اتاق فرار کرج

اتاق فرار کرج | رزرو و قیمت بهترین + ترسناک ترین در ۱۴۰۳

اگه اهل هیجان و چالشید و توی کرج دنبال یه تجربه متفاوت و هیجان‌انگیز می‌گردید، اتاق‌ فرار کرج حرف نداره! تو این شهر، انواع و اقسام اتاق‌های فرار وجود داره که هر کدوم با یه داستان و تم مخصوص خودشون آماده‌ان تا شما رو تو دل ماجراهای متفاوت و جذاب ببرن. از معماهای پیچیده گرفته تا سناریوهای دلهره‌آور و حتی داستان‌های فانتزی، همه چیز رو می‌تونید توی کرج پیدا کنید. پس اگه آماده‌اید که مغزتون رو به چالش بکشید و یه شب هیجان‌انگیز رو تجربه کنید، بزنید به دل این دنیای شگفت‌انگیز و ببینید که هر اتاق چه رازهایی داره!

تبلیغات

بهترین اتاق فرار کرج

تو این ۵ سال گذشته، کلی اتاق فرار مختلف تو کرج راه‌اندازی شده. با توجه به سلیقه‌های مختلف بازیکن‌ها، نمیشه به راحتی گفت کدوم یکی بهترین اتاق فرار کرج هستش. پیشنهاد من اینه که بر اساس ژانر، تعداد نفرات، زمان و مکان بازی، چندتا از این اتاق‌ها رو امتحان کنید و خودتون تصمیم بگیرید کدوم یکی براتون جذاب‌تره. در ادامه به ۲ مورد از مجموعه های پرفروش اشاره میکنیم.

اتاق فرار طولانی در کرج

اتاق فرار گلیچ

مجموعه Madwill با ارائه بازی اتاق فرار گلیچ، یه پدیده جدید و حسابی جذاب رو به دنیای اسکیپ روم ایران معرفی کرده! گلیچ یه بازی علمی‌تخیلی و فانتزیه که با یه چاشنی هیجان مخلوط شده و توی قالب تئاتر تعاملی طراحی شده. بدون اغراق می‌تونم بگم که گلیچ تو این بازار پر از بازی‌های تکراری و شبیه‌به‌هم اتاق فرار، مثل یه ستاره درخشان خودی نشون می‌ده.

اما چیزی که گلیچ رو از بقیه بازی‌ها جدا می‌کنه، داستان و سناریوی منحصربه‌فردشه. این اولین باره که یه همچین موضوعی توی اتاق فرارهای ایران پیاده می‌شه. حتی از همون اسمش هم معلومه که این بازی یه حال و هوای خاص داره. “گلیچ” به اون مشکلات فنی و لحظه‌ای توی بازی‌های کامپیوتری می‌گن که معمولاً به خاطر ایرادهای سخت‌افزاری پیش میاد. همین ایده خلاقانه و جسورانه‌ای که پشت طراحی این بازی هست، نشون می‌ده که میزرومی‌ها دارن یه چیز متفاوت و پیشرو ارائه می‌دن و ممکنه باعث تحولی تو صنعت اتاق فرار بشه.

مشخصات توضیحات
ژانرها تخیلی، مهیج، فانتزی
امتیاز ۹.۷
سختی ۹ از ۱۰
نفرات ۴ تا ۹ نفر
زمان ۱۰۰ دقیقه
تیم سازنده MADWILL1
محدودیت سنی ۱۶+
قیمت ۲۸۰۰۰۰تومان
شماره تماس ۰۹۳۵۸۰۳۵۲۰۵
آدرس کرج، شاهین ویلا، میدان باهنر، بلوار باهنر (لاین کندرو)، نبش گلستان ۱

اتاق فرار فضای باز کرج

اتاق فرار سانفرانسیسکو

حس بقا و زنده موندن همیشه هیجان‌انگیزه. مجموعه MadWill escape با بازی اتاق فرارش کاری کرده که ما هم بتونیم بدون خطر، هیجان شب پرژ رو تجربه کنیم. اتاق فرار سانفرانسیسکو با ژانر هیجانی و کمی دلهره، توی تم بقا و تئاتر تعاملی طراحی شده. بر اساس نظر بازیکن‌ها، این بازی اون‌قدر خوبه که وقتی به لیست «بهترین بازی اتاق فرار کرج» نگاه می‌کنیم، تقریبا همه آیتم‌هاش تیک می‌خوره.

بزرگ‌ ترین نقطه قوت اتاق فرار سانفرانسیسکو، دکوراسیون و فضاسازی منحصر‌به‌فردشه که همه رو تحت تأثیر قرار می‌ده. طراحی بعضی از اتاق‌ها و بخش‌های بازی به شکلیه که ممکنه واقعاً شما رو بترسونه! وقتی وارد این بازی می‌شید، انگار دیگه تو کرج نیستید و مستقیم توی یه محله در سانفرانسیسکو قدم می‌ذارید. دکور بازی طوریه که حس می‌کنید بدون نیاز به ویزا و پاسپورت، وارد شب پرژ در سانفرانسیسکو شدید.

مشخصات جزئیات
امتیاز ۹.۷
سختی ۹ از ۱۰
نفرات ۵ تا ۸ نفر
زمان ۹۰ دقیقه
محدودیت سنی ۱۵+
قیمت ۲۶۰,۰۰۰تومان
شماره تماس ۰۹۹۳۱۶۶۰۶۴۱
آدرس کرج، جهانشهر، بلوار مولانا، بلوار ایزدیار، خیابان حافظ، بعد از مجموعه ورزشی سیدالشهدا

اتاق فرار ترسناک در کرج

لیست ترسناک ترین اتاق فرار کرج

چند ساله که اتاق فرار یا همون اسکیپ روم ها حسابی رقیب بازی های کامپیوتری و کنسول ها شدن و هر روز هم طرفداراشون بیشتر میشه. خب همه ما برای اینکه از استرس و دغدغه های زندگی خلاص بشیم یا یه وقت خوشی رو سپری کنیم، دنبال یه فضای مناسب می گردیم. اتاق فرار دقیقا همون محیطیه که می تونی توش لحظات هیجان انگیز و البته ترسناکی رو تجربه کنی. ولی بعد از اینکه یه اسکیپ روم حرفه ای رو امتحان کنی، می فهمی که چقدر از انرژی منفی و فشار روحی و روانیت کم شده.

همین موضوع باعث شده که جوون ها و نوجوون ها خیلی به اتاق فرارها علاقه مند باشن. چون می تونن تو این فضا انرژی اضافی خودشون رو تخلیه کنن و برای چند ساعت هم که شده، یه بازی گروهی تو دنیای واقعی رو با تمام هیجانش تجربه کنن.هنوز چند سال بیشتر نیست که بازی اتاق فرار به ایران اومده، ولی شهر کرج یکی از اولین شهرهایی بود که از این بازی استقبال کرد. الان هم جزو شهرهایی هست که خیلی اتاق فرار با ژانرهای مختلف داره.بین ژانرهای مختلف اسکیپ روم، ژانر ترسناک محبوب ترین و پرطرفدارترین ژانره. در ادامه میخوایم ترسناک ترین اتاق فرارهای کرج رو بهت معرفی کنیم.

اتاق فرار معمایی کرج

اویجا (OUIJA)، اتاق فرار ترسناک در گلشهر

داستان بازی:

وسطای شب بود که بالاخره رسیدید به همون خونه‌ی مخروبه‌ ای که همه می‌ گفتن جن داره. شما و رفقا عاشق احضار روحید و واسه همینم الان اینجایید! هوا تاریک بود و صدای جغد از دور می‌ اومد. ته دلتون خالی شده و عرق پیشونیتون رو گرفته بود. ولی خب اگه می‌خواستید بترسید که تا اینجا نمی‌ اومدید! پریدن از روی دیوار کوتاه عمارت بیشتر از زور بازو، به جرات و جسارت نیاز داشت. که شما و رفقا از این نظر کم ندارید. ولی غافل از اینکه…

توضیحات:

اگه دنبال یه اسکیپ روم ترسناک و هیجان‌انگیزی که حسابی تنت رو بلرزونه، “اویجا” بهترین انتخابه. این بازی با تم وحشت و جن طراحی شده و توی بعضی قسمت‌ ها هم حسابی اسلشری می‌ شه که خیلی هم برای بازیکن‌ ها جذاب و دلچسبه. خیلی از بازیکن‌ ها می‌خوان بدونن که سطح سختی بازی چقدره. اگه بخوایم به “اویجا” نمره بدیم، باید بهش نمره چهار از چهار رو بدیم.

یکی از نقاط قوت “اویجا” دکور و فضاسازی فوق‌العاده‌ اشه. وقتی وارد بازی می‌ شی، حس می‌ کنی که واقعاً توی یه عمارت متروکه و تسخیر شده قرار گرفتی. این موضوع باعث می‌ شه که حسابی توی بازی غرق بشی و ازش لذت ببری.

“اویجا” از بازیگرای زیادی استفاده می‌ کنه و یکی از نقاط قوتش هم بکای هیجان‌انگیز و به‌ یاد ماندنیه. تعامل بازیکن با بازیگر هم توی این بازی خیلی خوب طراحی شده و باعث می‌ شه که تجربه جذاب‌ تری داشته باشی.

ترس، هیجان و معما توی “اویجا” خیلی خوب با هم هماهنگ شدن. این موضوع باعث شده که این بازی از بازیکن‌ ها نمره خیلی خوب نزدیک به پنج رو بگیره.

یه سوپرایز ویژه هم در انتظارته!ما به شما این خبر رو هم می‌دیم که در انتهای بازی، یه سوپرایز ویژه برای شما آماده شده که امیدواریم ازش لذت ببرید!

قوانین اتاق فرار اویجا

  • حجاب: حجاب یادتون نره!
  • مواد مخدر و مشروب: هر کی از این چیزا استفاده کرده باشه راهش نمیدیم تو. اگه ببینیم کسی مواد زده یا مست کرده، مجبوریم به پلیس خبر بدیم.
  • تعداد نفرات: گروهتون باید حداقل ۵ نفره باشه. اگه کمتر از ۵ نفر هستید، باید پول ورودی ۵ نفر رو بدید.
  • بیعانه: اگه کنسل کنید، بیعانه رو پس نمیدیم.
  • حضور به موقع: همه باید سر ساعت جلوی در باشن. اگه بیشتر از ۲۰ دقیقه دیر کنید، سانس شما کنسل میشه و بیعانه رو هم پس نمیدیم.
  • نکته: این قوانین برای اینه که همه بتونن خوش بگذرونن و یه تجربه خوب داشته باشن.

ترسناک ترین اتاق فرار کرج

اتاق فرار وحشتناک مهمانسرا در گوهردشت

داستان بازی:

وای رفیق، بوداپست به این بارونی رو کمتر کسی دیده! چتر و کاپشن هم داشته باشی بازم نم‌دار می‌رشی. قدم‌رزنان از روی پل مارگیت رد می‌رشی و به موج‌رهای رود دانوب خیره می‌رشی؛ راست می‌رگفتن که دانوب شب‌ ها یه حال عجیب و غریبی داره و دیدنی‌ تره. یهو یادت می‌ افته که چند وقت اخیر آمار خودکشی تو این شهر خیلی بالا رفته. به آدم‌هایی فکر می‌ کنی که خودشون رو تو دانوب غرق کردن و رودخونه اجسادشون رو بالا آورده.

اما عجیب‌ ترینش مرگ یه خانم میان‌ ساله بود که شوهرش صاحب یه مهمانسرای کوچیک کنار هتل «قایق گرند جولز» بود. الان هم داری می‌ ری اون‌ جا؛ باید بفهمی چی شده، چرا یهو بعد از مرگ اون زن، همه‌ چی توی مهمانسرا به‌ هم می‌ ریزه؟ چرا شوهرش غیبش می‌ زنه؟ چرا دیگه هیچ‌ کسی برای اقامت اون‌ جا نرفت؟ چرا همه می‌گن اون‌جا تسخیر‌ شده ست؟ چرا بعد از متروکه‌ شدن مهمونخونه، حتی دزدها هم برای سرقت وسایل جرات نکردند برن اون‌جا؟

تو همین فکرها هستی که یهو به‌خودت میای و می‌ بینی رسیدی جلوی درب مسافرخونه. روی دیوار کلی هشدار نوشته که اگه جونتون رو دوست دارید نزدیک این محل نشید!

دیگه وقت فکر کردن نیست، درب چوبی مهمان‌سرا رو با فشارِ دست باز می‌ کنی و وارد مهمونخونه‌ ی تاریک می‌ شی غافل از این‌که…

توضیحات:

وای خدای من، فکرشو بکن یه شب بری تو یه مکان متروکه، چه خوابگاه باشه چه مدرسه چه مسافرخونه، چه حالی بهت دست میده؟! وحشت مطلق! حالا یه اتاق فرار رو تصور کن که دقیقا تو همچین جایی ساخته شده باشه. یه عالمه ترس و هیجان که با هیچ چیزی قابل وصف نیست.

بازی اتاق فرار مهمانسرا، یه تجربه ترسناک و هیجان‌انگیزه که مو به تنت سیخ می‌کنه! این بازی تو ژانر وحشت و با تم جن و روح طراحی شده، و اگه دنبال یه اسکیپ روم پر از ترس و آدرنالین هستی، مهمانسرا بهترین انتخابه.یکی از نقاط قوت این بازی، دکور و فضاسازی فوق‌العاده عالیه که باعث می‌شه حس کنی واقعاً توی یه دنیای دیگه گیر افتادی.

این اتاق فرار یه عالمه نقطه قوت داره که آدم نمی‌دونه از کجا شروع کنه. اول از همه باید بگم گیم‌پلیش محشره. انقدر با دقت طراحی شده که یه لحظه هم خسته نمی‌شی. معماهاش هم خیلی چالش‌برانگیزن و حسابی ذهنت رو به کار می‌ندازن.موسیقی متن بازی هم عالیه. خیلی با فضای بازی هم‌خوانی داره و حس هیجان و ترس رو به خوبی القا می‌ کنه.

اکت‌های بازی هم به موقع و به‌ جا انجام می‌ شن و حسابی غافلگیرت می‌کنن. تئاترهای تعاملیش هم که دیگه حرف نداره. انقدر باکیفیت و جذابن که انگار داری یه فیلم تماشا می‌ کنی.

و در آخر هم باید از بک‌ های جذاب بازی بگم که خیلی با جزئیات طراحی شدن و به فضای بازی کمک می‌ کنن. معماهای اسکیپ روم مهمانسرا خیلی سختن، تقریبا میشه گفت از چهار، سه هستن. یادتون باشه که لباس راحت بپوشید چون خیلی بهتون کمک می‌کنه. این اتاق فرار انقدر خوبه که توی نظرسنجی‌ها از پلیرها، نزدیک‌ترین نمره به پنج (که بیشترین امتیازه) رو گرفته.

قوانین اتاق فرار مهمانسرا:

  • کسایی که خماری یا مواد زدن، حق ورود به مجموعه رو ندارن. اگه ببینیم کسی مواد زده، مجبوریم به پلیس خبر بدیم.
  • قبل از بازی و وسط بازی، دستشویی رفتن ممنوعه.
  • اگه به اکتورها توهین کنید یا باهاشون دعوا کنید، بازی رو متوقف می‌کنیم.
  • گروه‌ها باید حداقل ۵ نفر باشن. اگه گروهتون کمتر از ۵ نفره، باید پول ۵ نفر رو بدید.
  • همه باید سر ساعت جلوی در مجموعه حاضر باشن. هر دقیقه تاخیر، از زمان بازیتون کم میشه. اگه بیشتر از ۲۰ دقیقه تاخیر داشته باشید، بازی رو کنسل می‌کنیم و پولتون رو پس نمیدیم.
  • به هیچ چیزی که روش استیکر “دست نزنید” هست یا گیم مستر گفته دست نزنید، دست نزنید. اگه عمدا دست بزنید، بازی رو متوقف می‌ کنیم.
  • سن بازیکن‌ها باید بین ۱۷ تا ۵۵ سال باشه.

