بهترین اقامتگاه های کرج

بهترین اقامتگاه های کرج _ از کلبه های قدیمی تا هتل های لاکچری

تو این مقاله، می‌خوایم یه عالمه اطلاعات خفن درباره بهترین اقامتگاه‌ های کرج بهت بگیم، تا بتونی با خیال راحت یه جای باحال برای خودت انتخاب کنی. از کلبه های بوم گردی تا هتل های لاکچری. پس این مطلبو از دست نده.

خانه های قدیمی و اقامتگاه های بوم گردی کرج

یکی از خفن‌ ترین چیزای اقامتگاه ‌های بوم‌ گردی کرج، طبیعت بکر و قشنگ اطرافشه. کرج یه موقعیت جغرافیایی خاص داره و مثل یه دروازه می‌ مونه که به مناطق کوهستانی و طبیعت شمال ایران باز می ‌شه. کوه‌های پرتفوت و نازک، دره‌ ها، رشته کوه‌ها، جنگل‌ ها، آبشارها و چشمه ‌های قشنگ، همه و همه تو این منطقه پیدا می ‌شن.

طبیعت کرج یه دعوتِ ناب به آرامش و زیباییه. تو مسیرهای پیاده ‌روی و کوه‌ نوردی، می‌ تونی از مناظر چشمگیر کوهستان‌ ها و دره‌ها لذت ببری. یا مثلاً می ‌تونی بری به دیدن دریاچه ‌های قشنگ مثل دریاچه ترش، تو آب ‌های آروم و دلنشینش غرق بشی و از چشم‌ اندازهای طبیعی استثنایی لذت ببری.

کاهار اقامتگاه تفریحی کرج

اقامتگاه بوم گردی کاهار

اینجا کلی امکانات و خدمات داره که حسابی بهت خوش می گذره. یه اتاق با یه تخت دو نفره داره که یه خانواده یا گروه دوستانه می تونن توش راحت استراحت کنن. حمام و دستشویی ایرانی و فرنگی هم داره که خیالت از بابت تمیزی و این چیزا راحته.

به جز اتاق اصلی، یه حال با دو تخت و یه سالن با هشت تخت هم داره که اگه تعدادتون زیاد بود، می تونین تو اینا هم بخوابین. اینجوری هم با هم هستین و هم می تونین از همدیگه یه کم فاصله بگیرین.تو بوم گردی کاهار پارکینگ، اینترنت، اتاق ورزش، استخر روباز و آشپزخونه هم داره. خلاصه که همه چی تمومه!

یه عالمه درخت گیلاس، آلبالو و میوه های دیگه هم دور تا دورش هستن که یه منظره قشنگ و یه طبیعت دلچسب به وجود میارن. می تونی بری تو این طبیعت قشنگ قدم بزنی و ازش لذت ببری. پس اگه دنبال یه جای خوب واسه اقامت تو کرجی، بوم گردی کاهار رو یادت نره!

بیشتر بخوانید: مکان برای قرار عاشقانه در کرج

اقامتگاه بوم گردی لزور کندر

اقامتگاه لزور کندر

یه جای قشنگ و طبیعی با 12 تا کلبه که کف خوابن:

 

2 تا کلبه 3 نفره

6 تا کلبه 4 نفره

1 کلبه سنتی 5 نفره

1 کلبه سنگی 6 نفره

1 کلبه سر آسیاب 10 نفره

1 کلبه 30 نفره

در کل میتونه از 200 تا مسافر پذیرایی کنه.

 

یه نکته مهم:

 

تو هر کلبه دستشویی و حمام مشترک هست، یعنی تو محوطه اقامتگاه باید بری دستشویی. این اقامتگاه بوم گردی حموم نداره.

مجموعه لزور کندر یه جای بکر و قشنگه که میتونی توش کلی خوش بگذرونی و خاطره های خوب بسازی.

 

اقامتگاه بوم گردی آهار برغان

اقامتگاه بوم گردی آهار برغان

 

اقامتگاه بوم ‌گردی “آهار” حسابی ترکونده! چرا؟ دو تا دلیل داره: اول، پرسنل باحال و باتجربه ‌ش، دوم، طبیعت قشنگ و بکرش.

