بهترین آژانس های مسافرتی تهران

10+ تا از بهترین آژانس های مسافرتی تهران در 1403

یکی از باحال ترین کارها برای پر کردن وقت‌های خالی، مسافرته. حالا یه راهش اینه که با یه آژانس خوب تو تهران بری و خیالت راحت باشه، یه راهشم اینه که خودت تنهایی بپری تو جاده و از مسیر لذت ببری. بعضی‌ها عاشق این هستن که خودشون برنامه‌ریزی کنن و هر جا دلشون خواست برن. نه هتل رزرو می‌کنن، نه از قبل برنامه‌ای دارن، فقط دل به جاده می‌زنن و می‌رسن شهر مقصد، بعدشم هر چی که خوششون اومد، هتل و رستوران می‌گیرن، می‌رن خرید، تفریح می‌کنن، از جاهای تاریخی دیدن می‌کنن و… . از طرف دیگه یه عده هم هستن که می‌خوان همه چی از قبل مشخص باشه، می‌دونن کجا می‌رن، چه جوری می‌رن، چی می‌خورن، کجا می‌گردن و خلاصه خیالشون راحته. اگه توام جزو دسته دومی و دوست داری با بهترین آژانس های مسافرتی تهران آشنا بشی این مقاله از مجله گردشگری رو از دست نده.

لیست بهترین آژانس های مسافرتی تهران دارای مجوز

آژانس دیاکو پرواز

دیاکو پرواز پارس از زمستون سال 1392 با یه تیم متخصص شروع به کار کرد و خیلی زود تونست با ارائه تورهای اقتصادی باکیفیت، اسم و رسم خوبی توو این بازار پیدا کنه. بعد از یه مدت که کارشون راه افتاد و حسابی تو بازار جا افتادن، دیدن که جای خالی تو زمینه خدمات ویزا به صورت آنلاین وجود داره. برای همین هم دست به کار شدن و سایت “ای ویزا” رو راه انداختن تا یه عالمه خدمات ویزا و کارهای دیگه رو به صورت آنلاین ارائه بدن. حالا دیاکو پرواز پارس شده یه شرکت مسافرتی معتبر که کلی خدمات مختلف رو به مسافرهاش ارائه میده. از تورهای باکیفیت و اقتصادی بگیر تا خدمات ویزا و مهاجرت، همه چی رو میشه تو دیاکو پرواز پارس پیدا کرد.

آدرس: خیابان کوی نصر(گیشا) بین دهم و دوازدهم پلاک سیزده طبقه سیزدهم طبقه دوم واحد6

شماره تماس: 09361198983

لوکیشن دیاکو پرواز روی نقشه

بهترین آژانس گردشگری تهران کجاست

آژانس مسافرتی قصران گشت

قصران گشت با مدیریت آقای مهندس رسول بابایی، توی این سال‌ها یه عالمه تلاش کرده که با ارائه بهترین خدمات، رضایت شما مسافرهای عزیز و بقیه همکارهاشو جلب کنه. توی قصران گشت تورهای لوکس و درجه یک به همه جای دنیا برگزار می‌کنن. از بس که استقبال عالیه، کلی خط هوایی مختلف باهاشون کار می‌کنن و توی مسیرهای پرطرفدار، پروازهای خیلی زیادی دارن. قصران گشت با استفاده از قوی‌ترین امکانات، بالاترین استانداردها و کامل‌ترین شبکه فروش، بهترین سفر رو براتون رقم میزنه. خلاصه که اگه دنبال یه سفر بی‌نظیر و بدون دغدغه می‌گردین، کافیه یه سری به قصران گشت بزنین.

آدرس: شهرک غرب، بلوار پاکنژاد، بالاتر از بلوار دریا، نبش بهاران 2، ساختمان کسری

شماره تماس: 02188697080

لوکیشن قصران گشت روی نقشه

بهترین آژانس هواپیمایی در تهران

آژانس هواپیمایی ستاره ونک

ستاره ونک یه آژانس هواپیمایی و مسافرتیه که بیش از 30 ساله تو این کاره و کلی تجربه داره. از سال 1362 که شروع به کار کردن، یه عالمه اطلاعات و امکانات مختلف برای گردشگری و تورهای طبیعت‌گردی جمع‌آوری کردن و حالا یه منبع کامل برای هر سفری به حساب میان. مهم‌ترین چیز براشون مشتری‌مداریه. تمام سعیشون رو می‌کنن که به هر طریقی که می‌تونن، رضایت شما رو جلب کنن. به خاطر همین هم سال 1362 عضو یاتا شدن که یه سازمان بین‌المللی برای آژانس‌های هواپیماییه. تو ستاره ونک یه عالمه پرسنل کاربلد و متخصص هستن که می‌تونن به شما برای انتخاب بهترین سفر و تور مشاوره بدن. یه فضای آروم و دلنشین هم دارن که حسابی بهتون خوش می‌گذره.

آدرس: چهارراه جهان کودک، به سمت میدان ونک پلاک 53

شماره تماس: 02188880000

لوکیشن ستاره ونک روی نقشه

آژانس مسافرتی شادی آوران سفر

سال 90 بود که برادران همراهیان، شرکت شادی آوران سفر رو خریدن و یه فصل جدید تو کارشون شروع شد. از همون اول با گارانتی هتل پارسیان کیش کار خودشون رو شروع کردن و خودشون رو به عنوان یه چارتر کننده تو بازار گردشگری معرفی کردن. تا به امروز، هر سال هتل های متنوع و زیادی با تعداد اتاق های بالا تو جزیره زیبای کیش رو گارانتی کردن. هتل هایی مثل پارسیان، جام جم، آرامش، سانرایز، شایلی، سارا، گامبرون، صدف، شایگان، شایان، مریم، ایران و مارینا پارک کیش که تو این 10 سال، به صورت مقطعی و سالیانه توسط آژانس شادی آوران سفر گارانتی شده.

آدرس: میدان ونک ، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی، کوچه زاینده رود غربی ،پلاك 7، واحد 2

شماره تماس: 09122148472

لوکیشن شادی آوران سفر روی نقشه

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی نگارستان پرواز پارس

ده ساله که نگارستان پرواز پارس توی سفرهاتون کنارتونه. توی این سال‌ها با کمک متخصص‌های کارکشته‌ تو صنعت گردشگری، همه تلاششون رو کردن که سفرهای مشتریارو به بهترین خاطره‌های زندگیشون تبدیل کنن. با این مجموعه میتونید با خیال راحت سفر کنید و از لحظه به لحظه‌ش لذت ببرید. فرقی نمی‌کنه که دنبال رزرو هتل و پرواز تو ایران باشید یا سراسر دنیا، یا اینکه عاشق تورهای داخلی و خارجی هستید، نگارستان پرواز پارس همیشه کنار شماست. توی نگارستان پرواز پارس، با ارائه بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت‌ها، تمام سعیشون رو می‌کنن که رضایت کامل شما رو جلب کنن. پشتیبانی 24 ساعته‌ شون هم خیالتون رو از هر نظر راحت نگه می‌داره.

آدرس: فلکه دوم صادقیه – برج گلدیس – طبقه پنجم – واحد 521

شماره تماس: 02191001066

لوکیشن آژانس نگارستان پرواز پارس روی نقشه

آژانس مسافرتی لاچین سیر

لاچین سیر یه آژانس هواپیمایی مجازه که از سال 1374 زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری فعالیت می‌کنه. توی این سال‌ها کلی تجربه تو زمینه سفر و گردشگری جمع‌آوری کرده و حالا می‌خواد یه جور دیگه به شما خدمت‌رسانی کنه. از سال 1390 که یه تیم جدید اومد سر کار، کلی تغییرات تو لاچین سیر ایجاد شد.  شده یه آژانس چارتر کننده پرواز تو مسیرهای مختلف و با استخدام آدم‌های متخصص و با تجربه، سعی می‌کنه بهترین خدمات رو به شما ارائه بده. از جدیدترین ابزارهای اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنه تا بتونه کامل‌ترین اطلاعات رو درباره مقاصد گردشگری به شما بده. همچنین، تمام تلاششون رو می‌کن که برنامه سفر شما دقیق اجرا بشه و از خدماتی که ارائه می‌دن راضی باشید. تو لاچین سیر، حقوق مسافرین خیلی مهمه و میخوان که سفری امن و راحت رو تجربه کنید.

ادرس: میدان صنعت ، خیابان فرحزادی ، مجتمع تجاری شهرک غرب ، طبقه 4

شماره تماس: 02141664166

لوکیشن لاچین سیر روی نقشه

آژانس مسافرتی و هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر

فارا گشت با 10 سال سابقه درخشان، به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی ایران شناخته شده و رضایت خاطر مسافران را سرلوحه کار خود قرار داده. با مجوز رسمی از سازمان گردشگری، بر اساس سلیقه و بودجه شما، جذاب‌ترین تورهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی را در سراسر ایران و جهان به شما ارائه می‌ده. یه سری از خدمات فارا گشت:

  • تورهای کامل: مجری مستقیم کامل‌ترین تورهای داخلی و خارجی با هر سلیقه و بودجه‌ای که داری.
  • رزرو هتل: بهترین هتل‌ها رو توی سراسر ایران و جهان برات رزرو می‌کنن.
  • بلیط: بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس رو به راحتی و با بهترین قیمت می‌تونی ازشون تهیه کنی.
  • گشت و گذار: توی شهرها و کشورهای مختلف با گشت‌های متنوع میتونی همراه بشی و از سفرت لذت ببری.

 

آدرس: میدان ولی عصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33

شماره تماس: 02188909296

لوکیشن فارا گشت روی نقشه

آژانس مسافرتی هومن سیر آریا

دنبال سفری بی‌نظیر به ایران یا خارج از کشور هستی؟ هومن سیر آریا با 20 سال سابقه درخشان، تورهای داخلی و خارجی و رزرو هتل رو توی کل ایران بهت ارائه میده. توی سال‌های 1400 تا 1403، توی فرستادن مسافر به وان ترکیه، رکوردار بودن و کلی مسافر عاشق سفرشون شدن! اگه اهل طبیعت‌گردی هستی، هومن سیر آریا بهترین تورهای طبیعت‌گردی رو هم داره. تورهای زمینی آنتالیا هم از محبوب‌ترین تورها هستن که با رضایت 99 درصدی مسافراشون همراه بودن.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان آذربایجان ، روبروی بیمارستان شهریار ، پلاک 1045

شماره تماس: 02191006685

لوکیشن هومن سیر آریا روی نقشه

آژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ملیکاسیر

ملیکاسیر یه آژانس مسافرتی با 20 سال سابقه درخشان توی ایرانه که کلی تور و خدمات باحال داره. تو این 20 سال تونسته به یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران تبدیل بشه. فعالیت ملیکاسیر هم توی ایران و هم خارج از ایرانه. ملیکاسیر کلی خدمات متنوع داره که یه عالمه از اونا رو می‌تونید توی لیست زیر ببینید:

  • قراردادهای ویژه با شرکت‌ها: با شرکت‌های بزرگ قرارداد می‌بنده و بهشون تخفیف‌های ویژه و شرایط پرداخت عالی ارائه می‌ده.
  • تورهای اقساطی: پرسنل شرکت‌ها می‌تونن از تورهای داخلی و خارجی با اقساط 4 تا 9 ماهه و فقط با چک بدون ضامن استفاده کنن.
  • خدمات به آژانس‌های مسافرتی: به بقیه آژانس‌های مسافرتی هم در چارچوب قانون خدمات ارائه می‌ده.
  • اخذ ویزا: برای کشورهای شنگن (آلمان، فرانسه، پرتغال، اتریش)، مولتی شنگن، کانادا (5 ساله) و آمریکا ویزا می‌گیره.
  • اقامت: بهتون کمک میکنه تا اقامت کانادا یا آلمان رو بگیرید.
  • پذیرش تحصیلی: پذیرش تحصیلی تضمینی از کانادا (دبستان تا دانشگاه) رو براتون انجام می‌ده.
  • پیکاپ ویزا: ویزای آمریکا و کانادا رو براتون پیکاپ می‌کنه.
  • تورهای نمایشگاهی: مجری مستقیم تورهای تخصصی نمایشگاهی به آلمان هست.
  • پرواز: پروازهای چارتر داخلی و خارجی رو براتون تنظیم می‌کنه.
  • تورهای متنوع: تورهای اروپایی، روسیه و کلیه کشورهای آسیایی رو با بهترین کیفیت بهتون ارائه می‌ده.
  • راهنما: راهنماهای مجرب و مسلط به زبان‌های مختلف (انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و …) رو توی تورها همراهتون میاره.

آدرس: بلوار میرداماد، بین خیابان شمس تبریزی و نفت شمالی،روبروی پاساژ آرین، پلاک 203 ، طبقه اول واحد 4

شماره تماس: 02188610008

لوکیشن ملیکاسیر روی نقشه

آژانس هواپيمایی ابر آسا پرواز

آدرس: میدان فاطمی – نبش خیابان چهلستون – پلاک 2 – طبقه دوم – واحد 201

شماره تماس: 02188974787

لوکیشن ابر آسا پرواز روی نقشه

آژانس هواپیمایی 20 گشت آریا

آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر از تقاطع زرتشت،نبش کوچه پرستو،مجتمع تجاری پرستو

شماره تماس: 02188921447

لوکیشن 20 گشت آریا روی نقشه

تو این مقاله با بهترین آژانس های مسافرتی تهران آشنا شدید. پیشنهاد میکنیم از مقاله بهترین آژانس های مسافرتی کرج هم بازدید کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

مقالات پربازدید