اتاق فرارهای غیر ترسناک کرج

اتاق فرار لوناتیک در گوهردشت

داستان بازی:

سلام رفقا، من آرمانم.

آخرین باری که فرهاد بهم پیام داد، گفت: “یادته بهت گفتم یه خونه دانشجویی نزدیک بلوار انقلاب گوهردشت اجاره کردم؟””همسایه پایینیمون یه پیرمرده که با مادرش که از خودش هم پیرتره زندگی می‌ کنه. یه کم هم عجیب غریبن! همیشه ساکتن، فقط وقتایی که ماه کامل می‌ شه یه صداهای خیلی عجیبی از خونشون میاد!”

“ماه پیش که این صداها رو شنیدم، رفتم پایین ببینم چه خبره و این صداها از کجا میاد. در خونه پیرمرده باز بود، رفتم تو که سر از کارشون در بیارم. اما خونشون شبیه خونه ارواح بود! تورج منو دید و دنبالم کرد. شبیه یه هیولا شده بود! تا بالا دنبالم کرد و اومد تو خونه. منم در رو بستم. این‌بار که ماه کامل بشه خیلی می‌ترسم تنها باشم…”

بعد از این پیام دیگه نتونستم از فرهاد خبری بگیرم. حتی به پلیس هم زنگ زدم و کل خونه رو زیر و رو کردن، ولی چیزی پیدا نکردن. اما من حس می‌کنم که فرهاد هنوز تو همون خونه است. امشب می‌ رم اون‌جا تا پیداش کنم. شما هم باهام بیاید تا مراقبم باشید!

توضیحات:

قدیمی‌ها می‌گفتن تو شب چهاردهم که ماه کامل می‌شه، دیوونه‌ها دیوونه‌تر می‌شن! می‌گفتن این شب پر از اتفاقات ترسناکه و تا صبح نباید از خونه بیرون رفت.حالا شما و دوستاتون تو اتاق فرار “لوناتیک” گیر افتادین و باید با همین ماجرا روبه‌رو بشید!

این بازی هیجان‌انگیزه (با یه ذره ترس!) یه تئاتر تعاملیه که توش حسابی با بازیگرها تعامل دارید.چیزی که این بازی رو انقدر محبوب کرده، شخصیت‌های جذابش هستن که تا مدت‌ ها تو یادتون می‌مونن.از بقیه مزیت‌های “لوناتیک” می‌تونم به گیم‌پلی عالی، نورپردازی خفن، موسیقی بی‌ نظیر، دکور قشنگ و نقشه‌ باز بودنش اشاره کنم.معماهای بازی خیلی سخت نیستن (سطح سختی ۲ از ۴) ولی یادتون باشه که لباس راحت بپوشید که اذیت نشید.

قوانین اتاق فرار لوناتیک:

  • لطفا ساکت باشید: اینجا آپارتمان مسکونی هست و همسایه‌هامون اذیت میشن.
  • مواد مخدر و مشروب الکلی ممنوعه: اگه پلیس بفهمه، ما رو به دردسر میندازه.
  • با بازیگرها بدرفتاری نکنید: نه فحش بدید و نه دعوا کنید. بازی رو براتون قطع می‌کنیم.
  • تعداد نفرات گروهتون رو درست انتخاب کنید: حداقل باید ۵ نفر باشید و حداکثر ۸ نفر. اگه کمتر از ۵ نفر باشید، باید پول ۵ نفر رو بدید.
  • دقیق سر ساعت بیاید: هر دقیقه تاخیر، از زمان بازیتون کم میشه. اگه بیشتر از ۲۰ دقیقه دیر کنید، دیگه نمی‌تونید بازی کنید.
  • اگه دیر رسیدید، در رو براتون باز نمی‌کنیم: پس لطفا سر موقع برسید.
  • به چیزهایی که علامت “دست نزنید” دارن، دست نزنید: اگه عمدی این کار رو بکنید، بازی رو متوقف می‌کنیم.
  • سانس بازی رو با دقت انتخاب کنید: پول بیعانه رو به هیچ عنوان پس نمی‌دیم.
  • فقط کسایی که بین ۱۷ تا ۵۵ سال سن دارن می‌تونن بازی کنن. اگه زیر ۱۷ سال باشید، سانس کنسل میشه و پولتون رو هم پس نمی‌ دیم.

اگه نتونستید ترسناک ترین اتاق‌های فرار کرج رو امتحان کنید یا دنبال تنوع بیشتری هستید، شاید بخواهید نگاهی هم به بهترین اتاق‌ فرار تهران بندازید. تهران هم با مجموعه‌ای از اتاق‌های فرار جذاب و متنوعش، می‌تونه گزینه‌های عالی دیگه‌ای برای هیجان‌انگیز کردن وقت شما داشته باشه. پس اگه تصمیم گرفتید یه سفر به پایتخت برید، یادتون نره که از اتاق‌های فرار این تهران هم دیدن کنید و تجربه‌ای متفاوت‌تر و تازه‌تر از ماجراهای این شهر بزرگ داشته باشید.

بهترین اتاق فرار کرج

اتاق فرار معمایی کرج

توی اتاق فرارهای معمایی کرج مغزت حسابی به کار می‌افته! این‌جا دیگه خبری از ترس و وحشت نیست، همه چی برمی‌گرده به حل کردن یه عالمه معما و پازل سخت. اگه فکر می‌کنی مغزت تیزه و دوست داری با دوستات یه چالش گروهی رو تجربه کنی، اتاق فرار غیر ترسناک کرج بهترین گزینه است. تو این بازی‌ها باید با همدیگه همکاری کنید، دنبال سرنخ بگردید و قفل‌ها رو باز کنید. بعضی وقتا باید کدهای رمز رو بشکنید، بعضی وقتا باید یه شیء خاص رو پیدا کنید و بعضی وقتا هم باید از منطقتون استفاده کنید تا بتونید پازل‌ها رو حل کنید. خلاصه اینکه اتاق فرار یه ماجراجویی فکری جذاب و هیجان‌انگیزه که نباید از دستش بدید. می‌خوای بدونی بهترین اتاق فرارهای غیرترسناک و معمایی کرج کدومان؟ بیا تا بهت بگم.

قیمت بلیط اتاق فرار کرج

اتاق فرار گنج فرعون

یه اتاق فرار جدید و خفن به اسم “گنج فرعون” تو کرج، اونم تو منطقه‌ی گوهردشت پیدا شده! این اتاق سومین پازل یه مجموعه بزرگ‌تره که خیلی حرف داره واسه گفتن. داستان از این قراره که سال ۱۹۲۳ یه گروه باستان‌شناس هشت نفره رفتن دل اهرام ثلاثه مصر. آخرش چی شد؟ همه به جز یکی ازشون گم شدن! اون یکی هم بیست سال کلّی حرف تو دلش موند تا اینکه تونست بنویسه‌ش. حالا نوبت شماست! شما هم قراره تو نقش یه باستان‌شناس بپرید وسط ماجرا و وارد مقبره فرعون بشید…

ویژگی مشخصات
ژانر معمایی
سختی ۸ از ۱۰
نفرات ۴ تا ۶ نفر
زمان ۶۰ دقیقه
اطلاعات تماس ۰۲۱۹۱۳۰۳۶۳۷
آدرس کرج، گوهردشت، خیابان ۱۴ ام اصلی، پلاک ۱