اصلاً می ‌دونی، مهم ‌ترین چیز توی یه اقامتگاه بوم‌ گردی چیه؟ پرسنلش! پرسنل اقامتگاه “آهار” همه ‌شون آدم ‌های با حوصله و خوش ‌برخوردی هستن که حسابی از مهمون‌ هاشون پذیرایی می ‌کنن. هر چی بخوای در اختیارت می ‌ذارن و سوالاتت رو هم با حوصله جواب می‌ دن.

 

اما یه چیز دیگه‌ هم هست که “آهار” رو خاص می ‌کنه: طبیعت بکر و قشنگش. این اقامتگاه وسط یه منطقه‌ ی سرسبز و خوش آب و هوا قرار گرفته که پر از کوه و دره و رودخونه ‌ست. درخت‌ ها و گیاه ‌های رنگارنگ هم که دیگه نگم برات! خلاصه که اینجا یه جای آروم و دنجه که می ‌تونی حسابی از طبیعت لذت ببری.

توی “آهار” می‌ تونی بری پیاده ‌روی، کوهنوردی، پیک‌ نیک و کلی تفریح‌ های دیگه. خلاصه که یه جای ایده‌ آله برای کسایی که می‌خوان از شلوغی شهر فرار کنن و چند روزی رو توی آرامش و صلح بگذرونن.

دیمه سو برغان اقامتگاه اطراف کرج

اقامتگاه دیمه سو برغان

“دیمه سو” یه اقامتگاه بوم ‌گردی باحالِ که حسابی تمیزه و قیمت‌ هاش هم خیلی خوبه. اگه دنبال یه جای راحت و تمیز تو دل طبیعت می‌گردی، دیمه سو عالیه. اینجا انقدر همه چی مرتب و تمیزه که حسابی بهت آرامش میده و می ‌تونی یه اقامت بی ‌دغدغه رو تجربه کنی.

اقامتگاه بوم گردی چشم جهان کندر

اقامتگاه بوم گردی چشم جهان کندر

 

“چشم جهان” یه اقامتگاه بوم‌گردیه که توی یه روستای قشنگ و باصفا قرار داره. این اقامتگاه چند تا خونه سنتی و سوئیت داره که می‌تونه تا 50 نفر مهمون رو توی خودش جا بده.

خونه‌ های سنتی 20 متر مربع هستن و مثل خونه‌های قدیمی روستا، ساده و صمیمی هستن. یه سوئیت 30 متری، یه سوئیت 40 متری و یه سوئیت 80 متری هم توی این اقامتگاه هست که برای خانواده‌های بزرگ ‌تر یا گروه‌ های دوستانه مناسب ‌تره.

 

همه سوئیت ‌ها حمام و دستشویی فرنگی و ایرانی دارن و یه آشپزخونه کامل با گاز، سینک و وسایل آشپزی هم توی هر کدومشون هست.برای گرم کردن سوئیت ‌ها از بخاری گازی و شومینه هیزمی استفاده می‌ شه و توی تابستون هم به خاطر هوای خنک کوهستان، نیازی به کولر نیست.

اتاق‌های سنتی هم بخاری گازی دارن که توی زمستون حسابی گرم و صمیمی می ‌شن.خلاصه که اگه دنبال یه جای بکر و باصفا برای اقامت هستین، “چشم جهان” می‌تونه یه انتخاب عالی باشه.

اقامتگاه حاج داوود بزرگمهر

اقامتگاه حاج داوود بزرگمهر

دیمه سو یه اقامتگاه بوم‌ گردی تو دل طبیعته که با کاهگل و چوب ساخته شده و حسابی حال و هوای سنتی داره. یه باغچه خوشگل با حوض و گلدون و درخت ‌های سرسبز هم داره که حس آرامش رو به آدم القا می ‌کنه.

تو این اقامتگاه یه تنور هم وجود داره که می ‌تونی ازش برای پخت نان محلی استفاده کنی و طعم لذیذ نون‌ های محلی رو بچشی.

