بهترین آژانس های مسافرتی رشت

بهترین آژانس های مسافرتی رشت با مشخصات کامل (آدرس + شماره تلفن)

امروزه توی دنیا، گردشگری یه جور بیزینس پرسود و یه پل فرهنگی بین کشورها شده. دفاتر مسافرتی مثل یه راهنمای کارکشته عمل می‌کنن و تمام کارای لازم برای سفر یه گردشگر، چه داخلی باشه چه خارجی، رو انجام می‌دن. از رزرو بلیط و هتل گرفته تا گشت و گذار و حتی معرفی جاذبه‌های هر شهر، همه و همه به عهده این دفاتره. با ما همراه باش تا با بهترین آژانس های مسافرتی رشت آشنا بشی تا بتونی یه سفر خوب و راحت داشته باشه.

کارکنان این دفاتر همگی آدم‌های کاربلدی هستن که تمام اطلاعات لازم رو درباره تورها، پروازها، هتل‌ها و هر چیز دیگه ای که مربوط به سفرتون باشه دارن. خلاصه که می‌تونید با خیال راحت ازشون مشاوره بگیرید و بهترین انتخاب رو برای سفرتون داشته باشید.

بهترین آژانس های گردشگری رشت

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ترنج گشت

ترنج گشت یه آژانس هواپیمایی و مسافرتی مجاز و با سابقه هست که با هدف ارائه بهترین خدمات به شما مسافرین عزیز و شرکت‌های محترم همکار تاسیس شده. آژانس ترنج گشت با یه تیم مجرب و کاربلد تمام تلاشش رو می‌کنه که سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیز برای شما رقم بزنه.

توی ترنج گشت می‌تونی:

  • بلیط هواپیما برای همه جای ایران و دنیا رزرو کنی.
  • توی بهترین هتل‌های ایران و خارج از کشور اقامت داشته باشی.
  • برای سفرت بیمه مسافرتی تهیه کنی.
  • ویزای هر کشوری که می‌خوای بری رو بگیری.
  • بلیط قطار و اتوبوس بخری.
  • بار و وسایلت رو به هر جای دنیا که می‌خوای بفرستی.
  • یه تور داخلی یا خارجی برنامه‌ریزی کنی و با خیال راحت سفر کنی.
  • یه سفر طبیعت‌گردی فوق‌العاده رو تجربه کنی.
  • با دوستات، خانواده‌ات یا همکارات یه سفر گروهی داشته باشی.
  • یه سفر مخصوص برای بچه‌ها رزرو کنی.
  • کلی خدمات دیگه که می‌تونی از وبسایت یا با تماس با همکاران توی ترنج گشت ازشون باخبر بشی.

آدرس : رشت ، پارک ملت ، میدان شهید بابک نوری ، پلاک 22 ـ(لوکیشن روی نقشه)

شماره تماس: 013-33733300

شرکت خدمات مسافرتی سها سیر

تو رشت دنبال یه آژانس مسافرتی مطمئن می‌گردی که تورهای متنوعی داشته باشه و خیالت رو از بابت سفر راحت کنه؟ سها سیر همون چیزیه که دنبالش می‌گردی! این آژانس که به عنوان یکی از تخصصی‌ترین‌ها تو رشت شناخته می‌شه، کلی تورهای جذاب تو برنامه داره که می‌تونی از بینشون انتخاب کنی و یه سفر بی‌نظیر رو تجربه کنی. فرقی نمی‌کنه که دنبال یه تور فرهنگی باشی یا یه تور پرماجرا و ورزشی، گیلان سها سیر برای هر سلیقه‌ای یه تور مناسب داره. می‌خوای به جاذبه‌های تاریخی ایران سر بزنی یا به دل طبیعت بکر کشورهای دیگه سفر کنی؟ فقط کافیه به گیلان سها سیر سر بزنی و از تورهای متنوع داخلی و خارجی‌شون دیدن کنی. راستی، سها سیر فقط تور برگزار نمی‌کنه، بلکه خدمات دیگه‌ای هم مثل رزرو بلیط قطار و هواپیما، رزرو هتل تو هر نقطه از دنیا و حتی گرفتن ویزای فوری رو هم ارائه می‌کنه. با سها سیر خیالت راحته که سفری امن و راحت رو تجربه می‌کنی و خاطرات قشنگی رو برای خودت رقم می‌زنی.

