1403 ـ (لوکیشن + شماره تماس)

تو این دنیای شلوغ که همه دنبال سفر و گشت‌وگذارن، آژانس‌های مسافرتی تو کرمان حسابی رونق گرفتن. دیگه لازم نیست دنبال هواپیما و هتل بگردی، فقط کافیه بری یه سر به یکی از این آژانس‌ها بزنی و بگی کجا میخوای بری، اونا همه چی رو برات ردیف می‌کنن. تو این مقاله میخوایم یه سری از ببهترین آژانس های مسافرتی کرمان رو بهت معرفی کنیم و بگیم که چه خدماتی ارائه میدن و چه جوری میتونی باهاشون یه سفر فوق العاده رو تجربه کنی. حواست باشه که ما این اطلاعات رو جمع آوری کردیم تا یه راهنمای کامل بهت بدیم و بتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی.

بهترین آژانس های گردشگری در کرمان

آژانس کرمان زمین

کرمان زمین، اولین و قدیمی‌ترین آژانس مسافرتی کرمان هستش. توی کرمان زمین تمام تلاششون رو می‌کنن که سفر فوق‌العاده و رویایی رو برای شما رقم بزنن. تورهای گردشگری با راهنمای‌های مجرب، هتل‌های درجه یک با امکانات کامل، و خدمات بی‌نظیر فقط یه بخش از چیزاییه که توی کرمان زمین به شما ارائه می‌دن. آژانس مسافرتی کرمان زمین با تعهد به کیفیت، نوآوری و رضایت شما، یه تجربه سفر بی‌نظیر رو براتون رقم می‌زنه. تیم مجرب و متخصص توی کرمان زمین، با سال‌ها تجربه توی این کار، تمام تلاششون رو می‌کنن که سفری امن، راحت و خاطره‌انگیز رو برای شما تدارک ببینن. شعارشون هم اینه: “کرمان زمین، جایی که سفرهای شما شگفت‌انگیز می‌شوند”.

شماره تماس: 03432225977

بهترین آژانس هواپیمایی در کرمان

آژانس هواپیمایی تاپ سیر

تاپ سیر، یه آژانس هواپیمایی و جهانگردی با سابقه، هست که از سال 1381 توی کرمان کار می‌کنه. مدیرش، آقای مجید دهقانی مجوزهای لازم رو هم از سازمان‌های هواپیمایی، میراث فرهنگی و حج و زیارت گرفته که خیالتون راحت باشه. تاپ سیر توی یه عالمه کار تخصص داره:

  • می‌تونه بلیط هواپیما برای همه مسیرهای داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس رو براتون جور کنه.
  • ویزا می‌گیره.
  • هتل رزرو می‌کنه، چه تو ایران، چه خارج.
  • تورهای زیارتی و سیاحتی گروهی و انفرادی به همه جا داره، از عتبات عالیات و حج عمره گرفته تا گشت و گذار تو استان کرمان.
  • کارکنان تاپ سیر هم خیلی باحال و خوش‌برخوردن. از ساعت 7:30 صبح تا 8 شب هم دو شیفت کار می‌کنن که هر وقت دلت خواست بری سراغشون.
  • راستی، تاپ سیر یه کار دیگه هم بلده که خیلی‌ها حالشو می‌کنن: پرواز چارتر می‌ذاره. از کرمان به نجف و بغداد با ماهان و قشم ایر. یه پرواز چارتر دیگه هم داره که فقط خودشون برگزار می‌کنن: کرمان به تفلیس.

