بهترین آژانس مسافرتی شمال تهران

بهترین آژانس مسافرتی شمال تهران | آدرس + شماره تلفن

اگه دنبال بهترین آژانس مسافرتی شمال تهران می‌گردی، این مقاله دقیقاً همونه که باید بخونی. اینجا می‌خوایم بهترین آژانس‌های هواپیمایی این منطقه رو بهت معرفی کنیم که با خیال راحت بتونی برای سفرهای بعدیت برنامه‌ریزی کنی. چه دنبال یه سفر خارجی لوکس باشی، چه یه تور داخلی جمع‌وجور، این آژانس‌ ها بهترین خدمات رو بهت ارائه میدن.

تبلیغات

لیست بهترین آژانس های هواپیمایی شمال تهران

آژانس هواپیمایی تعطیلات در شمال تهران

آژانس هواپیمایی تعطیلات

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۰۱۹۱

آدرس: میدان قدس ،ابتدای خیابان دکتر شریعتی،کوچه ماهروزاده،پلاک ۱۱

لوکیشن آژانس تعطیلات روی نقشه

شرکت تعطیلات، که از سال ۱۳۵۵ شروع به کار کرده، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین آژانس مسافرتی تهران به حساب میاد. از همون اول با تکیه به دانش و تخصص کارکنانش و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در صنعت گردشگری کشور، هدف اصلی خودش رو روی ارائه بهترین خدمات بر اساس استانداردهای جهانی و داخلی گذاشته.

این شرکت با تلاش و همت، نقش مهمی در توسعه گردشگری و ارتباط بین فرهنگ‌ها داشته و مدیریت اون هم توی تنظیم و تدوین اساسنامه کانون توسعه صنعت گردشگری ایران تلاش‌های ارزنده‌ای کرده.

بر اساس ارزیابی‌هایی که از نظر مدیریت و عملکرد سازمانی انجام شده، آقای دکتر فرزانه، در ۱۵ مهر ۹۵ توی کنفرانس مدیریت پست‌مدرن به عنوان یکی از چهره‌های برجسته و ماندگار مدیریت ایران تقدیر شد. ایشون به عنوان مدیر برتر و شایسته معرفی شدند.

آژانس شمیران گشت در شمال تهران

شمیران گشت

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۶۳۵۷

آدرس: تهران، هتل بین المللی استقلال ، شمیران گشت

لوکیشن شمیران گشت روی نقشه

برای اینکه از دغدغه‌های روزمره دور بشیم و حتی شاید برای کار یا تحصیل نیاز به سفر داشته باشیم، برنامه‌ریزی یک سفر راحت و خاطره‌انگیز می‌تونه سخت باشه. اینجاست که استفاده از خدمات مسافرتی حرفه‌ای مثل شمیران گشت به کمک میاد. مزایای استفاده از خدمات مسافرتی این شرکت:

  • صرفه‌جویی در وقت: برنامه‌ریزی سفر می‌تونه خیلی وقت‌گیر باشه. ولی با کمک گرفتن از خدمات مسافرتی، شما می‌تونید بیشتر از سفر لذت ببرید و وقتتون رو پشت کامپیوتر هدر ندید.
  • دسترسی به اطلاعات و تخفیف‌های خاص: آژانس‌های مسافرتی مثل شمیران گشت به اطلاعاتی دسترسی دارن که برای عموم در دسترس نیست، مثل تخفیف‌ها و پکیج‌های ویژه.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: ممکنه توی سفر با مشکلاتی روبرو بشید. داشتن یه پشتیبانی حرفه‌ای که هر لحظه آماده کمک باشه، می‌تونه خیالتون رو راحت کنه.
  • اطمینان از کیفیت: با انتخاب یه آژانس معتبر، می‌تونید مطمئن باشید که خدماتی که دریافت می‌کنید از کیفیت بالایی برخورداره.

تخصص شمیران گشت تو برگزاری تورهای داخلی و خارجی، گرفتن ویزا و رزرو بلیط هواپیماست، که این تجربه و تخصص رو در طول سال‌ها به دست آورده.توی شمیران گشت با ارائه خدماتی که دقیقا برای شما سفارشی شده و با دقت به جزئیات، یه سفر بی‌دردسر و به یادماندنی براتون فراهم میکنه. چه دنبال دیدن جاهای تاریخی باشید، چه بخواید با فرهنگ‌های جدید آشنا بشید، شمیران گشت همیشه کنار شماست. از دبی تا ترکیه، از یونان تا فرانسه و حتی فراتر از اون، این آژانس هواپیمایی توی شمال تهران آماده است که شما رو توی یه سفر فراموش‌نشدنی همراهی کنه.