اتاق‌های دیمه سو هم به سبک سنتی و با کف خواب طراحی شدن. این اقامتگاه می ‌تونه در طول روز تا ۷۰ نفر رو پذیرایی کنه و برای ۲۲ نفر هم امکان اقامت شبانه داره. دیمه سو چهار تا اتاق داره که دو تا از اتاق‌ها ظرفیت ۴ نفر، یه اتاق ظرفیت ۶ نفر و یه اتاق هم ظرفیت ۸ نفر داره. سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک برای اتاق ‌ها در نظر گرفته شده.

تو این اقامتگاه می ‌تونی از امکاناتی مثل پارکینگ، پرسنل مسلط به زبان، توالت فرنگی و راهنمای تور هم استفاده کنی.سیستم گرمایشی و سرمایشی دیمه سو هم با پکیج و بخاریه که با توجه به آب و هوا تنظیم می ‌شه و خیالت رو از بابت گرما و سرما راحت می‌ کنه.اگه دنبال یه اقامتگاه سنتی و دلچسب تو دل طبیعت هستی، دیمه سو می ‌تونه یه انتخاب عالی برای تو باشه.

اقامتگاه های فردیس کرج

اقامتگاه های فردیس کرج

هتل آپارتمان پیشان

همه اتاق ها اینترنت پرسرعت، کولر گازی، حمام و دستشویی فرنگی دارن.تو هر طبقه هم دستشویی ایرانی جداگانه برای خانوما و آقایون هست.پارکینگ اختصاصی هم داره.

قوانین هتل پیشان:

1.تحویل اتاق ساعت 2 بعد از ظهر و تخلیه اتاق ساعت 12 ظهره.

  1. هر نفر باید یه مدرک شناسایی نشون بده و زوجین هم باید شناسنامه شون رو نشون بدن (اگه عقد موقت هستن، سند عقد موقت هم لازمه).

هتل-آپارتمان-سامان

هتل آپارتمان سامان

یه هتل دو ستاره معمولیه که تو شهر کرج قرار داره. 28 تا اتاق داره و امکاناتی مثل لابی، آسانسور، نمازخونه، رستوران، سالن اجتماعات، خشکشویی و اینترنت تو لابی داره.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری کرج:

باغ پرندگان: 9 دقیقه با ماشین

پارک جنگلی جهان نما: 13 دقیقه با ماشین

کاخ مروارید: 26 دقیقه با ماشین

آبشار هفت چشمه: 31 دقیقه با ماشین

روستای گردشگری برغان: 46 دقیقه با ماشین

دریاچه سد طالقان: 90 دقیقه با ماشین

امامزاده محمد شمشک: 104 دقیقه با ماشین

پیست اسکی شمشک: 117 دقیقه با ماشین

امکانات هتل:

رستوران

اینترنت تو لابی (اتاق ها اینترنت ندارن)

سرویس اتاق

لاندری

سالن اجتماعات

پارکینگ (نداره)

لابی

آسانسور

نمازخونه

نکاتی که باید بهشون توجه کنید:

این هتل پارکینگ نداره، اگه با ماشین میرید باید یه جای دیگه پارک کنید.

اینترنت فقط تو لابی هتل قابل دسترسه، تو اتاق ها اینترنت ندارید.

در کل، هتل آپارتمان سامان یه اقامتگاه معمولیه که برای یه سفر کوتاه و با قیمت مناسب میتونه یه گزینه خوب باشه.

هتل امیرکبیر کرج

هتل امیرکبیر

امیرکبیر یه هتل تو کرجِ که تو خیابون سلیمی قرار داره. نزدیکشم بازار بزرگ انقلاب، بانک ملی و بیمارستان امام خمینی هست.

 

تو هتل امیرکبیر میتونی از امکانات زیر استفاده کنی:

 

رستوران

کافی شاپ

اینترنت تو لابی و اتاق

سرویس اتاق

لاندری

پارکینگ با ظرفیت 18 تا ماشین

آسانسور

نمازخونه

سیستم اعلام حریق

فروشگاه

یه جورایی همه چی تمومه!

بیشتر بخوانید: رستوران معروف جاده چالوس

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =

مقالات پربازدید