آدرس: خیابان شهید چمران-جنب هتل امین

شماره تماس: 03432250900

آژانس مسافرتی هفت آسمان کویر

هفت آسمان از سال 1389 توی کار مسافرت و گردشگریه و توی این سال‌ها یه چیز خیلی مهم براش اولویت داشته: اینکه شما از سفرتون راضی باشین. به همین خاطر با ارائه بهترین خدمات و جدیدترین امکانات تونسته توی این صنعت اسم و رسمی برای خودش دست و پا کنه. از یه طرف هم استقبال شما عزیزان از خدمات هفت آسمان خیلی بالا بوده و به همین خاطر تونسته مسیرهای پروازیش رو به سرعت گسترش بده و الان توی اکثر مسیرهای اصلی دنیا پرواز داره. هدف اصلی هفت آسمان اینه که با قوی‌ترین امکانات، بالاترین استانداردها و کامل‌ترین شبکه توزیع، بهترین خدمات رو به شما ارائه بده. برای رسیدن به این هدف، از نظرات و پیشنهادات شما هم استفاده می‌کنه و با همکارهاش توی خطوط هوایی و راهنمایان گردشگری در ارتباطه تا یه سفر بی‌نقص و خاطره‌انگیز رو براتون رقم بزنه.

آدرس: خیابان شهید رجایی-روبروی فرهنگسرای کوثر-شرکت خدمات مسافرتی هفت آسمان کویر

شماره تماس: 03432239316

بهترین آژانس گردشگری در کرمان

آژانس هواپیمایی کرمان بالان

آقای محمد شیبانی، مدیر آژانس هواپیمایی کرمان بالان، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت گردشگری، اولین چارتر کننده پروازهای داخلی و خارجی در استان کرمان هستش. کرمان بالان با ارائه پروازهای چارتری به مقاصد مختلف، از جمله کرمان-دبی، کرمان-استانبول، کرمانشاه-دبی، همدان-دبی، زاهدان-دبی، کرمان-دمشق، کرمان-کربلا و کرمان-نجف، حسابی توی کار سفرهای هواییه. تیم مجرب و متخصص کرمان بالان، با دانش و تجربه‌شون، تمام تلاششون رو می‌کنن که بهترین خدمات رو به شما ارائه بدن و رضایت شما رو جلب کنن.

آدرس: خیابان شهید نامجو (اقبال) حدفاصل کوچه 4 و 6

شماره تماس: 3607 034

آژانس جنوب شرق

آدرس: کرمان – خیابان پیروزی

شماره تماس: 03432222701

آژانس هواپیمایی نارین گشت ماهان

آدرس:  کرمان، خیابان والفجر جنوبی

شماره تماس: 03432473801

بهترین آژانس مسافرتی کرمان چه ویژگی هایی دارد؟

آژانس‌های مسافرتی در کرمان مثل یه راهنمای سفر عمل می‌کنن که به شما کمک می‌کنن تا یه تعطیلات عالی رو تجربه کنید.

  • برنامه‌ریزی سفر: از مهم‌ترین وظایف آژانس‌ها، برنامه‌ریزی سفره. فرقی نمی‌کنه که دنبال یه تعطیلات کوتاه آخر هفته باشید یا یه سفر خارجی طولانی، آژانس‌ها می‌تونن با توجه به علایق و بودجه شما، بهترین برنامه رو بچینن.
  • انتخاب تور: تورهای مختلفی رو به شما پیشنهاد می‌کنن که شامل بلیط هواپیما یا قطار، رزرو هتل، گشت و گذار و … می‌شه.
  • اطلاعات تکمیلی: اطلاعات کاملی رو در مورد مقصد سفر، مثل آب و هوا، فرهنگ، جاذبه‌های گردشگری و … به شما ارائه می‌دن.
  • رزرو: می‌تونن بلیط هواپیما یا قطار، هتل و هر چیز دیگه ای که برای سفرتون لازم دارید رو رزرو کنن.
  • ارتباط با مشتری: از طریق تلفن، ایمیل، پیامک و … با شما در ارتباط هستن و تا زمان برگشت از سفر، خیالتون رو از بابت هر مشکلی راحت می‌کنن.

با استفاده از تورهای این آژانس ها می تونید از دیدن جاذبه های گردشگری کرمان هم نهایت لذت رو ببرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مقالات پربازدید