آدرس: خیابان منظریه، جنب مسجد فاطمیه ـ (لوکیشن روی نقشه)

شماره تماس: 33369669 013

آژانس تیام گشت پارسیان

این آژانس با سالها تجربه تو این کار، یه عالمه تور داخلی و خارجی داره که هر کدوم یه جور خاصه. فرقی نمیکنه دنبال یه سفر پرهیجان به دل طبیعت باشی یا یه استراحت تو یه هتل لوکس کنار ساحل، تیام گشت پارسیان یه تور مناسب برای تو داره. اگه هم یه جای باحال برای موندن تو سفرت میخوای، میتونی ازشون هتل رزرو کنی. خیالت هم راحت باشه که بهترین هتل ها رو با بهترین قیمت ها برات پیدا میکنن. تیام گشت پارسیان ویزا هم برات میگیره تا دیگه غصه سفر به خارج از کشور رو نداشته باشی. راستی، این آژانس بلیط هواپیما هم برای همه مسیرها میفروشه و خیالت راحته که با بهترین قیمت میتونی بلیطتو بخری.

آدرس: بلوار دیلمان، جنب تاکسی بی سیم 1800، ساختمان معراج ـ (لوکیشن روی نقشه)

شماره تماس: 01333754700

آژانس مسافرتی ستاره گشت ظفر

آدرس: خیابان ۸۷، ساختمان بوعلی طبقه سوم ـ (لوکیشن روی نقشه)

شماره تماس: 01332122015

آژانس هواپیمایی اشکوری

آدرس: بلوار حافظ، روبروی پارک شهر ـ (لوکیشن روی نقشه)

شماره تماس: 01332330555

اگه میخواید اسم آژانس شما هم داخل این صفحه درج بشه با کارشناسای مجله گردشگری هماهنگ کنید.

بهترین آژانس های هواپیمایی رشت

ویژگی های بهترین آژانس های مسافرتی رشت

آژانس های مسافرتی رشت مثل یه رفیق خوب می‌مونن که توی سفر کمکت می‌کنن. از رزرو بلیط و هتل گرفته تا گشت و گذار و خرید، همه چی رو برات درست و حسابی جور می‌کنن.

چطوری؟

  • بروشور سفر: بهت یه عالمه بروشور می‌دن که بتونی یه تعطیلات عالی رو انتخاب کنی. توش می‌تونی اطلاعات کاملی در مورد مقصد سفر، هتل‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری و … پیدا کنی.
  • بسته پیشنهادی: یه بسته کامل از سفر بهت پیشنهاد می‌کنن که شامل بلیط، هتل، گشت و گذار و … می‌شه. اینجوری خیالت راحته که همه چی مرتبه و نیازی نیست خودت برای هیچی نگران باشی.
  • مشاوره: هر سوالی که داشته باشی، ازشون می‌تونی بپرسی. مثلا در مورد ویزا، ارز، آب و هوا و … اطلاعات کامل بهت می‌دن.
  • ارتباط: از طریق تلفن، ایمیل، پیامک، فکس و حضوری می‌تونی باهاشون در ارتباط باشی و هر سوالی یا مشکلی که داشتی ازشون بپرسی.
  • آژانس‌ها با تورها هم کار می‌کنن. تورها یه برنامه سفر گروهی هستن که به یه مقصد خاص می‌رن. توی تور، همه چی از قبل برنامه‌ریزی شده و تو فقط باید چمدونت رو ببندی و بری.

پیشنهاد میکنیم با بهترین آژانس های مسافرتی ساری هم آشنا بشید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =

مقالات پربازدید