لیست اتاق فرار کرج

اتاق فرار مهبان

مهبان یکی از مجموعه های خفنه که تو باغستان کرج هست. داستان بازی اینجوریه که تو سال ۲۰۵۰ همه چی خراب شده! زمین داره میمیره، دیگه هیچی سبز نمیشه. نه گندم داریم، نه نون، نه حبوبات و حیوونا هم دارن کم کم از بین میرن. آدما دیگه به هم رحم نمیکنن. یه دانشمند به اسم پروفسور A.S یه چیزی تو مریخ پیدا کرده که میتونه زمین رو نجات بده. اگه بتونیم فرمولشو پیدا کنیم همه چی درست میشه. اما این پروفسور برای رسیدن به هدفش دختر خودش رو هم از دست داده و دیوونه شده! چند نفر از کارمنداشو کشته و دولت هم موسسه تحقیقاتیشو پلمپ کرده. حالا نوبت شماست! باید وارد موسسه بشید و اطلاعاتی که پروفسور جا گذاشته رو پیدا کنید. اما کار آسون نیستا! یه نگهبان خیلی بدجنس و با چشمای تیز اونجاست که حواستونو جمع کنه. از وقتی موسسه رو پلمپ کردن هم خبری از پروفسور نشده.

ویژگی مشخصات
ژانر دلهره‌آور، معمایی، مهیج
امتیاز ۹.۸
سختی ۹ از ۱۰
نفرات ۴ تا ۱۰ نفر
زمان ۹۰ دقیقه
هزینه ۱۵۰,۰۰۰ تومان
اطلاعات تماس ۰۲۱۹۱۳۰۳۶۳۷
آدرس کرج، باغستان، باغستان غربی – میدان ولیعصر – لاله دوم غربی – پ ۳۲

قیمت اتاق فرار کرج

قیمت اتاق فرار کرج

قیمت اتاق فرار تو کرج یه چیز ثابت نیست که! بستگی داره به کلی چیز مثل اینکه کی بری، چند نفر باشید، اتاقش چقدر بزرگ باشه، بازیش چطور باشه (که مثلاً باید خودت توش کار کنی یا نه) و اینکه کدوم قسمت کرج باشه. ولی اگه بخوای یه حدودی بگم، معمولاً قیمت بلیط اتاق فرار تو کرج از شهرای دیگه ارزون‌ تره.

اتاق فرار جدید کرج

رزرو اتاق فرار کرج

برای رزرو آنلاین اتاق فرارهای کرج اول از همه باید بری تو سایتشون و مجموعه دلخواهت رو انتخاب کنی. تقریباً همه مجموعه ها رو می‌تونی آنلاین رزرو کنی، اما اگه جایی گیر کردی، زنگ بزن به خودشون تا کمکت کنن. حالا یه چیزیو یادت باشه، وقتی سانس رو رزرو کردی، دیگه خیلی سخت می‌تونی تغییرش بدی. اگه کمتر از یه روز مونده باشه به سانس، دیگه نمی‌تونی کنسلش کنی یا زمانشو عوض کنی. پس خوب فکر کن و سانس مناسب رو انتخاب کن. اگه خیلی عجله داری، قبل از ۲۴ ساعت بهشون زنگ بزن تا ببینن می‌تونن کمکت کنن یا نه.

بهترین اتاق فرارهای کرج یه تفریح جذابن که میتونید با دوستاتون تجربش کنید. ولی یادتون نره، اگه روزی روزگاری گذرتون به مشهد افتاد، اونجا هم اتاق‌های فرار فوق‌العاده‌ای داریم که ارزش دیدن داره. تو این شهر، انواع و اقسام اتاق‌های فرار وجود داره که هر کدوم با یه داستان و تم مخصوصشون آماده‌ان تا شما رو تو دل ماجراهای متفاوت و جذاب ببرن. از معماهای پیچیده گرفته تا سناریوهای دلهره‌آور و حتی داستان‌های فانتزی،همه چیز رو می‌تونید توی بهترین اتاق فرار مشهد پیدا کنید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *