۹۵ دقیقه متوسط تاخیر پروازهای ایرلاین‌

۹۵ دقیقه متوسط تاخیر پروازهای ایرلاین‌ است !!

متوسط زمان تاخیر پرواز ایرلاین‌ها در ایران ۹۵ دقیقه اعلام شد.

طبق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مردادماه ۱۴۰۲، ۲۵ درصد پروازهای خروجی تاخیر داشتند و متوسط زمان تاخیر پرواز ایرلاین‌ها، به ۹۵ دقیقه رسید.

مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با چند روز تاخیر نسبت به ماه‌های گذشته، گزارش پروازهای ماه مرداد را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست یک درصد افزایش، اعزام و پذیرش مسافر چهار درصد و ارسال و پذیرش بار و پست سه درصد کاهش داشته است.

 

بیشتر بخوانید: چشمه تاپ تاپان کجاست

 

پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست یک درصد، اعزام و پذیرش مسافر پنج درصد و ارسال و پذیرش بار و پست شش درصد کاهش داشته است. پروازهای بین‌المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت نیز نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۱۵ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۱۰ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست شش درصد افزایش داشته است.

کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست چهار درصد، اعزام و پذیرش مسافر شش درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۲ درصد کاهش داشته است. پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست سه درصد، اعزام و پذیرش مسافر چهار درصد وارسال و پذیرش بار و پست هشت درصدکاهش داشته است. پروازهای بین‌المللی نیز نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست ۱۳ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۱۳ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۲۴ درصد کاهش داشته است.

در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پروازها به‌ترتیب در ۱۰ فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، اهواز، کیش، تبریز، اصفهان، بندرعباس، خلیج فارس (عسلویه) و کرمان انجام شده‌ است. از این میزان حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست پروازهای بین‌المللی در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان انجام شده است.

 

منبع: کجارو

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

مقالات پربازدید