اتاق جاذبه تهران

اتاق جاذبه تهران کجاست؟ + ساعت کاری و قیمت بلیط در 1403

دلت یه جای عجیب و غریب و پرماجرا می‌خواد؟ یه جایی که چشم‌هات گرد بشه و از تعجب دهنت باز بمونه؟ پس یه سر به اتاق جاذبه تهران بزن! این اتاق یه دنیای دیگه‌ست، یه سفر فراموش‌نشدنی که تا ابد تو ذهنت می‌مونه. یه عالمه چیزای خفن منتظرته که هیچ‌وقت ندیدی و نشنیدی. اگه میخوای اطلاعات بیشتری از قیمت و نحوه خرید بلیط تا آدرس و مسیرهای دسترسی به اتاق جاذبه به دست بیاری، پس تا آخر این مطلب رو بخون.

اتاق جاذبه رویا پارک در تهران

رویا پارک یه جای خیلی خفنه که توی فروردین 98 افتتاح شده و تا الان که من دارم برات حرف میزنم، لقب اولین موزه ی “خطای دید” ایران رو به خودش گرفته. جالبه که بدونید این پارک به عنوان بزرگ ترین موزه خطای دید خاورمیانه هم محسوب میشه! بخش های مختلفی توی رویا پارک وجود داره که حسابی حواس پنجگانه ی شما رو به چالش میکشه و یه تجربه ی فوق العاده بهتون میده. انگار که وارد دنیای دیگه ای میشید و همه چیز دور و برتون یه جور عجیب و غریبه!

اتاق جاذبه یکی از بخش‌های جذاب رویا پارک تهران هستش که با استفاده از تکنیک‌های خطای دید، باعث میشه بازدیدکننده ها تجربه ی منحصر به فردی از جاذبه داشته باشن. این اتاق با زاویه ۲۰ و 180 درجه ساخته شده و همه اشیاء و لوازم داخلش هم با این زاویه قرار گرفتن. یعنی وقتی که وارد این اتاق میشید احساس می‌کنید که زمین زیر پاهاتون شیب‌داره و همه چیز به سمت پایین کشیده میشه.

فکرشو بکن! میتونی بری تو یه اتاق و یهو معلق بشی تو هوا، یا بری بچسبی به سقف! توی رویا پارک این کارا عادیه! اتاق های مختلفی توی این پارک هست که هر کدوم یه جور تجربه ی هیجان انگیز دارن. میتونی بری تو آشپزخونه و یه عالمه عکس های خلاقانه بگیری، یا بری تو اتاق وارونه و دنیا رو از یه زاویه ی دیگه ببینی.

بیشتر بخوانید: بهترین اتاق فرار تهران

اتاق جاذبه نیاوران

اتاق جاذبه رویا پارک کجاست؟

تو شمال شرق تهران، منطقه یک، یه خیابونی هست به اسم دارآباد. اگه از خیابون اصلی نیاوران بیای بالا، سمت راستت بهش میرسی. تو همین خیابون یه جای خوشگل هست به اسم رویا پارک. این پارک یه جورایی توی محوطه موزه حیات وحش داراباده و خیلی هم جدید ساخته شده. خیلی ها میگن جزو باحال ترین جاهای دیدنی تهران شده.

آدرس ورودی شمالی: تهران، خیابان باهنر، خیابان دارآباد، انتهای خیابان موزه، مجموعه موزه حیات وحش دارآباد، هیومن پارک، ضلع جنوبی مجموعه ساختمان کروی آجری

آدرس ورودی جنوبی: تهران، خیابان سباری (آجودانیه)، کوچه ابرار

 

اتاق جاذبه رویا پارک

مسیرهای اتاق جاذبه داراباد

مسیرهای دسترسی به رویا پارک با ماشین شخصی: از ورودی جنوبی به سمت انتهای شمالی خیابان آجودانیه برانید. از طریق کوچه ابرار وارد پارک شوید. می توانید از مسیر دیگر یعنی ورودی شمالی از طریق خیابان‌های باهنر، آجودانیه یا بلوار اوشان، وارد خیابان دارآباد شوید. به انتهای خیابان دارآباد بروید. در خیابان موزه به مقصد برسید.

مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، نوبنیاد هستش. از اونجا می‌تونید سوار تاکسی‌های آجودانیه یا دارآباد بشید و برید رویا پارک. راه دیگه هم هست: از مترو تجریش پیاده بشید و سوار تاکسی‌های تجریش-نیاوران-دارآباد یا اتوبوس‌های تجریش-دارآباد بشید. این اتوبوس‌ها شما رو تا ابتدای خیابان موزه می‌برن و از اونجا باید یه کم پیاده‌روی کنید.

بی آر تی: اول از همه باید خودتو به میدان تجریش برسونی. بهترین راه برای این کار استفاده از خط بی آرتیه که از میدان راه آهن تا تجریش می‌ره. سوار بی آرتی می‌شی و یه راست می‌رسی تجریش. بعد از اینکه به تجریش رسیدی، کارت تمومه! کافیه سوار اتوبوس‌های تجریش-دارآباد بشی و تا ته خط بری. اتوبوس تا  خیابان موزه می‌برتت.

قیمت بلیط اتاق جاذبه تهران

ساعت کاری اتاق جاذبه نیاوران

از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب آخر و هفته ها و تعطیلات از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب میتونید برید به این پارک. یه ساعتی وقت داری که تو دنیای قشنگ رویا پارک غرق بشی و از بخش های مختلف لذت ببری. فقط یادت باشه که باید تا 90 دقیقه مونده به آخرین تایم، خودت رو برسونی اونجا، وگرنه ممکنه نذارن بری داخل. راستی، بچه‌های زیر سه سال هم اجازه‌ی ورود به اینجا رو ندارن. خیالت از  ماشینت هم راحت باشه چون این مجموعه پارکینگ هم داره. قبل از رفتن هم می تونی با شماره های 021-24557 و 021-22829990 الی 4 هم تماس بگیری و هر سوالی که داشتی بپرسی.

 

قیمت بلیط اتاق جاذبه رویا پارک تهران در 1403

قیمت بلیط رویا پارک تهران برای افراد بالای ۳ سال، از سال 1403، 198 هزار تومان شده. می‌تونید برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط و دیدن عکس‌های رویا پارک، به سایت این مجموعه به آدرس https://www.iran-fun.ir/ مراجعه کنید. جالبه که بدونید، علاوه بر خرید حضوری بلیط توی خود پارک، می‌تونید آنلاین هم از سایت بلیط بگیرید. ممکنه قیمت بلیط در ایام خاص یا تعطیلات تغییر کنه، پس قبل از مراجعه حتما چک کنید. کافیه یه سری به وب‌سایت‌هایی مثل نت‌برگ، تخفیفان و اسنپ تیکت بزنی. تو این سایت‌ها می‌تونی کد تخفیف بلیط رویا پارک رو پیدا کنی و حسابی سر صرفه‌جویی کنی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =

مقالات پربازدید