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بلندی گشت آسمان

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بلندی گشت آسمان

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۳۰۹۲۱۱

آدرس: تهران – زعفرانیه -خیابان مقدس اردبیلی – مرکز خرید پالادیوم – پلاک ۱۱۸- طبقه هفتم – واحد ۷۰۵

لوکیشن بلندی گشت آسمان روی نقشه

شرکت بلندی گشت همیشه تلاش کرده که برای مسافران عزیز، بهترین و لوکس‌ترین امکانات رو در مقاصد گردشگری انتخاب کنه. سیاست ما اینه که همیشه خدمات خاص و پنج‌ستاره رو ارائه بدیم. برای حمل و نقل، پروازها و ترانسفرها هم از بهترین و معتبرترین موسسات با درجه بالا استفاده می‌کنیم. هدف ما اینه که با برگزاری تورهای لوکس، شما رو با فرهنگ و تمدن کشورهای مختلف آشنا کنیم و این فرصت رو به همه بدیم که از سفر لذت ببرن و تجربه‌های جدیدی به دست بیارن. پرسنل حرفه‌ای ما هم همیشه آماده هستن تا در هر زمینه‌ای به شما خدمات ارائه بدن.

ارین توریست در شمال تهران

آژانس هواپیمایی آرین توریست

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۲۴۱۲۱

آدرس: تهران – نیاوران – بعد از چهار راه مژده – نبش کوچه صالحی – پلاک ۴۹۵ – واحد ۱۰۲

لوکیشن آرین توریست روی نقشه

آژانس مسافرتی آرین توریست یکی از شرکت‌های معتبر خصوصی در تهرانه که با همکاری نزدیک با صدها شرکت مسافرتی توی دنیا تونسته حسابی اسم و رسمی برای خودش دست و پا کنه. این آژانس با یه تیم حرفه‌ای و با تجربه، قول می‌ده که یه سفر حسابی لذت‌بخش رو براتون فراهم کنه. این اعتبار و تجربه‌ای که دارن، نتیجه سال‌ها کار و تلاش توی این زمینست. ما به مشتری‌های عزیزمون این اطمینان رو می‌دیم که با خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دیم، شما رو حسابی راضی کنیم و نشون بدیم که آرین توریست توی کار خودش حرف اول رو می‌زنه.

خدمات آژانس آرین توریست:

  • نمایندگی تمامی خطوط هوایی داخلی و خارجی
  • رزرو آنلاین هتل‌های سراسر جهان با بهترین قیمت و واچر هتل به صورت ریالی
  • برگزاری مستقیم تورهای هفتگی به جاهایی مثل دبی، استانبول، تایلند، هند، چین، سنگاپور، مالزی، بالی، لنگکاوی و پنانگ
  • صدور بیمه‌نامه مسافرتی برای سفرهای خارجی که برای گرفتن ویزا هم تأییدیه داره
  • تخفیف‌های ویژه برای گروه‌های ۹ نفره یا بیشتر در تورهای خارجی
  • برگزاری تورهای کیش
  • گرفتن ویزای ایران برای مهمونای خارجی شما
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001
  • صدور گواهینامه بین‌المللی
  • اگه نیاز داشته باشین، بروشور جدید رو هم براتون می‌فرستیم
  • فروش بلیط قطار رجاء
    آرین توریست همیشه سعی می‌کنه بهترین خدمات رو بهتون ارائه بده و سفرتون رو به یه تجربه خاص و فراموش‌نشدنی تبدیل کنه.

شرکت خدمات مسافرتی سپند پرواز شرق

شماره تماس: ۰۲۱۴۱۲۰۹۰۰۰

آدرس: پاسداران نبش نارنجستان ۴،مجتمع اداری آرتمیس ،طبقه ۱۲ ، واحد۶

لوکیشن سپندپرواز روی نقشه

آژانس هواپیمایی سپند پرواز شرق از سال ۱۳۸۰ فعالیتش رو شروع کرده و همیشه سعی کرده بهترین کیفیت رو ارائه بده. تو این مدت طولانی با استفاده از پیشرفته‌ترین برنامه‌های سفر، تجربیات زیادی به دست آورده و همیشه در کنار مشتری‌هاش بوده تا اون‌ها رو برای دیدن مناظر زیبا و زندگی هیجان‌انگیز همراهی کنه. این مجموعه که یکی از بهترین آژانس های هواپیمایی شمال تهران محسوب میشه، خدمات زیر رو ارائه میده:

صدور بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی
صدور بلیط قطار برای سفرهای داخلی و خارجی
رزرو هتل در ایران و نقاط مختلف جهان
خدمات ویزا
بیمه مسافرتی
رزرو سالن‌های تشریفات اختصاصی

الهه سفر قرن

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۴۰۹۰۱۰

آدرس: تهران. خیابان شریعتی، داخل خیابان ظفر، بعد از نساء، پاساژ ظفر، طبقه دوم، پلاک ۵۰

لوکیشن الهه سفر قرن روی نقشه

اگر ساکن شرق تهران هستید و دنبال یک مجموعه خوب برای برنامه ریزی سفرتون میگردید، مقاله بهترین آژانس‌ مسافرتی شرق تهران رو از دست ندید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *