بهترین آژانس های مسافرتی کاشان

معرفی بهترین آژانس های مسافرتی کاشان ـ [لوکیشن + شماره تماس]

یکی از بهترین راه‌ها برای گذروندن وقت آزاد، مسافرته، مخصوصاً اگه با یه آژانس مسافرتی خوب تو کاشان بری! بعضی‌ها عاشق این هستن که خودشون برنامه سفرشون رو بچینن و از مسیر لذت ببرن. اینجوری بدون هیچ برنامه‌ریزی قبلی برای هتل یا گشت و گذار، راهی می‌شن و بعد از رسیدن به مقصد، هر چی که دلشون خواست، هتل و رستوران رزرو می‌کنن، به خرید می‌رن، تفریح می‌کنن و از جاهای تاریخی دیدن می‌کنن. اما خب خیلی‌ها هم هستن که ترجیح می‌دن همه چی از قبل مشخص باشه و خیالشون راحت باشه که همه چی مرتبه. اینجوری می‌تونن از سفرشون نهایت لذت رو ببرن و بدون استرس و نگرانی فقط به خوش‌گذرونی فکر کنن. بهترین آژانس های مسافرتی کاشان اینجاست که به کمکتون بیاد تا تمام برنامه‌ریزی سفرتون رو انجام بده، از رزرو هتل و بلیط تا گشت و گذار و ترانسفر.

بهترین آژانس های گردشگری کاشان

آژانس هواپیمایی پرستوی کویر

می‌خوای یه سفر بی‌نظیر رو تجربه کنی؟ دنبال یه آژانس هواپیمایی مطمئن و کار بلد تو کاشان میگردی؟ پس دیگه معطل نکن و یه سر به پرستوی کویر کاشان بزن! توی پرستوی کویر با راه اندازی سیستم فروش آنلاین، یه عالمه خدمات نوین رو بهت ارائه می‌ده تا بتونی راحت‌تر و سریع‌تر از هر زمان دیگه‌ای، بلیط هواپیما، تور، هتل و هر چی که برای یه سفر خوب لازم داری رو رزرو کنی. فرقی نمی‌کنه که کی و کجا می‌خوای بری، این مجموعه 24 ساعته آمادست تا بهت کمک کنه یه سفر فوق‌العاده رو برنامه‌ریزی کنی و خاطره‌های قشنگی رو برای خودت بسازی.

راستش رو بخوای، توی این دوره زمونه که همه چی آنلاین شده، دیگه نیازی نیست برای یه رزرو ساده ساعت‌ها وقت صرف کنی و دنبال آژانس بگردی. کافیه یه سری به سایت پرستوی کویر به نشانی https://www.parastookavir.com/ بزنی و با چند کلیک ساده، همه کارهاتو انجام بدی. این آژانس با بهترین هتل‌ها، ایرلاین‌ها و شرکت‌های مسافرتی همکاری می‌کنه تا بتونه بهترین خدمات رو با مناسب‌ترین قیمت‌ها بهت ارائه بده.

آدرس: خیابان شهید زیارتی. نبش چهارراه تربیت
شماره تماس: 03155546568

شرکت مسافرتی و جهانگردی تیزگشت

تیزگشت یه آژانس مسافرتیه که با یه تیم ۲۰ نفره خلاق، باسابقه و پرانرژی توی ایران و استرالیا فعال شده. اسمشون رو از یوزپلنگ ایرانی (چیتا) گرفتن که تندترین دونده‌ی دنیاست. تیز هم یعنی باهوش، دقیق، زیرک و تیزبین. مجموعه تیزگشت همه تلاششون رو میکنن که بهترین و سریع‌ترین خدمات و پشتیبانی آنلاین رو تو طول سفر به شما مسافرها ارائه بدن. اولویت تیزگشت آوردن گردشگرهای خارجی به ایرانه که زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران رو توی یه سفر امن و خاطره‌انگیز بهشون نشون بده. یه سری از خدمات آژانس مسافرتی تیز گشت :

  • تورهای داخلی و خارجی
  • رزرو هتل های داخلی و خارجی
  • پروازهای داخلی و خارجی
  • رزرو بلیط قطار
  • ویزا
  • برگزاری کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری و علمی
  • برگزاری تورهای ورزشی
  • خدمات گردشگری سلامت

آدرس: خیابان بهشتی، شرکت مسافرت هوایی و گردشگری تیزگشت

شماره تماس: 09001950999

بهترین شرکت مسافرتی و جهانگردی در کاشان

آژانس مسافرتی بهرا سیر

شرکت خدمات مسافرتی بهراد سیر توی سال 95 توسط یه گروه از عاشقان سفر و گردشگری راه اندازی شده. از همون اول کارشون، یه هدف خاص داشتن: اینکه به مسافرهایی که به کاشان میان، چه ایرانی و چه خارجی، بهترین خدمات رو ارائه بدن. کارشون فقط به تور و هتل خلاصه نمیشه. اونا راهنماهای مجرب و کاربلد هم دارن که حسابی توی کارشون واردن و می‌تونن اطلاعات کاملی در مورد جاذبه‌های گردشگری کاشان بهتون بدن. بهراد سیر یه عالمه گشت و گذار متنوع توی منطقه فرهنگی کاشان هم تدارک دیده که می‌تونید به صورت انفرادی یا با گروه برید و ازشون لذت ببرید. فرقی نمی‌کنه که دنبال یه سفر کامل به کاشان باشید یا فقط یه بخش از خدمات رو لازم داشته باشید، بهراد سیر همه جوره کنار شماست.

شرکت خدمات مسافرتی بهراد سیر یه طرح جالب و عام‌المنفعه داره اجرا می‌کنه. می‌خواد توی 6 سال آینده، راهنمای تخصصی برای ابنیه تاریخی کاشان تربیت کنه. جریان از این قراره که با همکاری اداره میراث فرهنگی، دانشجوهای رشته گردشگری رو آموزش می‌دن و بعد به عنوان راهنمای افتخاری توی بناهای تاریخی مشغول به کار می‌شن. اینجوری هم دانشجوها تجربه عملی کسب می‌کنن و هم گردشگران داخلی و خارجی می‌تونن از اطلاعات دقیق و جالبی درباره تاریخچه و معماری این بناها استفاده کنن. راستی تا حالا با کلی از سازمان‌ها و مراکز مهم هم برای اجرای این طرح قرارداد بستن، مثل:

  • اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان
  • شهرداری آران و بیدگل
  • سازمان حمل و نقل شهری کاشان
  • بیمه پاسارگاد
  • مجتمع تفریحی خزل آباد
  • سازمان صدا و سیما
  • مجتمع تفریحی یاس کویر و شرکت ایران فان

آدرس: خیابان ستوده – میدان شورا

شماره تماس: +98 919 098 1153

آژانس سفر دوستان کاشان

شرکت خدمات مسافرت هوایی سفردوستان بیشتر از 30 ساله که تو این کاره و تورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما، رزرو هتل، گواهینامه بین المللی و خلاصه هر چی که برای یه سفر خوب لازم داری رو برات تدارک میبینه. نمایندگی رسمی شرکت مای تراول ترکیه هم هست که تورهای استانبول رو با قیمت های عالی بهت می ده. حالا یه خبر خوب دیگه! شرکت سیتاکو رو تو دبی تاسیس کرده که اولین شرکت مسافرتی تو کاشان باشه که تو خارج از ایران هم شعبه داره. اینجوری تورهای خارجی رو راحت تر از همیشه می تونی از کاشان بگیری و خیالت هم از قیمت ها راحت باشه چون بهت گارانتی قیمت هم میدن. تورهای خارجی از کاشان، تور دبی و تور استانبول با شرایط ویژه و قیمت های عالی منتظر تو هستن!

آدرس: انتهای خیابان غزنوی، شرکت سفر دوستان

شماره تماس: 09129218348

شرکت گردشگری لحظه های ماندگار

آدرس: کوچه پیروز نیا، خیابان آیت الله کاشانی، پلاک نبش، بعد از فروشگاه شکرریز

شماره تماس: 09133628154

بیشتر بخوانید: بهترین مکان گلاب گیری کاشان

کار بهترین آژانس های مسافرتی کاشان چیست؟

آژانس‌های مسافرتی کاشان مثل یه واسطه عمل می‌کنن که کار مسافرها رو خیلی راحت‌تر می‌کنن. فکر کن داری می‌خوای به یه سفر خارجی یا داخلی بری. باید بلیط هواپیما یا اتوبوس بگیری، هتل رزرو کنی، ببینی چه جوری به جاهای مختلف بری و هزار تا کار دیگه. خب حالا تصور کن یه نفر باشه که همه این کارها رو برات انجام بده، اونوقت خیالت راحته و می‌تونی بدون استرس به سفرت فکر کنی. این همون کاریه که بهترین آژانس‌های مسافرتی تو کاشان انجام می‌دن. اونا با هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر ارائه دهندگان خدمات مسافرتی در ارتباط هستن و می‌تونن بهترین گزینه‌ها رو با توجه به نیاز و بودجه شما پیدا کنن.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =

مقالات پربازدید